Aktualności

Obsługujemy Tarczę Finansową dla przedsiębiorców

Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Możesz wystąpić o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR, obsługiwanego przez nasz Bank.

UWAGA! Kwalifikacje wniosków i wypłaty dotacji obsługiwane będą wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

Klienci naszego Banku Spółdzielczego będą składać wnioski w wersji online https://sgb24.pl

Przyjmowanie wniosków rozpocznie się 29 kwietnia 2020 r. o godz. 18:00.

Z rządowego wsparcia mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy:

  • na dzień 31 grudnia 2019 r. lub na dzień udzielenia finansowania nie zalegają z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenia społeczne,
  • odnotowały spadek przychodów o co najmniej 25% w dowolnym miesiącu po 1 lutego 2020 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku w związku zakłóceniami w funkcjonowaniu gospodarki na skutek COVID-19.

Finansowaniu w ramach Programu Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju podlega bieżąca działalność, w tym bieżące koszty obsługi finansowania zewnętrznego, zakup urządzeń i innych środków trwałych niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej.

Środki finansowe w ramach Programu podzielone zostały następująco:

  • 25 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Mikrofirm zatrudniających do 9 osób, których roczny obrót lub suma bilansowa nie przekracza 2 mln EUR. Wysokość subwencji uzależniona jest od liczby zatrudnionych i skali spadku przychodów.
  • 50 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, w których zatrudnienie wynosi od 10 do 250 pracowników, a roczny obrót nie przekracza 50 mln EUR lub suma bilansowa nie przekracza 43 mln EUR. Wysokość subwencji (max 3,5 mln zł) uzależniona od wielkości przychodów w 2019 roku oraz skali spadków przychodów.

Jak się przygotować do złożenia wniosku? Czytaj tutaj: https://www.sgb.pl/tarcza-finansowa-pfr-jak-sie-przygotowac/

Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.sgb.pl/pomoc-dla-firm-tarcza-antykryzysowa/

Masz pytania? Zadzwoń 800 888 888

Pliki do pobrania

pdf small Program Rządowy - Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm

pdf small Przewodnik dla mikro, małych i średnich firm po tarczy finansowej PFR

Teraz jeszcze wygodniej! Płać dowolną kartą płatniczą bez PIN-u nawet do 100 zł.

Każdą z naszych kart Visa i Mastercard przy zakupach do wartości 100 zł zapłacisz teraz zbliżeniowo bez podawania numeru PIN.

Jeśli to karta Mastercard, z której już korzystasz, lub nowa karta Visa – nie musisz nic robić, by aktywować nowe limity transakcji. W przypadku karty Visa, którą już posiadasz – usługa zacznie działać po wykonaniu jednej transakcji stykowej.

Pamiętaj: płatność bez PIN-u zwiększa Twoje bezpieczeństwo w dobie koronawirusa.

bezpin

Prosimy pamiętać, że do obsługi podwyższonego limitu musi być gotowy także terminal, w którym dokonywana jest transakcja. Operatorzy terminali płatniczych podają, że intensywnie dostosowują kolejne urządzenia do obsługi nowego limitu. Obecnie terminale są już dostosowane w większości sklepów sieci Biedronka, Netto, Żabka, na stacjach paliw Orlen oraz w części niedużych sklepów.

Przypominamy, że korzystając z cyfrowych portfeli Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay nie musisz podawać PIN-u niezależnie od limitu. W tym przypadku PIN zastępują zabezpieczenia Twojego smartfona lub smartwatcha.

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach umożliwia klientom indywidualnym odłożenie terminu spłat pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu maksymalnie do 30 września 2020 r., natomiast klientom instytucjonalnym (przedsiębiorcom) oferuje zawieszenie spłat rat maksymalnie do 30 września 2020 r.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Palcówką Banku bądź telefonicznie pod nr tel. +48 666 095 954 oraz przesłać uproszczony wniosek na dedykowaną skrzynkę mailową Banku:

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

Wnioski do pobrania: Dla Klienta Indywidualnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (pdf)

Wnioski do pobrania: Dla Klienta Instytucjonalnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (pdf)
Załącznik dla osób prowadzących działalność rolniczą (doc)
Załącznik dla osób prowadzących działalność gospodarczą (doc)

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, które pomogą Państwu uchronić się przed „korona-oszustami”.

aplikacje2Możesz otrzymać fałszywe smsy lub maile z informacją o rzekomym przekazywaniu środków do rezerw NBP i poleceniem zalogowania się na swoje konto, aby do tego nie dopuścić. Link kieruje do strony podstawionej przez przestępców, która wygląda jak strona Twojego banku. Taka spreparowana strona zapisuje dane do logowania na Twoje konto. Nie klikaj w link i skasuj wiadomość! Instytucje finansowe nigdy nie rozsyłają do swoich klientów wiadomości wraz z linkami do logowania.

 

 

 

 

 

bliki2Przestępcy podszywają się pod serwisy informacyjne lub strony rządowe i przesyłają informację lub film, których obejrzenie wymaga zalogowania się przez Facebooka. Nie rób tego – logując się tak naprawdę przekazujesz swoje dane i umożliwiasz oszustom wejście na swoje konto. Przez to Twoi znajomi mogą otrzymać, z Twojego profilu, prośbę o przesłanie pieniędzy za pomocą BLIKA oraz linki do wyłudzeń ich danych. Takie prośby od „znajomych” możesz także otrzymywać Ty. Nie daj się oszukać, nie podawaj kodu BLIK w wiadomościach! Najlepiej w takiej sytuacji skontaktować się telefonicznie z osobą proszącą o pomoc.

 

 

 

 

 

fake newsy2Fake news, czyli fałszywe, często sensacyjne informacje na temat epidemii, potrzebnego wsparcia żywnościowego, czy prośby o przekazanie brakujących środków ochrony itp. Wiadomości te zawierają złośliwe oprogramowanie oraz linki lub załączniki, które mają na celu wyłudzenie danych osobowych, a najczęściej też danych do logowania na Twoje konto w bankowości internetowej. Nie klikaj w takie linki!

 

 

 

 

 

aplikacje2Dostałeś propozycję zainstalowania aplikacji związanych z epidemią, np. mapy przedstawiające na bieżąco jej zasięg? Nie rób tego! Pobierając taką aplikację ściągasz złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane, np. dane logowania do bankowości internetowej. Wszystkie wiadomości możesz na bieżąco śledzić w oficjalnych serwisach informacyjnych, nie musisz niczego instalować na telefonie czy komputerze.

 

 

 

 

 

leki2Uważaj na leki i testy na koronawirusa oferowane w internecie. Te „specjalistyczne” sklepy prowadzą do fałszywych stron pośredników płatności np. PayPal, pozyskujących poufne dane, czyli poświadczenia do bankowości internetowej. Nie daj się korona-oszustom!

Miło nam poinformować, że główną nagrodę w ogólnopolskiej loterii promocyjnej ,,Loteria SGB -Wiosna 2019" wylosowali klienci naszego Banku.
W dniu 17.03.2020r. w salonie Forda w Poznaniu Pan Maciej Grzegorowski - Wiceprezes Zarządu uroczyście przekazał kluczyki do samochodu marki Ford Focus.
Serdecznie gratulujemy wygranej!
DSC 3855

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, w związku z wprowadzeniem

stanu zagrożenia epidemicznego

od dnia 01 czerwca 2020 r. do odwołania

Placówki Banku będą czynne

od poniedziałku do piątku

w godzinach od 8:00 do 15:30

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

 

W celu uzyskania informacji o ofercie kredytowej, wniosku kredytowego, wniosku o zmianę warunków umowy kredytowej wraz z załącznikami prosimy o kontakt:

Oddział Pobiedziska:

tel. 618153357, 618153296 lub 618153239 tel. kom. 666 095 954 adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oddział Murowana Goślina

Tel. 618122033 lub 618122482 tel. kom. 664 186 688 e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Filia Biskupice

Tel. 618155413 lub 618155040 tel. kom.  600 349 944 adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Filia Swarzędz, POK Swarzędz

Tel. 618185523 tel. kom. 600 349 844 adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!

W naszym Banku Spółdzielczym mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.

Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

Równocześnie apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony – jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi.

Ich szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady

płatności mobilne

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 14.02.2020r. od godz. 22:00 do dnia 15.02.2020r. do godz. 06:00, z uwagi na planowane prace administracyjne mogą występować utrudnienia w dostępie i/lub realizacji transakcji w Systemie Bankowości Internetowej.

 

Dodatkowo informujemy, że dnia 15.02.2020 roku nasi Doradcy Call Center będą dostępni w godzinach od 08:00 do 14:00.

 

Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy , że od dnia 3 lutego br uruchomiliśmy możliwość dokonywania wpłat gotówkowych w bankomacie umiejscowionym w Oddziale w Pobiedziskach.

Zapraszamy do korzystania z tej funkcjonalności Klientów posiadających rachunek w naszym Banku.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 03.02.2020r zmianie ulega czas dostępności Infolinii SGB pod numerem 0-800-888-888 - od tego dnia połączenie z konsultantem będzie możliwe w godzinach od 8:00 do 20:00 w dni robocze.

Od 1 stycznia 2020 r. wprowadzony zostanie mikrorachunek podatkowy – indywidualny rachunek podatkowy, który będzie obowiązywał przy wpłatach należności z tytułu PIT, CIT i VAT. Mikrorachunek można wygenerować już teraz na stronie podatki.gov.pl

 

Korzyści płynące z posiadania mikrorachunku:

  • to jeden stały, indywidualny, wygodny i prosty sposób na zapłatę PIT, CIT i VAT
  • w każdym momencie łatwo sprawdzisz numer swojego mikrorachunku
  • działa całodobowo, także na urządzeniach mobilnych
  • jest darmowy

Mikrorachunek podatkowy

Banki Spółdzielcze SGB oraz SGB-Bank SA umożliwiają szybkie i bezpieczne przelewy pieniędzy z banku do banku.

Oszczędność czasu

  • Transakcje są rozliczane w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Odbiorca może więc zobaczyć środki na swoim koncie nawet w kilka sekund od zlecenia przelewu.
  • Niezależnie od daty i godziny, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Pomoc w sytuacjach kryzysowych

  • To niezwykłe ułatwienie, gdy zależy Ci na błyskawicznym uregulowaniu należności.
  • Szybko opłacisz rachunki, spłacisz ratę kredytu albo zasilisz konto bliskiej osobie.

Wygodne rozwiązanie

  • Przelewy można realizować za pośrednictwem bankowości internetowej lub w placówce Banku.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

  • Bezpośredni przekaz na rachunek odbiorcy.
  • Transakcje obsługuje KIR, czyli instytucja, która od 25 lat odpowiada za prawidłowy przebieg rozliczeń pomiędzy bankami w Polsce.

Jak działa przelew natychmiastowy?

  • Aby móc złożyć dyspozycję realizacji przelewu natychmiastowego, konieczne jest, aby bank odbiorcy przelewu był dostępny w systemie i realizował przelewy natychmiastowe.*
  • Przelewy natychmiastowe realizowane są wyłącznie w złotych.
  • Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona wyłącznie z datą bieżącą.
  • Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.**

* Lista banków realizujących przelewy natychmiastowe dostępna jest na stronie internetowej www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci.

**Zakres godzin dostępności Usługi w bankach spółdzielczy może w poszczególnych przypadkach być krótszy od ustalonego dla Zrzeszenia.

Aby uzyskać informacje o dostępności usługi, szczegółach oferty oraz opłatach i prowizjach, odwiedź najbliższą placówkę Banku Spółdzielczego SGB.

Narodowe Święto Niepodległości 3

11 listopada upamiętniamy odzyskanie niepodległości. To dzień, w którym Polska powróciła na mapę Europy po 123 latach zniewolenia. Święto, które skłania do refleksji czym jest wolność, patriotyzm i siła narodowej wspólnoty.

To także święto bardzo ważne dla Banków Spółdzielczych, których sięgająca ponad 160 lat tradycja tak mocno związana jest z historią Polski i losami wielu pokoleń Polaków. Zarówno w okresie zaborów, jak i po odzyskaniu niepodległości spółdzielczość bankowa z oddaniem walczyła o naszą narodową tożsamość, wspierała budowanie lokalnych społeczności, pozwalała umacniać przedsiębiorczość i struktury samorządowe.

Idea gospodarczego patriotyzmu przyświeca nam także dzisiaj, gdy każdego dnia dbamy
o finanse Polaków i lokalną wspólnotę. Świętujemy Dzień Niepodległości jako rocznicę symboliczną dla wszystkich polskich spółdzielców.

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w celu udostępnienia nowych usług bankowości elektronicznej dla klientów, nastąpi:
- wdrożenie nowego systemu bankowego i migracja (przeniesienie) danych do tego systemu w dniach od 30 sierpnia do 01 września 2019 r.
- wdrożenie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej.
Udostępnienie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej nastąpi po zakończeniu migracji do nowego systemu bankowego, tj. od dnia 02 września 2019 r. Będzie to skutkować zmianami, które przedstawiamy poniżej.
Wszelkie informacje dotyczące oferty Banku znajdą Państwo na stronie internetowej www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl
NOWA FUNKCJONALNOŚĆ BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
Nowa bankowość niesie ze sobą szereg korzyści począwszy od możliwości zlecania przelewów walutowych, zleceń natychmiastowych (ExpressElixir), SORBNET (przelewów wysokokwotowych), jak też możliwości sprawnej obsługi i zarządzania kartami płatniczymi wydanymi do konta.
Logowanie do nowego systemu SGB24 odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej Banku www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl. Odrębną przesyłką zostaną Państwu dostarczone nowe środki dostępu do logowania:
- identyfikator (ID)
- hasło stałe.
Wydanie nowych środków dostępu związane jest z technicznym wymogiem procesu migracji danych do nowego systemu oraz ze zwiększeniem bezpieczeństwa korzystania z bankowości internetowej. Zasady posługiwania się nowymi środkami dostępu opisane będą w informacji dołączonej do wysyłanych środków. Ponadto szczegóły funkcjonalności systemu opisane są w „Przewodniku dla Klienta”, który opublikowany zostanie na stronie internetowej Banku www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl – prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed uruchomieniem nowego serwisu bankowości internetowej.
Ponadto informujemy, że w czasie migracji (przenoszenia) danych oraz po migracji nie będzie możliwości logowania do dotychczasowego systemu tj. ePGBS24 z wykorzystaniem dotychczasowych środków dostępu pod adresem https://www.pgbs.pl
NOWY NUMER RACHUNKU
Wdrożenie nowych rozwiązań nie łączy się z koniecznością zmiany numerów rachunków bankowych.
W konsekwencji z dniem wprowadzenia nowej oferty nie zmieni się numer Państwa rachunku, który będzie widoczny po zalogowaniu do serwisu internetowego oraz na otrzymanym wyciągu z rachunku.
Informujemy również, że zmiana nie ma wpływu na funkcjonowanie kart płatniczych wydanych do rachunku – posiadane karty nadal będą ważne.
WSPARCIE KLIENTÓW W OKRESIE WDRAŻANIA NOWEJ OFERTY
Wprowadzenie ujednoliconej oferty bankowości elektronicznej i produktowej wiąże się z wprowadzeniem nowego systemu bankowego i bankowości elektronicznej, w związku z tym uprzejmie informujemy, że w trakcie wdrażania zmian mogą wystąpić okresowe problemy z logowaniem do systemów bankowości elektronicznej. Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby utrudnienia nie wystąpiły, a jeżeli zaistnieją, aby były dla Państwa jak najmniej uciążliwe.
W przypadku problemów i wątpliwości z Państwa strony, nasi Doradcy Call Center są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 22:00 pod numerami:
 800 888 888 oraz (+48) 61 647 28 46 – w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej,
Pragniemy zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby wprowadzenie nowego rozwiązania bankowości elektronicznej było przeprowadzone sprawnie, jednocześnie mając nadzieję, że nowa oferta bankowości elektronicznej spotka się z Państwa uznaniem.

 

Z poważaniem,

Zarząd Banku

Szanowny Panie/Szanowna Pani/Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzeniem nowego modelu działalności biznesowej Pobiedzisko-Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach, podjęta została decyzja o zamknięciu Punktu Obsługi Klienta w Gruszczynie ul. Swarzędzka 23 z dniem 31 maja 2019 roku.

W konsekwencji obsługa Pani/Pana/Państwa rachunków bankowych, w tym rachunków kredytowych, od dnia 01 czerwca 2019 roku powierzona zostanie Punktowi Obsługi Klienta w Swarzędzu ul. Wrzesińska 15.  Niezmiennie mogą Państwo korzystać z usług oferowanych przez nasz Bank, w tym w związku z posiadanymi rachunkami bankowymi, we wszystkich placówkach Banku, które stanowią:

  1. Oddział w Pobiedziskach ul. Tysiąclecia 15,
  2. Oddział w Murowanej Goślinie ul. Poznańska 12,
  3. Filia w Swarzędzu os. Raczyńskiego 19,
  4. Punkt Obsługi Klienta w Swarzędzu ul. Wrzesińska 15,
  5. Filia w Biskupicach ul. Mieszka I 8,

 lub poprzez elektroniczne kanały dostępu do rachunków bankowych.

Pragniemy jednocześnie zaznaczyć, że wszystkie warunki dotychczasowej współpracy, podobnie jak i numery Państwa rachunków pozostają bez zmian. 

Zależy nam na kontynuowaniu naszej współpracy, dlatego może Pani/Pan/mogą Państwo korzystać z pomocy doświadczonych doradców, którzy pozostają do Pana/Pani/Państwa dyspozycji: 

  1. Martyna Endler -  Kierownik Filii w Biskupicach tel. 600 349 944
  2. Agata Czerniak -  Kierownik Filii w Swarzędzu tel. 600 349 844

Wszelkich informacji dotyczących zmiany obsługującej Państwa placówki można uzyskać również w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Banku w godzinach urzędowania od poniedziałku do piątku.

SGB mastercard 700x200

Od 11 marca do 15 maja 2019 roku potrwa promocyjna sprzedaż kart płatniczych Mastercard w ofercie skierowanej do klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Na uczestników czekają atrakcyjne upominki: kubki termiczne, parasole i zegarki. Warto się pośpieszyć: liczba prezentów jest ograniczona.

Aby wziąć udział w promocji należy w okresie od 11 marca 2019 roku do 30 kwietnia 2019 roku podpisać umowę o wydanie jednej z kart płatniczych wskazanych w regulaminie sprzedaży premiowej i dokonać nią transakcji o wartości powyżej 150 złotych w terminie do 15 maja br. Szczegóły promocji w Regulaminie.

Komunikat dla Klientów w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z UE i możliwością realizacji scenariusza „hard brexit”/„no deal”.[1]

W dniu 29 marca 2017 r. Wielka Brytania ogłosiła zamiar wystąpienia z Unii Europejskiej (UE). Może to w istotny sposób wpłynąć na status i sytuację prawną  obywateli, przedsiębiorstw i organów publicznych zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w państwach członkowskich Unii Europejskiej, w tym w Polsce. Na dzień publikacji niniejszego komunikatu nie jest możliwe jednoznaczne określenie trybu, w jakim Wielka Brytania wystąpi z UE. Najbardziej prawdopodobne wydaje się zaistnienie jednego z dwóch wariantów:

  • wyjście Wielkiej Brytanii z UE na podstawie umowy o wystąpieniu, a następnie negocjacje porozumienia handlowego;
  • tzw. no deal / hard brexit („twardy brexit”, „brexit bezumowny”) – sytuacja, w której negocjacje między UE a Wielką Brytanią nie zakończą się porozumieniem i wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE nie zostanie uregulowane żadną umową. 

Pierwszy wariant opiera się na uzgodnionej w dniu 25 listopada 2018 r. umowie między UE i Wielką Brytanią przewidującej okres przejściowy, podczas którego Wielka Brytania będzie miała dostęp do rynku wewnętrznego UE (tak, jakby była państwem członkowskim), ale nie będzie miała możliwości uczestniczenia w procesach decyzyjnych UE i w pracach instytucji UE. Okres przejściowy miałby trwać od dnia 30 marca 2019 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., z możliwością jego przedłużenia o rok lub dwa lata.

Drugi wariant może mieć miejsce w konsekwencji decyzji podjętej przez brytyjski Parlament w dniu 15 stycznia 2019 roku  o odrzuceniu umowy z UE. Jeśli do dnia 29 marca 2019 r. decyzja ta zostanie utrzymana, oznaczać to będzie  wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE bez określenia żadnych szczególnych zasad, czyli sytuację, gdy Wielka Brytania stanie się od dnia 30 marca 2019 r. godz. 00.00 czasu środkowoeuropejskiego „państwem trzecim”, nie będącym Państwem Członkowskim UE, w odniesieniu do którego m.in. przestanie być stosowane całe prawo unijne. 

Bank, kierując się odpowiedzialnością wobec swoich Klientów, podjął stosowne działania w celu analizy wpływu ewentualnego „hard brexit” na działalność Banku oraz sytuację jego  klientów.

Podkreślić jednak należy, że wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE może pociągnąć za sobą pewne trudne do oszacowania na tym etapie zmiany gospodarcze, w tym wzrost zmienności cen instrumentów finansowych czy też zmiany kursów walutowych, co - biorąc pod uwagę relacje między Bankiem a jego Klientami może mieć wpływ na zobowiązania wynikające ze stosunków umownych.

Ponadto wystąpienie Wielkiej Brytanii może też wpłynąć na możliwość stosowania w umowach finansowych i instrumentach finansowych wskaźników referencyjnych publikowanych przez podmioty z Wielkiej Brytanii. Jednak zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/1011 z dnia 8 czerwca 2016 r[2], Bank opracował i będzie na bieżąco monitorował plany awaryjne w tym obszarze.

Realizacja scenariusza „hard brexit” może także narazić podmioty mające siedzibę w Wielkiej Brytanii m.in. na utratę możliwość świadczenia usług dla podmiotów z krajów UE, w tym usług płatniczych. Warto też brać pod uwagę, iż Wielka Brytania przestanie także być członkiem Jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA). Jeśli więc nie zostanie podpisane żadne odrębne porozumienie regulujące tę kwestię, to należy się spodziewać, iż polecenia przelewu SEPA i przelewy TARGET nie będą realizowane na rachunki w Wielkiej Brytanii.

Jednocześnie informujemy, że sam brexit – niezależnie od jego formuły – nie będzie miał wpływu na prawa Klienta, w tym możliwość odstąpienia od umowy przez Klienta lub jej zmiany zarówno na zasadach ogólnych określonych w prawie, jak i w  umowie.

Bank na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji związanej z brexitem i jego potencjalne skutki. Odpowiednie zmiany legislacyjne oraz podjęcie  ewentualnych działań zapobiegawczych leży jednak także po stronie właściwych organów państwa.

Ponadto pragniemy przypomnieć, że zgodnie z obowiązującą Ustawą z dn. 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji, środki deponentów – obywateli Wielkiej Brytanii złożone w polskich bankach, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, są objęte gwarancją depozytów do kwoty 100.000 EUR na zasadach określonych w tejże Ustawie.

[1] Przez taką sytuację należy rozumieć wystąpienie Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, w ramach którego ustaną między innymi  kontakty handlowe i polityka migracyjna dotychczas prowadzone w ramach przepisów UE i nastąpi powrót do umów obowiązujących przed przystąpieniem Wielkiej Brytanii do UE.

[2] Rozporządzenie  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/1011 z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie indeksów stosowanych jako wskaźniki referencyjne w instrumentach finansowych i umowach finansowych lub do pomiaru wyników funduszy inwestycyjnych

Zima zasil swoje konto podwójnie- zapewnij sobie zysk i szansę na nagrodę do pary.
Zakładając LOKATĘ SGB w okresie od 7 stycznia do 29 marca 2019 roku możesz wygrać nowego Opla Mokke i inne atrakcyjne nagrody.
Otwierając w naszym Banku Spółdzielczym SGB Lokatę 6-miesięczną, na której zostanie ulokowane minimum 500zł, weźmiesz udział w Loterii Promocyjnej.
Każda wielokrotność tej sumy zwiększa Twoją szansę na nagrody i pomnaża Twój zysk.

poziom 728x90

Teraz w Pobiedzisko-Goślińskim Banku Spółdzielczym w Pobiedziskach możesz otrzymać wygodny kredyt gotówkowy Kredyt +

  • atrakcyjne oprocentowanie: 6,35%
  • niska prowizja: od 4,00%
  • RRSO: 9,52 %
  • na dowolny cel

Aby skorzystać z oferty zapraszamy do naszych placówek.

Informacja oparta na reprezentatywnym przykładzie: kwota udzielonego kredytu 5.000,00 zł, całkowita kwota kredytu 5.000,00 zł, okres kredytowania 36 miesięcy, roczne zmienne (stanowi sumę wartości WIBOR12M, która wynosi obecnie 1,85% i marży banku w wysokości 4,5 p.p.) oprocentowanie nominalne 6,35%, całkowity koszt kredytu wynosi 703,58 zł, w którego skład wchodzą: prowizja za udzielenie kredytu 200,00 zł, odsetki od kredytu 503,58 zł, przy przyjęciu wyżej wymienionych parametrów RRSO wynosi 9,52%, całkowita kwota do zapłaty stanowiąca sumę całkowitej kwoty kredytu i całkowitego kosztu kredytu wynosi 5.703,58 zł, wysokość rat wynosi: 35 rat w wysokości 152,86 zł oraz ostatnia 36 rata w wysokości 153,48 zł.

Kalkulacja została dokonana na dzień 17.10.2018 r. Kalkulację sporządzono przy założeniu obowiązywania umowy przez czas, na który została zawarta, wypełnienia przez Bank i kredytobiorcę zobowiązań wynikających z umowy w terminach w niej określonych, w tym spłaty kredytu zgodnie z harmonogramem.

Decyzja kredytowa uzależniona jest od wyniku indywidualnego badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego dokonanego przez Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach.

W przypadku kredytów ze zmiennym oprocentowaniem, standardowo oferowanych na polskim rynku, występuje ryzyko zmian stóp procentowych. Ryzyko zmiany stóp procentowych oznacza, że w przypadku wzrostu poziomu stopy referencyjnej wyższe będzie oprocentowanie kredytu, wzrośnie wówczas wysokość miesięcznej raty kapitałowo-odsetkowej, to natomiast powoduje wzrost kosztu odsetek i tym samym wzrost całkowitego kosztu kredytu gotówkowego.  

WIELE ZA NIEWIELE- PAKIET DLA FIRM
W POBIEDZISKO-GOŚLIŃSKIM BANKU SPÓŁDZIELCZYM W POBIEDZISKACH W RAMACH PAKIETU FIRMOWEGO ZA 10 ZŁ.MIESIĘCZNIE OTRZYMASZ:
- PROWADZENIE RACHUNKU
- KARTĘ ZBLIŻENIOWĄ MASTERCARD
- APLIKACJĘ MOBILNĄ PORTFEL SGB
- POMOC W RAZIE AWARII OGUMIENIA, BRAKU PALIWA ORAZ WYPADKU W RAMACH ASSISTANCE FIRMOWEGO
DODATKOWO SKORZYSTAJ Z:
- DARMOWEGO TERMINALA PŁATNICZEGO W RAMACH PROGRAMU POLSKA BEZGOTÓWKOWA
- RABATU NA PALIWO 9 GR/L ZA 1 ZŁ NETTO/MC Z KARTĄ FLOTEX.
PROMOCJA TRWA OD 01.08.2018 ROKU DO 30.06.2019 ROKU.

Jesienią zasil swoje konto podwójnie- zapewnij sobie zysk i szansę na nagrodę do pary.
Zakładając LOKATĘ SGB w okresie od 1 października do 21 grudnia 2018 możesz wygrać nową KIE Stonic i inne atrakcyjne nagrody.
Otwierając w naszym Banku Spółdzielczym SGB Lokatę 6-miesięczną, na której zostanie ulokowane minimum 500zł, weźmiesz udział w Loterii Promocyjnej.
Każda wielokrotność tej sumy zwiększa Twoją szansę na nagrody i pomnaża Twój zysk.

Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy udostępnił możliwość złożenia Wniosku do programu Dobry Start 300+ online w systemie SGB24. Wniosek dostępny jest pod zakładką "wnioski". 

Złożenie wniosku w oddziale lub za pośrednictwem konsultanta infolinii nie będzie możliwe. Wysłany Wniosek Dobry Start 300+ możesz pobrać tylko raz, od razu po jego wysłaniu, w ramach tej samej sesji logowania. 

Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ prowadzący w gminie, po tym jak wniosek zostanie przekazany do tego Organu.

300 zł jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Wsparcie otrzymać może 4,6 mln uczniów.

Rodziny otrzymają wsparcie bez względu na dochód.
 
Dla kogo wsparcie?
Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do ukończenia 20 roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24 roku życia.
 
Ważne!
Świadczenie dobry start przysługuje wyłącznie dzieciom uczącym się w szkole  (a szkoła  w rozumieniu przepisów rozporządzenia oznacza szkołę podstawową, dotychczasowe gimnazjum, szkołę ponadpodstawową i dotychczasową szkołę ponadgimnazjalną, z wyjątkiem szkoły policealnej i szkoły dla dorosłych, szkołę artystyczną, w której jest realizowany obowiązek szkolny lub nauki, a także młodzieżowy ośrodek socjoterapii, specjalny ośrodek szkolno- -wychowawczy, specjalny ośrodek wychowawczy, ośrodek rewalidacyjno-wychowawczy.
Program nie obejmuje dzieci realizujących przygotowanie przedszkolne ani w przedszkolu, ani w tzw. „zerówce” prowadzonej w szkole. Nie obejmuje także studentów, uczniów szkół policealnych i uczniów szkół dla dorosłych.
Świadczenie dobry start nie podlega unijnej koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Oznacza to, że gmina ustala prawo do  świadczenia dobry start samodzielnie i nie przekazuje wniosku  do wojewody, nawet jeśli jeden z rodziców dziecka przebywa poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - w państwie Unii Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub w Szwajcarii.
 
Jak otrzymać świadczenie dobry start?
Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć wniosek. Może to zrobić mama lub tata dziecka, opiekun prawny lub opiekun faktyczny dziecka, a w przypadku dzieci przebywających w pieczy zastępczej – rodzic zastępczy, osoba prowadząca rodzinny dom dziecka lub dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej.
 
Gdzie złożyć wniosek?
Wnioski o świadczenie będą przyjmowane i realizowane przez te same instytucje , które realizują obecnie świadczenie wychowawcze w ramach programu „Rodzina 500+”. Chodzi tu o urząd miasta/gminy, ośrodek pomocy społecznej lub inną jednostkę organizacyjną (np. centrum świadczeń)  właściwą dla miejsca zamieszkania rodzica ubiegającego się o wyprawkę na dziecko (w przypadku powiatów świadczenia będą realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie).
 
Kiedy złożyć wniosek?
Wniosek – podobnie jak wnioski o świadczenie wychowawcze z programu „Rodzina 500+” – będzie można składać już od 1 lipca online przez stronę Ministerstwa Rodziny empatia.mrpips.gov.pl oraz przez bankowość elektroniczną, a od 1 sierpnia drogą tradycyjną (papierową).
 
Ważne! Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
 
Kiedy rodzina otrzyma wsparcie?
W przypadku wniosków złożonych w lipcu i sierpniu, rodziny wyprawkę otrzymają nie później niż 30 września. W przypadku wniosków złożonych w kolejnych miesiącach gminy będą miały maksymalnie 2 miesiące od dnia złożenia wniosku na jego rozpatrzenie i wypłatę świadczenia. Złożenie wniosku o świadczenie dobry start w lipcu i sierpniu to gwarancja wypłaty świadczenia nie później niż do 30 września.

strona Ministerstwa Rodziny, Pracy i polityki Społecznej dotycząca programu Dobry Start 300+

Paybynet - płatności internetowe

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że PGBS w Pobiedziskach wprowadził usługę PayByNet – płatności internetowe dla wszystkich Klientów Banku, którzy korzystają z bankowości internetowej.

Dzięki tej usłudze możliwe jest realizowanie transakcji o każdej porze dnia i nocy.

Dlaczego warto korzystać z bezpiecznych płatności internetowej PayByNet:

  • bezpieczeństwo - przelew wykonywany jest bezpośrednio z konta kupującego na konto sprzedawcy bądź urzędu, bez zatrzymywania pieniędzy w instytucji pośredniczącej, widzisz na przelewie, komu przelewasz pieniądze,
  • szybkość - informacja o płatności przez Internet przekazywana jest natychmiast do sklepu, co przyspiesza realizację zamówienia, rozliczenie płatności gwarantuje KIR,
  • wygoda - dane przelewu w systemie bankowości internetowej są wypełniane automatycznie, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu


Jak korzystać z PayByNet?

  • W momencie dokonywania zakupów w internecie przy wyborze rodzaju płatności należy wybrać PayByNet
  • kliknij logo SGB Spółdzielcza Grupa Bankowa
  • wybierz woj. wielkopolskie
  • wybierz Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach
  • automatycznie zostaniesz przekierowany na stronę logowania do bankowości internetowej SGB24
  • po zalogowaniu otrzymasz wypełniony automatycznie przelew do realizacji, system poprosi o zaakceptowanie przelewu
  • transakcja realizowana jest zaledwie w kilka sekund
  • sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu sprzedający może przystąpić do realizacji zamówienia.

Więcej informacji na temat usługi: www.paybynet.pl

700x200 wtorki MC

845x252

Tankuj za mniej!

Karta z rabatem na paliwo 9gr/litr na stacjach Orlen, Bliska i BP!

Karta paliwowa dedykowana jest dla przedsiębiorców (w tym rolników), którzy są podatnikami VAT. Oferta została przygotowana dla Klientów Banków Spółdzielczych we współpracy z firmą Flotex.

Przedsiębiorcy i rolnicy będący klientami P-G BS w Pobiedziskach mogą tankować za mniej na wybranych stacjach dzięki specjalnej karcie paliwowej od firmy FLOTEX.

Rabat Paliwowy dotyczy wszystkich stacji Orlen, Bliska oraz BP a wysokości rabatu to aż 9 gr na każdym zatankowanym litrze!

Ponadto oszczędzasz czas dzięki pominięciu procedury wypłacania kierowcom zaliczek i księgowania poszczególnych faktur.

Rozliczanie zakupów dokonuje się poprzez wystawienie na koniec miesiąca faktur zbiorczych z załączonym wykazem wszystkich transakcji.

W zależności od tego, czy z samochodu korzysta jeden, czy więcej kierowców, dostępne będą dwa rodzaje kart:

·         Kartę typu K – wystawianą na imię i nazwisko kierowcy lub okaziciela

·         Kartę typu S – wystawianą na numer rejestracyjny pojazdu

Korzyści z posiadania karty :

  • Rabat na każdym litrze zatankowanego paliwa 9 gr, który nalicza się niezależnie od ilości zatankowanego paliwa!
  • karta paliwowa pozwala bezgotówkowo dokonywać transakcji w sieci ponad 1700 stacji paliw marek ORLEN i BLISKA oraz 500 stacji marki BP.
  • Możliwość zbiorczego fakturowania, faktura wysyłana jest 1 w m-c przez firmę Flotex.
  • Możliwość skorzystania z ofert partnerów firmy Flotex np. wynajem długoterminowy „Samochód dla Firmy” (https://www.flotex.pl/wynajem-aut/) czy „Monitoring GPR” (https://www.flotex.pl/systemy-lokalizacji-gps/)
  • Niskie koszty wydania i utrzymania karty. Opłata jednorazowa za wydanie karty to tylko 10 zł, miesięczny koszt utrzymania karty to tylko 1 zł netto.

Jak skorzystać z dodatkowych rabatów dzięki karcie paliwowej ? To proste ! Jeśli posiadasz rachunek i kartę debetową w Naszym Banku przyjdź do najbliższego Oddziału P-G BS w Pobiedziskach i wypełnij oświadczenie celem wydania karty paliwowej. Oświadczenie klienta Bank przekazuje do firmy FLOTEX. Jeśli nie masz u Nas jeszcze rachunku i karty, przyjdź do Baku a nasi Pracownicy otworzą Ci nowy rachunek na korzystnych warunkach i Ty też będziesz mógł skorzystać z tej fantastycznej oferty i tankować za mniej!

700agro firma

VISA HCE 2

Z przyjemnością informujemy, że została wprowadzona w Banku dla klientów indywidualnych możliwość płatności mobilnych telefonem komórkowym w technologii HCE. Płatności te umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie smartfonem z aplikacją HCE w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową. Usługa ta jest bezpłatna i dotyczy wybranych kart debetowych.

Karty mobilne wydawane w technologii HCE są produktami dedykowanymi dla klientów, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań, pozwalających na szybkie realizacje płatności za dokonane zakupy.

Technologia HCE (Host Card Emulation) jest nowym standardem płatności, który umożliwia wykonywanie zbliżeniowych płatności mobilnych w analogiczny sposób jak standardowymi kartami zbliżeniowymi, z wykorzystaniem komunikacji NFC pomiędzy telefonem a terminalem zainstalowanym w punkcie handlowo-usługowym. W odróżnieniu od karty w technologii NFC działającej w tzw. modelu SIM-Centric, karta mobilna Visa HCE nie wymaga współpracy z operatorami telefonii komórkowej, wymiany karty SIM na odpowiednią i zakupu dedykowanego modelu telefonu przez klienta.

Do realizacji płatności HCE służy aplikacja Portfel SGB, którą można bezpłatnie pobrać z Google Play, sklepu z aplikacjami dla systemu Android. Po zainstalowaniu aplikacji Klient Banku dokonuje aktywacji i instalacji karty na swoim telefonie – wymaga to podania identyfikatora Klienta i kodu dostępu otrzymanych w Banku.

Współpracuje z każdym smartfonem posiadającym:

  • antenę NFC
  • Android w wersji min. 4.4

Przechowuje historię dokonanych transakcji 30 dni wstecz
Aby zapłacić wystarczy zbliżyć smartfon do terminala, tak samo jak w przypadku użycia karty zbliżeniowej.
Po wizycie w Banku klient od razu posiada zainstalowaną aktywną kartę mobilną w swoim telefonie i może dokonywać płatności.

KARTĄ MOŻNA DOKONYWAĆ OPERACJI:

  • w punktach handlowo – usługowych wyposażonych w terminale z funkcją zbliżeniową:
    - do kwoty 50 zł – transakcja obniża środki dostępne, ale nie wymaga potwierdzania numerem PIN,
    - powyżej kwoty 50 zł - transakcja obniża środki dostępne oraz wymaga potwierdzenia numerem PIN,
  • wypłaty gotówki w ramach usługi cashback w punktach handlowo-usługowych obsługujących taką funkcjonalność dla kart zbliżeniowych na terenie kraju,
  • wypłaty gotówki w bankomatach obsługujących funkcjonalność zbliżeniową.

Concordia AGRO SGB

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy

Każdy Klient posiadający rachunek oszczędnościowy, oszczędnościowo - rozliczeniowy lub rachunek terminowej lokaty oszczędnościowej ma możliwość wydania pisemnej dyspozycji wkładem na wypadek śmierci (nie stosuje się do rachunków wspólnych) oraz o treści art. 56  ustawy – Prawo bankowe. O skutku złożenia dyspozycji (wypłata przez Bank określonej kwoty osobie/osobom wskazanym w dyspozycji, dyspozycja wydana później ma pierwszeństwo przed dyspozycją wydaną wcześniej) jak również o tym, że dyspozycja wkładem na wypadek śmierci może być w każdym czasie przez posiadacza rachunku zmieniona lub odwołana na piśmie oraz że zadysponowana kwota nie wchodzi do spadku po osobie składającej dyspozycję oraz o tym, że osobą/osobami wskazaną/wskazanymi w dyspozycji (zapisobiercą/zapisobiercami) mogą  być:  małżonek, wstępni, zstępni lub rodzeństwo.

Więcej informacji uzyskasz w placówkach Banku .

Rabat AGRO-SGB to unikalny i wyjątkowy program skupiający wybranych Partnerów oferujących rabaty klientom posiadającym kartę z logo SGB. Program kierowany jest głównie do Klientów z sektora rolniczego, natomiast praktycznie każdy Klient posiadający kartę płatniczą z logo SGB będzie mógł otrzymać rabat. Mechanizm rabatowy jest bardzo prosty – aby otrzymać rabat wystarczy zgłosić sprzedawcy chęć otrzymania rabatu, a następnie zapłacić za towar lub usługę kartą płatniczą SGB lub okazać kartę sprzedawcy. Lista placówek udzielających rabaty oraz regulamin znajduje się na stronie www.agro-sgb.pl

Wybierz sklep, zabierz na zakupy kartę płatniczą SGB i ciesz się wyjątkowymi rabatami!

SGB AGRO karty promo baner 700x200

19 lutego na terenie Zespołu Szkół w Pobiedziskach odbyła się uroczysta Sesja Rady Miejskiej, podczas której wręczono wyjątkową nagrodę - Statuę ,,Odnowiciel 2015".

Link do reportażu:

http://telewizjastk.pl/3842,odnowiciel-2015

wu sgb

Western Union

Przekazy pieniężne Western Union pozwalają na szybkie (do kilkunastu minut) i bezpieczne przesyłanie gotówki w obrocie krajowym oraz międzynarodowym. (w zależności od godzin otwarcia punktów i różnic w strefach czasowych) od chwili ich wysłania.

SZYBKOŚĆ

Pieniądze można otrzymać dosłownie w kilkanaście minut po ich wysłaniu. Western Union stosuje najbardziej zaawansowaną technologię elektroniczną i jedyną w swoim rodzaju sieć komputerową, która umożliwia natychmiastowe wypłacenie pieniędzy w ponad 200 krajach na całym świecie.

NIEZAWODNOŚĆ

Western Union oferuje swoim Klientom międzynarodowe przekazy pieniężne od ponad 150 lat. Dzięki numerowi kontrolnemu każdy przekaz jest monitorowany, co gwarantuje, że pieniądze są wypłacane szybko i wyłącznie osobie upoważnionej.

WYGODA

Wysyłający i odbiorcy mogą korzystać z ponad 500 000 punktów Western Union na całym świecie. Możesz skorzystać z placówki agencyjnej znajdującej się w Twoim sąsiedztwie.

WYSYŁANIE PIENIĘDZY

Aby wysłać pieniądze wystarczy zgłosić się do dowolnej placówki agencyjnej, aby:

wypełnić formularz „Wpłata"

wpłacić kwotę przekazu wraz z opłatą za przekaz (zgodną z Tabelą Opłat)

Po otrzymaniu Numeru Kontrolnego transakcji (MTCN) od operatora nadawca sam powiadamia Adresata, np. telefonicznie, o dokonaniu przekazu. Pieniądze będą dostępne w dowolnej agencji Western Union w ciągu kilkunastu minut od momentu nadania przekazu.

OTRZYMYWANIE PIENIĘDZY
Po otrzymaniu powiadomienia od nadawcy przekazu, o dokonaniu przekazu przez sieć Western Union, można zgłosić się do dowolnej placówki agencyjnej, aby:

wypełnić formularz „Wypłata PLN” i przedłożyć dowód tożsamości.

Na formularzu powinny znaleźć się następujące dane: imię i nazwisko adresata, imię i nazwisko nadawcy, numer telefonu nadawcy, spodziewana kwota przekazu, miejsce nadania przekazu oraz ewentualnie Numer Kontrolny przekazu (MTCN).

Zapraszamy do korzystania z naszych usług!

kredyt agro 201601

Szczegóły kredytu dostępne na stronie http://www.agro-sgb.pl.

TERMINALE PŁATNICZE

Polecamy nowoczesne terminale płatnicze First Data Polska S.A.

W dobie intensywnego rozwoju płatności bezgotówkowych, terminale płatnicze stają się niezbędnym narzędziem prowadzenia biznesu.

Wybierz:

  1. Satysfakcję klientów
  2. Bezpieczne transakcje
  3. Szybkie rozliczenia
  4. Integrację z kasą fiskalną
  5. Płatności mobilne i bezstykowe
  6. Doładawania telefonów komórkowych, Cashback, DCC

FD baner

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą terminali poprzez formularz lub osobiście w placówce banku.

https://www.polcard.pl/content/dam/polcard/lp/sgb-argo/?utm_source=BS_POBIEDZISKA&utm_medium=banner

Klientom instytucjonalnym naszego Banku proponujemy - leasing środków trwałych.

SGB Leasing jest specjalnie opracowanym produktem skierowanym do klientów Banków Spółdzielczych:

  • dostosowuje warunki do specyfiki i profilu naszych klientów;
  • uwzględnia dotychczasową współpracę z Bankiem i historię kredytową każdego klienta;
  • ogranicza procedury do niezbędnego minimum;
  • wystarczająca jest tylko aktualizacja dokumentów będących w posiadaniu Banku;
  • dopuszcza negocjacje i indywidualizuje ofertę na każdym etapie transakcji;
  • oferuje ciekawe rozwiązania i ...
  • ... specjalne warunki dla stałych i rzetelnych klientów naszego Banku.

Bank Spółdzielczy to nie SKOK - KZBS informuje w związku z obecną sytuacją w sektorze SKOK. 

W związku z trwającymi dyskusjami i ujawnianymi przez media faktami na temat sytuacji w SKOK, a w szczególności informacjami na temat ich kłopotów finansowych skutkujących upadłością niektórych kas, KZBS uprzejmie informuje wszystkich zainteresowanych, w tym obecnych i przyszłych Klientów banków spółdzielczych, że sektor banków spółdzielczych bezpiecznie kontynuuje swoją działalność.




Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach uruchomił nowa usługę „SMS Banking” która zapewnia Klientom informacje przez 24 godziny na dobę o stanie własnych środków na rachunkach.




icon Szczegóły programu rabatowego
icon Regulamin programu lojalnościowego

 

W zasięgu Twojej firmy.
Podręczny Kredyt Obrotowy to nowa oferta, przygotowana specjalnie dla małych przedsiębiorstw. Prowadząc działalność gospodarczą, dobrze jest mieć w rezerwie dodatkowe środki. Podręczny Kredyt Obrotowy w SGB to stały dostęp do pieniędzy. Dzięki niemu bieżące koszty nie sprawią Twojej firmie żadnych trudności. Jeżeli planujesz większe wydatki, sprawdź też atrakcyjny kredyt inwestycyjny. Przekonaj się, jak wiele korzyści daje Twojej firmie uruchomienie limitu kredytowego w SGB.

Jest  produktem przeznaczonym dla rolników, którzy  korzystali z kredytów obrotowych z dopłatami ARiMR. Bardzo korzystne oprocentowanie, szybka procedura udzielenia to jego główne zalety.