Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w celu udostępnienia nowych usług bankowości elektronicznej dla klientów, nastąpi:
- wdrożenie nowego systemu bankowego i migracja (przeniesienie) danych do tego systemu w dniach od 30 sierpnia do 01 września 2019 r.
- wdrożenie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej.
Udostępnienie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej nastąpi po zakończeniu migracji do nowego systemu bankowego, tj. od dnia 02 września 2019 r. Będzie to skutkować zmianami, które przedstawiamy poniżej.
Wszelkie informacje dotyczące oferty Banku znajdą Państwo na stronie internetowej www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl
NOWA FUNKCJONALNOŚĆ BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
Nowa bankowość niesie ze sobą szereg korzyści począwszy od możliwości zlecania przelewów walutowych, zleceń natychmiastowych (ExpressElixir), SORBNET (przelewów wysokokwotowych), jak też możliwości sprawnej obsługi i zarządzania kartami płatniczymi wydanymi do konta.
Logowanie do nowego systemu SGB24 odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej Banku www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl. Odrębną przesyłką zostaną Państwu dostarczone nowe środki dostępu do logowania:
- identyfikator (ID)
- hasło stałe.
Wydanie nowych środków dostępu związane jest z technicznym wymogiem procesu migracji danych do nowego systemu oraz ze zwiększeniem bezpieczeństwa korzystania z bankowości internetowej. Zasady posługiwania się nowymi środkami dostępu opisane będą w informacji dołączonej do wysyłanych środków. Ponadto szczegóły funkcjonalności systemu opisane są w „Przewodniku dla Klienta”, który opublikowany zostanie na stronie internetowej Banku www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl – prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed uruchomieniem nowego serwisu bankowości internetowej.
Ponadto informujemy, że w czasie migracji (przenoszenia) danych oraz po migracji nie będzie możliwości logowania do dotychczasowego systemu tj. ePGBS24 z wykorzystaniem dotychczasowych środków dostępu pod adresem https://www.pgbs.pl
NOWY NUMER RACHUNKU
Wdrożenie nowych rozwiązań nie łączy się z koniecznością zmiany numerów rachunków bankowych.
W konsekwencji z dniem wprowadzenia nowej oferty nie zmieni się numer Państwa rachunku, który będzie widoczny po zalogowaniu do serwisu internetowego oraz na otrzymanym wyciągu z rachunku.
Informujemy również, że zmiana nie ma wpływu na funkcjonowanie kart płatniczych wydanych do rachunku – posiadane karty nadal będą ważne.
WSPARCIE KLIENTÓW W OKRESIE WDRAŻANIA NOWEJ OFERTY
Wprowadzenie ujednoliconej oferty bankowości elektronicznej i produktowej wiąże się z wprowadzeniem nowego systemu bankowego i bankowości elektronicznej, w związku z tym uprzejmie informujemy, że w trakcie wdrażania zmian mogą wystąpić okresowe problemy z logowaniem do systemów bankowości elektronicznej. Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby utrudnienia nie wystąpiły, a jeżeli zaistnieją, aby były dla Państwa jak najmniej uciążliwe.
W przypadku problemów i wątpliwości z Państwa strony, nasi Doradcy Call Center są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 22:00 pod numerami:
 800 888 888 oraz (+48) 61 647 28 46 – w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej,
Pragniemy zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby wprowadzenie nowego rozwiązania bankowości elektronicznej było przeprowadzone sprawnie, jednocześnie mając nadzieję, że nowa oferta bankowości elektronicznej spotka się z Państwa uznaniem.

 

Z poważaniem,

Zarząd Banku