W najbliższą sobotę, 23 września, w godz. od 00:01 do 10:00 będziemy prowadzić prace serwisowe. W tym czasie nie skorzystasz z aplikacji SGB Mobile oraz bankowości internetowej SGB24/SGB24 Biznes.
Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy po przerwie.
Mastercard® Bezcenne Chwile®
Szczegóły
Mastercard Music – zbieraj punkty w Bezcennych Chwilach i odbieraj muzyczne nagrody
Lubisz muzykę? Koniecznie sprawdź co nowego w programie Mastercard® Bezcenne Chwile®. To już trzecia edycja Mastercard Music – inicjatywy, która skupia się na promowaniu muzycznych pasji.
Mastercard znowu zachęca do udziału w Bezcennych Chwilach – jakże by inaczej – muzyką. Obejrzyj teledysk Bedoesa 2115 i Dawida Kwiatkowskiego, „Lustro”: https://youtu.be/pgF41z7hgTg
Nie masz jeszcze karty Mastercard? Zapytaj w naszym Banku!
Kredyt płynnościowy 2% z dopłatą ARiMR, bez wkładu własnego.
Szczegóły
Rolniku, u nas możesz złożyć wniosek o kredyt płynnościowy 2% z dopłatą ARiMR, bez wkładu własnego. Okres stosowania dopłat aż do 60 miesięcy!
Okres udzielania: do 31.12.2023 r., pod warunkiem dostępności dopłat do oprocentowania z ARiMR.
Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0,50 %.
Maksymalne kwoty kredytu:
100 000 zł – gdy prowadzisz gospodarstwo nie większe niż 50 ha
200 000 zł – gdy prowadzisz gospodarstwo powyżej 50 ha i nie większe niż 100 ha
400 000 zł – gdy prowadzisz gospodarstwo powyżej 100 ha
Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z naszymi doradcami!
Płać łatwo i bezpiecznie z kartą Visa
Szczegóły
W kraju i za granicą, w sklepach stacjonarnych i internetowych, telefonem, zegarkiem – gdzie chcesz i jak chcesz. Ciesz się wygodą i bezpieczeństwem, jakie dają płatności kartą Visa.
BEZPIECZEŃSTWO
Twoja karta ma kilka poziomów zabezpieczeń.
Nikt niepowołany nie odczyta danych karty, ponieważ są zabezpieczone chipem lub cyfrowym tokenem.
Gdy płacisz kartą, następuje weryfikacja w tle. Przy płatnościach zbliżeniowych kwoty powyżej 100 zł i losowe mniejsze transakcje wymagają Twojego potwierdzenia unikatowym PIN-em.
Płatności kartą w internecie, w sklepie, który obsługuje 3D Secure, mają dodatkowe zabezpieczenie – właśnie dzięki tej usłudze. Nikt nie zrobi transakcji w Twoim imieniu, dopóki nie zatwierdzisz jej jednorazowym hasłem wysłanym na Twój numer telefonu lub przez powiadomienie push w Twojej bankowej aplikacji mobilnej. Więcej o usłudze 3D Secure przeczytasz tutaj
Dane Twoich transakcji, które są przesyłane do rozliczeń, chronią najnowocześniejsze sieciowe cyberzabezpieczenia.
Płatność kartą to dodatkowa pomoc w razie oszustwa.
Osoba, która padła ofiarą przestępstwa, oszustwa, nie otrzymała towaru lub usługi, a zapłaciła za nie kartą, może skorzystać z procedury chargeback. Dzięki niej, za pośrednictwem swojego banku-wydawcy karty, może odzyskać pieniądze od nierzetelnego sprzedawcy.
Niekiedy zakupy internetowe mogą pójść nie po Twojej myśli. Może się zdarzyć, że sklep, w którym zrobisz zakupy, okaże się fałszywy lub zostanie zlikwidowany, więc w przypadku reklamacji nie będzie się do kogo zwrócić. Towar może nie dotrzeć, zostać uszkodzony, albo zawartość przesyłki nie będzie zgodna z zamówieniem, a dostawca odmówi zwrotu kosztów. Czasami Twoje konto może zostać obciążone kwotą inną niż powinno.
Zawsze zgłaszaj takie przypadki do swojego banku – masz wtedy dużą szansę na odzyskanie środków w ramach bezpłatnej usługi chargeback. Więcej o usłudze chargeback przeczytasz tutaj
WYGODA I SZYBKOŚĆ
Poza tym, że bezpieczne, płatności kartą Visa są szybkie i wygodne. Dostosowują się do Twojego stylu życia.
Kartą Visa możesz płacić w dowolnym miejscu na świecie, siedząc na kanapie lub podróżując pociągiem, w sklepach stacjonarnych i internetowych, krajowych i zagranicznych. W przypadku płatności zagranicznych, zawsze przed autoryzacją transakcji w bankomacie lub punkcie sprzedaży otrzymujesz informację o kwocie do zapłaty w walucie kraju, w jakim dokonujesz płatności. Możesz też wybrać płatność w walucie Twojego rachunku.
W niektórych przypadkach (jeśli dany punkt dopuszcza taką możliwość) możesz wybrać walutę swojej transakcji. Jest to usługa DCC (z ang. Dynamic Currency Conversion). Wtedy zostają Ci zaprezentowane informacje o zastosowanym kursie waluty oraz kosztach (opłaty i prowizje). Nie są to prowizje i kursy banku – są one ustalane przez akceptanta transakcji lub operatora danej sieci bankomatów.
Szczegóły dotyczące rozliczeń transakcji Twoją kartą znajdziesz w regulacjach bankowych dotyczących kart płatniczych.
Za granicą zapłacisz kartą równie prosto i bezpiecznie, jak w swoim kraju!
Płać o dowolnej porze dnia i nocy, w tygodniu, dni wolne od pracy czy święta.
Płać jednym kliknięciem. W niektórych sklepach możesz zapisać dane karty i nie musisz ich za każdym razem uzupełniać.
Niech płaci się samo. Coraz częściej, dla usług opłacanych kartą w internecie (np. opłata abonamentu za telewizję cyfrową, telefon, serwis z muzyką), dostępne są tzw. płatności cykliczne kartą – nie musisz wtedy co miesiąc pamiętać o płatności. Karta „robi to” za Ciebie – Twoje rachunki płacą się same.
Jak otrzymać 100 zł zwrotu na kartę Visa? To proste!
· Wybierz Visa Mobile
Jeśli nie masz jeszcze aktywnej Visa Mobile na swojej karcie, aktywuj Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile lubpobierz aplikację Visa Mobile i dodaj tam swoją kartę.
· Zarejestruj kartę Visa
Jeśli masz już aktywną Visa Mobile na swojej karcie, zarejestruj tę samą kartę w formularzu.
· Płać Visa Mobile
Zrób 3 razy zakupy za min. 30 zł w wybranych sklepach internetowych, aby otrzymać 100 zł.
Nie masz jeszcze karty Visa? Zapytaj w naszym banku!
300+ na okres 2023/2024
Szczegóły
Szanowni Państwo,
od soboty - 1 lipca br. będzie można składać nowe wnioski o świadczenie z programu rządowego Dobry start, czyli tzw. 300+ na okres 2023/2024. Wnioski na nowy okres rozliczeniowy można wypełniać m.in. w bankowości internetowej od 1 lipca 2023 r. do 30 listopada 2023 r.
Rodzice uczniów w roku szkolnym 2023/2024 podobnie jak w poprzednich latach, mogą liczyć na finansowe wsparcie w ramach programu „Dobry start”, czyli tzw. 300 plus. Pieniądze te mają wspomóc rodziców w zakupie wyprawki szkolnej. Świadczenie Dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Na dziecko niepełnosprawne, uczące się w szkole, świadczenie przysługuje do ukończenia przez nie 24. roku życia. Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku. Najlepiej więc złożyć wniosek jak najszybciej.
Od 1.07.2023 r. złożysz wniosek – w tym roku tylko elektronicznie.
Gdy złożysz wniosek, to ZUS sprawdzi, czy masz profil na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli w systemie informatycznym ZUS, za pośrednictwem którego można załatwiać sprawy w ZUS przez internet – bez wychodzenia z domu. Jeśli nie – Zakład założy Ci taki profil. Potwierdzenie założenia profilu otrzymasz na adres e-mail, który podasz we wniosku. Natomiast na numer telefonu z wniosku otrzymasz jednorazowe hasło, które musisz zmienić przy pierwszym logowaniu do PUE ZUS;
do 30.11.2023 r. musisz złożyć wniosek.
Jak wypełnić wniosek Dobry Start w systemie bankowości elektronicznej Banku?
Zanim zaczniesz wypełniać wniosek przygotuj dane osobowe swoje i dzieci, dla których składasz wniosek o świadczenie Dobry Start, w tym dzieci (m.in. imię, nazwisko, PESEL, adres szkoły, do której w roku szkolnym 2023/2024 będzie uczęszczało lub uczęszcza dziecko). Te dane, którymi dysponuje Bank, zostaną zaczytane z systemu Banku automatycznie.
Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej. SGB24
Wejdź do zakładki, w której znajduje się wniosek dot. programu Dobry Start.
Wypełnij dane we wniosku podążając za instrukcjami na ekranie. Jeżeli jakiekolwiek dane podane w Banku uległy zmianie, uaktualnij je podczas wypełniania wniosku.
Załącz załączniki do wniosku, o ile będą one wymagane.
Zatwierdź i zakończ wniosek.
Pobierz i zapisz w bezpiecznej lokalizacji potwierdzenie złożenia wniosku oraz kopię wypełnionego wniosku Dobry Start. To jedyny moment, kiedy będzie możliwe pobranie kopii wniosku złożonego za pośrednictwem Banku.
Od momentu, kiedy otrzymasz UPO/UPP na adres e-mail, który wskazałeś we wniosku Dobry Start, wszelkie pytania i obsługę wniosku Dobry Start przejmuje ZUS.
Gdzie otrzymasz pomoc?
w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7.00 –18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00 lub za pośrednictwem maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
w trakcie dyżurów pracowników ZUS w siedzibach urzędów miasta, gminy, Poczty Polskiej i KRUS (informacje o dyżurach dostępne lokalnie w tych instytucjach).
Kto może dostać 300 zł na dziecko w programie Dobry Start
rodzic,
opiekun faktyczny dziecka – osoba, która faktycznie opiekuje się dzieckiem i złożyła do sądu wniosek o jego adopcję,
opiekun prawny dziecka – osoba, której sąd powierzył sprawowanie opieki nad dzieckiem,
osoba ucząca się – to pełnoletni uczeń, który: nie jest na utrzymaniu rodziców, ponieważ rodzice nie żyją, ma prawo do alimentów ustalone wyrokiem sądowym lub ugodą sądową.
Programem jest objęty każdy uczeń (dziecko lub osoba ucząca się), który spełnia 2 warunki:
1. Nie ukończył:
20 lat,
24 lat — jeśli ma orzeczenie o:
umiarkowanym albo znacznym stopniu niepełnosprawności,
potrzebie kształcenia specjalnego,
potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych.
Program obejmuje również uczniów, którzy osiągają ten wiek przed rozpoczęciem roku szkolnego w danym roku kalendarzowym.
2. Uczy się w placówce, takiej jak:
szkoła podstawowa,
dotychczasowe gimnazjum,
szkoła ponadpodstawowa i dotychczasowa ponadgimnazjalna — z wyjątkiem szkoły policealnej i szkoły dla dorosłych,
szkoła artystyczna, w której jest realizowany obowiązek szkolny lub nauki,
młodzieżowy ośrodek socjoterapii,
specjalny ośrodek szkolno-wychowawczy,
specjalny ośrodek wychowawczy,
ośrodek rewalidacyjno-wychowawczy.
Pieniądze możesz otrzymać:
do 30 września — jeśli prawidłowo wypełniony i kompletny wniosek złożysz w lipcu lub sierpniu,
do 2 miesięcy — jeśli taki wniosek złożysz później.
Zazwyczaj pieniądze możesz otrzymać:
przelewem na konto,
przekazem pocztowym,
gotówką w kasie urzędu.
Jeśli instytucja odmówi wypłaty świadczenia możesz bezpłatnie odwołać się od decyzji odmownej do samorządowego kolegium odwoławczego. Masz na to 14 dni od otrzymania decyzji. Odwołanie złóż w instytucji, która wydała decyzję odmowną:
osobiście,
pocztą — najlepiej listem poleconym (zachowaj potwierdzenie wysłania).
Rola banku
Bank umożliwia złożenie Wniosku programu “Dobry start” (Wyprawka 300+) online w systemie bankowości elektronicznej w zakładce Wnioski.
Zgłaszanie reklamacji:
Reklamacje dotyczące wniosku Dobry Start, w zależności od ich przedmiotu powinny być składane:
w Banku – jeżeli dotyczą dostępu i funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej Banku, etapu rejestracji wniosku w systemie internetowym Banku oraz jego wysłania;
do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych– jeżeli dotyczą obsługi złożonego wniosku po jego wysłaniu do ZUS oraz oraz wypłaty świadczenia Dobry Start.
Dzień Spółdzielczości
Szczegóły
Dziś świętujemy #DzieńSpółdzielczości, który dla nas jest przede wszystkim dniem wzajemności, lokalności i społeczności.
Dlaczego? Bo te wartości – bliskie nam od samego początku – są podstawą naszego działania.
W swojej codziennej pracy troszczymy się o to, co nasze – wspólne.
Po sąsiedzku, jesteśmy zawsze blisko i dbamy o Wasze finanse. Wspieramy lokalne inicjatywy. Wierzymy w partnerstwo w biznesie. Właśnie na tym polega nasza spółdzielczość. Dziękujemy, że tworzycie ją wspólnie z nami!
Potwierdziły to głosy czytelników „Pulsu Biznesu” i portalu Bankier.pl, dzięki którym designerska karta przedpłacona SGB zajęła drugie miejsce w rankingu „Złoty Bankier” w kategorii „Najładniejsza karta płatnicza”. Dziękujemy za to wyróżnienie i przypominamy, że wilk czeka w naszym banku na najmłodszych klientów. Z karty przedpłaconej mogą skorzystać nawet siedmiolatki! Wizerunek jest dostępny również na kartach debetowych dla starszej młodzieży.
Aauuuuuuuu, dobrze rozpocząć swoją przygodę z płatnościami z wilkiem
Kantor SGB
Szczegóły
Wymieniaj waluty przez bankowość elektroniczną:
szybko i bezpiecznie w dowolnym miejscu,
na smartfonie, tablecie lub komputerze.
Kantor SGB to:
atrakcyjne kursy walut,
intuicyjny serwis transakcyjny,
wymiana online (w godzinach dostępności usługi),
natychmiastowa realizacja transakcji,
możliwość zlecenia transakcji z datą przyszłą, po określonym kursie.
Wymiana walut w Kantorze SGB dostępna jest dla posiadaczy rachunków walutowych, którzy mają też rachunek w PLN i korzystają z bankowości internetowej SGB24. Wymiana walut następuje zawsze pomiędzy rachunkiem w złotych a rachunkiem w walucie wymienialnej.
Możesz też tak zlecić wymianę, aby zrealizowała się automatycznie w przyszłości, dopiero gdy będzie ona możliwa po ustalonym przez Ciebie kursie. Dla bezpieczeństwa, takiemu zleceniu możesz ustawić też datę wygaśnięcia.
Rodzaje dostępnych walut w Kantorze SGB: EUR, USD
Z Kantoru SGB skorzystasz w dni robocze w godzinach od 9:00 do 15:30.
Możesz też wymieniać waluty w Kantorze SGB poza wskazanymi wyżej godzinami (w tzw. czasie rozszerzonym). Jeśli przekroczysz wtedy ustalone przez nas limity transakcyjne, możemy jednak ograniczyć korzystanie z usługi.
Limity transakcyjne:
limit pojedynczej transakcji wymiany walut w czasie rozszerzonym wynosi 10 tys. zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej (nie więcej jednak niż limit ustalony dla danego klienta),
maksymalna suma wszystkich operacji dokonanych przez klientów Banku w czasie rozszerzonym wynosi 50 tys. zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej. Po przekroczeniu tego limitu sesja w Kantorze SGB zostanie wstrzymana, o czym każdorazowo poinformujemy klientów.
Aby korzystać z Kantoru SGB, złóż wniosek w bankowości internetowej SGB24 lub w Oddziale Banku.
Zobacz też:
Rachunki walutowe
Prowadzimy rachunki w walutach wymienialnych i oferujemy przeprowadzanie rozliczeń za ich pośrednictwem.
Karta walutowa
Do rachunków walutowych oferujemy międzynarodowe karty walutowe z funkcją zbliżeniową. Kartę walutową wydajemy do kont oszczędnościowych dla klientów indywidualnych oraz do kont rozliczeniowych dla klientów instytucjonalnych prowadzonych w EUR, USD. Rozliczamy w walucie rachunku, dzięki czemu nie płacisz za przewalutowanie transakcji. Wysokość opłat i prowizji dotyczących kart walutowych określa taryfa.
* na cele prowadzenia bieżącej działalności rolniczej
* atrakcyjne oprocentowanie
* w pierwszym roku kredytowania dopłata do odsetek 5%
* bez zabezpieczeń na majątku gospodarstwa
* kwota uzależniona od zdolności kredytowej
ZAPRASZAMY DO NASZYCH PLACÓWEK!!
KREDYT GOTÓWKOWY WIOSENNO-LETNI ZE STAŁYM OPROCENTOWANIEM
Szczegóły
oprocentowanie stałe 9,5 % w skali roku - rata tego kredytu nie wzrośnie!,
prowizja 3% dla posiadających rachunek bankowy w PGBS,
prowizja 4% dla pozostałych klientów,
na dowolny cel,
okres kredytowania do 24 miesięcy,
możliwość wyboru formy zabezpieczenia spłaty kredytu,
spłata w równych ratach z możliwością wyboru dnia spłaty,
brak prowizji z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu,
kwota kredytu do 30 tys. złotych (uzależniona od posiadanej zdolności kredytowej),
ubezpieczenie na życie kredytobiorcy,
minimum formalności.
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 14,57 %, kwota udzielonego kredytu 5.000,00 zł., całkowita kwota do zapłaty stanowiąca sumę całkowitej kwoty kredytu oraz całkowitego kosztu kredytu wynosi 5.687,22 zł., oprocentowanie stałe 9,5 %, całkowity koszt kredytu 687,22 zł. ,(w tym: prowizja 200,00 zł., odsetki 487,22 zł., usługi dodatkowe 0,00 zł w tym ubezpieczenie 0,00 zł.), 24 miesięcznych rat równych w wysokości po 229,22 zł., 1 rata domykająca w wysokości 229,38 zł.). Kalkulacja została dokonana na dzień 23.03.2023r. na reprezentatywnym przykładzie. Decyzja kredytowa uzależniona jest od wyniku indywidualnego badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego dokonanego przez Bank. Szczegółowe informacje dotyczące oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach, dostępne są w placówkach naszego Banku. Stan na: 23.03.2023 r.
Oferta ważna do 22.09.2023 r.
Tajemnica Miasteczka
Szczegóły
W Miasteczku, w którym mieszkają nasi bohaterowie, rodzeństwo – Bernard i Rozalia, dochodzi do dziwnych zdarzeń. Wygląda na to, że wszystko zaczęło się od ostatniej burzy.
Płać bezpiecznie kartą Visa w Żabce i weź udział w loterii
Szczegóły
W nowej piłkarskiej loterii Visa do wygrania są nagrody o łącznej wartości prawie 650 000 zł:
3 x dwuosobowy wyjazd do Australii na Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2023
1000 x replika oficjalnej piłki meczowej
Zarejestruj się raz na visa.pl i płać kartą Visa w sklepach Żabka jak najczęściej, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną.
Jak grać o nagrody? To proste!
Zarejestruj się do 14 maja 2023 r. Wystarczy tylko jedna rejestracja w formularzu. Teraz im częściej płacisz Visa w Żabce, tym większe masz szanse na wygraną!
Płać Visa w Żabce. Jak najczęściej: telefonem, kartą, zegarkiem.
Graj o nagrody. Do wygrania wyjazd do Australii na Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2023 oraz repliki piłek meczowych.
Odbierz 2 x 50 zł na zakupy u partnerów programu Mastercard® Bezcenne® Chwile
Weź u nas kartę Mastercard i zarejestruj ją w programie benefitowym Bezcenne Chwile. Teraz, jeśli wydasz nią łącznie 100 zł w ciągu 30 dni, dostaniesz aż 2 x 50 zł w punktach! Punkty możesz wymieniać na atrakcyjne nagrody z szerokiej oferty wybranych partnerów programu. Płać, zbieraj i odbieraj.
Oferta promocyjna trwa do 17.05.2023 r. lub do wyczerpania puli nagród.
Szczegóły programu, oferty i promocji znajdziesz na bezcennechwile.pl.
Nie masz jeszcze karty Mastercard? Zapraszamy do nas!
Od 1 lutego 2023 r. rusza kolejny nabór wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego na nowy okres świadczeniowy, trwający od 1 czerwca 2023 r. do 31 maja 2024 r.
Karta przedpłacona umożliwia płatności z wykorzystaniem środków pieniężnych, które są do niej przypisane. Za zgodą opiekuna prawnego mogą z niej korzystać osoby małoletnie,już od 7 roku życia, na zasadach opisanych w Umowie o kartę przedpłaconą oraz Regulaminie funkcjonowania kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych.
Promocja obowiązuje od 01.12.2022 r. do 30.11.2023 r.
Kredyt hipoteczny z okresowo stałą stopą procentową przez 5 lat
Szczegóły
Wakacje kredytowe – harmonogram spłaty
Szczegóły
Jeśli korzystasz z ustawowych wakacji kredytowych, harmonogram spłaty Twojego kredytu hipotecznego będzie zawierał informację o zawieszonej racie kredytu po rozpoczęciu danego okresu zawieszenia. Masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym oddziałem lub Infolinią SGB 24/7. Kliknij i sprawdź szczegóły Ustawowe „wakacje kredytowe”
Wspieramy ogólnopolskie wyzwanie „RakReaton”. Pomóż nam pokonać 1 milion kilometrów w słusznym celu!
Szczegóły
01 września ruszyła kolejna edycja sportowego wyzwania RakReaton. To część organizowanej przez Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Złota Wstążka”. Jej celem jest przede wszystkim pomoc finansowa dla dzieci – jeśli uczestnicy pokonają wspólnie we wrześniu 1 milion kilometrów, na konto fundacji trafi 120 tysięcy złotych na leczenie dzieci cierpiących na choroby nowotworowe.
Uważaj na oszustów, podających się za pracownika Twojego banku lub znanej Ci firmy
Szczegóły
Mnożą się sposoby wyłudzania i nieuprawnionego wykorzystania skradzionych danych. Metod, jakimi posługują się złodzieje danych jest bardzo wiele. Do jednych z bardziej niebezpiecznych sposobów oszustów należą chwyty socjotechniczne. To, co je łączy, to element zaskoczenia oraz bazowanie na ludzkiej naiwności lub nieuwadze.
Symboliczny czek opiewający na kwotę 250 tysięcy złotych przekazała Spółdzielcza Grupa Bankowa na rzecz Fundacji Ocalenie. To dar banków i pracowników SGB dla mieszkańców Ukrainy, którzy zmuszeni zostali do ucieczki przed wojną i przebywają w naszym kraju.
BIK udostępnia usługi klientom online poprzez portal bik.pl, co pozwala skupić w jednym miejscu kompleksowe informacje ułatwiające kontrolę i bezpieczeństwo naszych finansów. Zakładając swoje indywidualne konto na bik.pl, każdy zyskuje pełny dostęp do produktów i usług BIK. Wystarczy 15 minut i zyskujemy zaufanego doradcę i wsparcie na finansowej ścieżce życia.
Każda wojna zabiera nam to, co najważniejsze – poczucie bezpieczeństwa.
Dzisiaj spółdzielczość wspiera naszych wschodnich sąsiadów, kobiety i dzieci, które właśnie teraz najbardziej doświadczają skutków wojny.
Wszystkie Banki Spółdzielcze SGB organizują wspólne akcje pomocy dla Ukraińców.
Zostało uruchomione specjalne konto w SGB-Banku SA:
90 1610 0006 9002 0100 0246 0002
na które można wpłacać pieniądze. Środki zostaną przekazane Fundacji Ocalenie, wspierającej akcję pomocy humanitarnej na granicy. Pracownicy i woluntariusze fundacji najlepiej wiedzą, jak wykorzystać zebrane pieniądze.
Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach solidaryzując się z narodem Ukraińskim podjął decyzję, że z dniem 03 marca 2022 do odwołania, nie będzie pobierał opłat za realizację przelewów i wpłat gotówkowych realizowanych na rzecz „POMOC UKRAINIE”. Jednoczenie informujemy, że w przypadku bankowości internetowej pobrane opłaty, zwrócimy po zgłoszeniu ich przez klienta.
Zaprzestanie realizacji zleceń do Rosji
Szczegóły
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że z uwagi na sytuację geopolityczną od dzisiaj, 01 marca, aż do odwołania Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach zaprzestaje realizacji zleceń do Rosji. Zlecenia złożone z datą waluty dzisiejszą i późniejszą będą odrzucane z powodu sankcji.
Nie będziemy pobierać prowizji od zleceń SWIFT do Ukrainy
Szczegóły
Szanowni Państwo
Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach oraz Banki Spółdzielcze SGB włączają się w działania na rzecz Ukrainy. Chcemy pomóc naszym klientom, którzy sami pomagają Ukraińcom.
Dlatego od dzisiaj, 01 marca, aż do odwołania nie będziemy pobierać prowizji od zleceń SWIFT w walutach obcych i PLN realizowanych do banków w Ukrainie.
Komunikat Specjalny Narodowego Banku Polskiego
Szczegóły
W związku ze zwiększonym zapotrzebowaniem na gotówkę, Narodowy Bank Polski informuje, że posiada wystarczające zapasy w pełni umożliwiające pokrycie zapotrzebowania klientów banków na pieniądz gotówkowy. Wszystkie zamówienia banków realizowane są bez limitów wartościowych, w pełnej strukturze nominałowej, na terenie całego kraju.
Narodowy Bank Polski pozostaje w ścisłej współpracy ze wszystkimi podmiotami obsługującymi rynek obrotu gotówkowego w Polsce. Z uwagi na zwiększoną skalę transakcji, w niektórych lokalizacjach, mogą występować opóźnienia w dostawie gotówki do bankomatów z centrów logistycznych banków komercyjnych i firm obsługujących gotówkę.
Rodzinny kapitał opiekuńczy - wnioski
Szczegóły
Od 1 stycznia 2022 r. dostępne będzie nowe świadczenie Rodzinny Kapitał Opiekuńczy, dla rodziców dzieci w wieku od 12. miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, w którym dziecko kończy 35. miesiąc życia.
Od 1 lutego 2022 r. wnioski można składać za pośrednictwem naszej bankowości elektronicznej.
OSZUSTWO "Zwrot 300 zł za szczepienie" - ostrzeżenie
Szczegóły
Szanowni Państwo,
Ostrzegamy przed fałszywą stroną, na której oszuści oferują zwrot 300 zł za szczepienie. Jeżeli Klient wprowadzi tam swoje hasło do banku, trafi ono bezpośrednio do oszustów, którzy wykorzystają je do kradzieży środków.
Zmiany zasad regulowania składek KRUS od 01 stycznia 2022 roku
Szczegóły
Szanowni Państwo,
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego poinformowała, że od 1 stycznia 2022 r. zmieniają się zasady regulowania składek KRUS dla rolników, którzy są płatnikami podatku od towarów i usług (VAT).
Od 1 stycznia 2022 r. udostępnione zostaną specjalne rachunki bankowe, po dwa dla każdego Oddziału Regionalnego KRUS, jeden dla wpłat na ubezpieczenie społeczne rolników, drugi dla wpłat na ubezpieczenie zdrowotne, zgodnie z tabelą poniżej.
W przypadku rolników będących płatnikami podatku VAT, przy realizacji płatności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, wskazać należy wyłącznie nowe numery rachunków bankowych. Jeśli w momencie realizacji płatności saldo Pani/Pana rachunku VAT będzie niezerowe, to środki zostaną pobrane z tego rachunku (do wysokości salda).
Jeżeli płatność z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników lub ubezpieczenie zdrowotne zostanie dokonana na dotychczas wykorzystywany numer rachunku bankowego, to przelew zostanie zrealizowany, jednak nie zostaną wykorzystane środki zgromadzone na rachunku VAT.
Ważne! Dokonując wpłaty składek (przelewu), koniecznie należy podać odpowiedni numer rachunku bankowego, a także identyfikator płatnika składek (numer UNO) lub pełne dane osobowe, pozwalające na identyfikację płatnika składek (osoby ubezpieczonej). Wskazanie wyłącznie imienia i nazwiska nie pozwoli na ustalenie właściwej osoby w systemie informatycznym KRUS.
Numery rachunków bankowych, dedykowanych rolnikom będącym płatnikami VAT, według przynależności do Oddziału Regionalnego KRUS, można uzyskać w każdej jednostce organizacyjnej KRUS oraz na stronie internetowej: www.krus.gov.pl.
Podstawa prawna:
ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy Prawo bankowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1626),
ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896, z późn. zm.).
Numery rachunków bankowych, dedykowanych rolnikom będącym płatnikami VAT, w zależności od Oddziału Regionalnego KRUS i rodzaju ubezpieczenia, zawiera poniższa tabela.
Nazwa OR KRUS
Składki na ubezpieczenie społeczne
Składki na ubezpieczenie zdrowotne
KRUS Oddział Regionalny w Warszawie
42 1010 1010 0032 7413 7700 0011
15 1010 1010 0032 7413 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Białymstoku
30 1010 1049 0109 9513 7700 0011
03 1010 1049 0109 9513 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Bydgoszczy
65 1010 1078 0024 5313 7700 0011
38 1010 1078 0024 5313 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Gdańsku
98 1010 1140 0155 9613 7700 0011
71 1010 1140 0155 9613 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Częstochowie
28 1010 1212 0007 4913 7700 0011
98 1010 1212 0007 4913 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Kielcach
44 1010 1238 0840 5513 7700 0011
17 1010 1238 0840 5513 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Krakowie
50 1010 1270 0006 2213 7700 0011
23 1010 1270 0006 2213 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Lublinie
51 1010 1339 0770 0213 7700 0011
24 1010 1339 0770 0213 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Łodzi
38 1010 1371 0007 5213 7700 0011
11 1010 1371 0007 5213 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Olsztynie
77 1010 1397 0056 3013 7700 0011
50 1010 1397 0056 3013 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Opolu
39 1010 1401 0050 4713 7700 0011
12 1010 1401 0050 4713 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu
55 1010 1469 0021 5013 7700 0011
28 1010 1469 0021 5013 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Rzeszowie
50 1010 1528 0004 4613 7700 0011
23 1010 1528 0004 4613 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Koszalinie
77 1010 1599 0184 1213 7700 0011
50 1010 1599 0184 1213 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny we Wrocławiu
96 1010 1674 0070 7013 7700 0011
69 1010 1674 0070 7013 7700 0012
KRUS Oddział Regionalny w Zielonej Górze
97 1010 1704 0038 9613 7700 0011
70 1010 1704 0038 9613 7700 0012
Płatności Xiaomi Pay dostępne dla naszych klientów
Szczegóły
Banki Spółdzielcze SGB będą jednymi z pierwszych w Polsce, które udostępniają swoim klientom Xiaomi Pay – zbliżeniowe płatności mobilne z wykorzystaniem opaski Mi Smart Band 6. Już teraz klienci, którzy posiadają kartę MasterCard oraz urządzenie Xiaomi mogą korzystać z tego rozwiązania.
Xiaomi właśnie wprowadziło na polski rynek opaskę Mi Smart Band 6, która jest jednym z najtańszych tego typu urządzeń w kraju.
Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji SGB Mobile swój numer telefonu.
Jeśli chcesz wykonać przelew:
1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”. 2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie. 3. Wybierz rachunek, z którego zostaną pobrane środki. 4. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”. 5. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
Uważaj na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – przestępcy podszywają się pod pracowników banków!
Szczegóły
Ponownie ostrzegamy przed przestępcami, którzy podają się za pracowników banku. Obecnie z reguły są to osoby o wschodnio brzmiącym akcencie. Podają się za pracowników SGB-Banku pod pretekstem weryfikacji podejrzanego logowania czy transakcji i proszą o instalację oprogramowania Any Desk.
Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by na Twoim telefonie wyświetlił się numer infolinii banku lub zaufanego pracownika banku. W rzeczywistości celem oszustów jest m.in. zdobycie danych do logowania czy narzędzia autoryzacyjnego lub Twoich innych, równie cennych danych.
Przypominamy, że pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o:
podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji
instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie.
W przypadku, gdy:
odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku
masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych
podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie
skontaktuj się z bankiem!
Pamiętaj – nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji. Nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji.
Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).
Kontakt z Infolinią SGB:
800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).
Stanie w kolejce do bramki na autostradzie to nie jest Twoje ulubione zajęcie? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz.
W Pobiedzisko-Goślińskim Banku Spółdzielczym, zgodnie z hasłem naszej strategii, „Otwieramy przyszłość”. Kluczem do niej na pewno są młodzi ludzie, a także nowoczesne formy płatności. Nasza nowa karta młodzieżowa łączy oba te aspekty.
Stworzona na potrzeby klientów Spółdzielczej Grupy Bankowej, dostępna także w naszym Banku aplikacja SGB Mobile została uhonorowana wyróżnieniem „Lider Roku 2020” w prestiżowym konkursie technologicznym Techno Biznes, od dziewiętnastu lat organizowanym przez „Gazetę Bankową”.
Stworzona na potrzeby klientów Spółdzielczej Grupy Bankowej, dostępna także w naszym Banku aplikacja SGB Mobile została uhonorowana wyróżnieniem „Lider Roku 2020” w prestiżowym konkursie technologicznym Techno Biznes, od dziewiętnastu lat organizowanym przez „Gazetę Bankową”.
Tarcza Finansowa PFR 1.0 – proces umarzania subwencji
Szczegóły
Uprzejmie informujemy, że umarzanie subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 rozpocznie się po 29 kwietnia 2021 r.
Zmiana regulaminu Tarczy Finansowej 1.0 – regulacji dotyczących umorzenia zostanie opublikowana na stronie internetowej PFR nie później niż do dnia 9 kwietnia 2021 r.
Przypominamy, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0 będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100% umorzenia subwencji.
Jednocześnie informujemy, że od 15 kwietnia – podobnie jak przy wdrażaniu Tarczy 1.0 oraz Tarczy 2.0 – rozpoczniemy codzienne otwarte szkolenia online dla przedsiębiorców dotyczących zasad rozliczania i umarzania Tarczy Finansowej PFR 1.0. Informacje na temat zapisów i terminów szkoleń będą dostępne na stronie https://pfrsa.pl/tarcza-finansowa-pfr/tarcza-finansowa-pfr-10.html#mmsp od 7 kwietnia.
SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. Dzięki niej można:
utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID
Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.
Zobacz, jak założyć Profil Zaufany w Bankach Spółdzielczych SGB:
SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala Tobie na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:
Zmiany w rozwiązaniach pomocowych oferowanych przez banki – moratorium pozaustawowe
Szczegóły
Związek Banków Polskich oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wypracowały wspólne rozwiązania w zakresie stosowania instrumentów moratorium pozaustawowego oraz grup kredytobiorców nimi objętych (mikro, małych, średnich, dużych przedsiębiorców, podmiotów prowadzących działalność rolniczą oraz działalność agroturystyczną). To kolejne narzędzia pomocowe dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.
Kto i kiedy będzie mógł skorzystać z instrumentów pomocowych?
Zmiany obowiązują od 22 lutego 2021 r. Szczegóły dotyczące najważniejszych dat i zakresu pomocy znajdą Państwo w stanowisku banków polskich wypracowanym w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tzw. moratorium pozaustawowym – do pobrania TUTAJ
Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 r. Bank jest uprawniony do podjęcia autonomicznej i elastycznej decyzji w zakresie okresu wsparcia udzielonego klientowi na podstawie Moratorium.
Dla sektora bankowości spółdzielczej, począwszy od 22 lutego 2021 r. obowiązuje odrębne moratorium pozaustawowe określające zasady stosowania instrumentów pomocowych dla osób fizycznych (w zakresie produktów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz działalnością rolniczą) oraz podmiotów prowadzących działalność rolniczą, w zakresie przetwórstwa oraz rybactwa.
SGB Mobile w konkursie Mobile Trends Awards
Szczegóły
Zagłosuj na aplikację mobilną SGB Mobile w konkursie Mobile Trends Awards!
Jeśli korzystasz z nowoczesnej, bezpiecznej i funkcjonalnej aplikacji mobilnej SGB Mobile – oddaj swój głos na SGB w plebiscycie Mobile Trends Awards 2020.
Zostaliśmy nominowani do Mobile Trends Awards w kategorii Bankowość i Finanse. To prestiżowa nagroda, przyznawana co roku dla najlepszych rozwiązań mobilnych.
To dla nas ogromne wyróżnienie i ważna nagroda, dlatego liczymy na Wasze głosy!
***
SGB Mobile powstała we współpracy z Ailleron SA i stała się symbolem zmian technologicznych jakie zaszły w ostatnim roku w SGB. Aplikacja umożliwia:
dostęp do rachunków osobistych i kart płatniczych,
logowanie się z wykorzystaniem biometrii,
zarządzanie kartami dodanymi do portfeli cyfrowych (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay czy Fitbit Pay),
dodatkowo, dzięki zarządzaniu subskrypcjami w SGB Mobile – rozwiązaniu, które wprowadziliśmy jako pierwsi w Polsce – sprawdzenie, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokowanie pobieranie środków z karty przez sklep internetowy.
Co najważniejsze – SGB Mobile jest w pełni bezpieczna i przyjazna dla użytkownika.
Po więcej o aplikacji mobilnej SGB Mobile kliknij tutaj.
Tarcza Finansowa PFR 2.0
Szczegóły
Szanowni Państwo,
Od 15 stycznia br. możesz wystąpić o wsparcie w ramach uruchomionego przez rząd programu Tarczy Finansowej PFR 2.0, obsługiwanego przez Spółdzielczą Grupę Bankową. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Aktualizacja programu do Tarczy 2.0
Szczegóły
Szanowni Państwo,
Uprzejmnie informujemy, iż w dniu 15.01.2021 r. do godziny 00:00, z uwagi na planowane prace administracyjne dostęp do funkcjonalności E-wnioski w kanałach elektronicznych nie będzie możliwy.
Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA
Szczegóły
Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA – jednolite zasady oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego 11 stycznia 2021 r.
Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) reaktywował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania kolejnych narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.
Stanowisko banków polskich wypracowane w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tj. moratorium pozaustawowe, prezentujemy TUTAJ.
Obejmuje ono dalsze narzędzia pomocowe udzielane od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy – także klienci SGB-Banku SA obraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek do 15 marca 2021, tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 roku.
Godziny otwarcia Banku 24.12 i 31.12.2020r.
Szczegóły
Szanowni Klienci uprzejmie informujemy, że wszystkie placówki naszego Banku w dniu
24.12.2020 r. – będą nieczynne
natomiast w dniu
31.12.2020 r. Bank będzie funkcjonował w godzinach: 800 – 1200
Ponadto przelewy przyjmowane będą:
Zlecenia płatnicze do godziny 1200,
Zlecenia elektroniczne ELIXIR i SORBNET realizowane będą do godziny 1200,
Zlecenia płatnicze przekazane po godzinie 1200 zostaną zrealizowane w dniu 04.01.2021 r.
Zlecenia płatnicze w obrocie dewizowym (importowych) wykonywane będą do godziny 1030,
Odbiór i przekazywanie zleceń otrzymanych o obrocie dewizowym (eksportowych) do godziny 1030
Zarząd
Pobiedzisko – Goślińskiego
Banku Spółdzielczego
w Pobiedziskach
Tarcza Finansowa
Szczegóły
Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR
Zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub;
wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub;
Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub;
Oświadczenie Beneficjenta.
Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu Programu PFR (wzór pełnomocnictwa – str. 62, wzór oświadczenia – str. 64).
Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie Umowy przez Fundusz.
W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.
Zmiany w SGB24 i SGB24 BIZNES
Szczegóły
Od 24 sierpnia 2020 r. udostępniliśmy Użytkownikom naszej bankowości internetowejSGB24 oraz SGB24 Biznes szereg nowości.
Dodaliśmy między innymi możliwość przypisania zaufanego urządzenia (po dodaniu urządzenia System nie będzie wymagał każdorazowego potwierdzania logowania kodem SMS).
Szczegóły dotyczące wszystkich zmian znajdziecie Państwo tutaj
Nowy wygląd strony logowania z informacją o możliwości dodania zaufanego urządzenia
Z głębokim żalem zawiadamiamy, że w dniu 04 lipca 2020 roku zmarł
Ś+P
JÓZEF MICHAŁOWSKI
długoletni Przewodniczący Rady Nadzorczej Pobiedzisko-Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach
odznaczony Złotym Krzyżem za Zasługi w Rozwoju Spółdzielczości Bankowej im. Ks. P. Wawrzyniaka, Złotą Odznaką Spółdzielczej Grupy Bankowej, Złotą Odznaką im. Franciszka Stefczyka.
Pozostanie w naszej pamięci na zawsze jako wielki spółdzielca, niezwykle prawy, serdeczny i życzliwy człowiek. Jego odejście stanowi dla naszego Banku niepowetowaną stratę.
Msza św. pogrzebowa zostanie odprawiona w czwartek 9 lipca 2020r. o godz. 11 w Domu Pogrzebowym w Pobiedziskach ul. Kiszkowska po czym odbędzie się pogrzeb na miejscowym cmentarzu.
Żonie i rodzinie wyrazy szczerego współczucia
składają
Rada Nadzorcza, Zarząd i Pracownicy
Pobiedzisko-Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach"
Czerwiec z bankiem spółdzielczym – banki spółdzielcze społecznie odpowiedzialne
Szczegóły
Zasady oferowania narzędzi pomocowych dla klientów Banku
Szczegóły
Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.
Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.
Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?
Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?
Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient – także Pobiedzisko - Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach.
Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 czerwca 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 czerwca 2020 r.
Teraz jeszcze wygodniej! Płać dowolną kartą płatniczą bez PIN-u nawet do 100 zł.
Każdą z naszych kart Visa i Mastercard przy zakupach do wartości 100 zł zapłacisz teraz zbliżeniowo bez podawania numeru PIN.
Jeśli to karta Mastercard, z której już korzystasz, lub nowa karta Visa – nie musisz nic robić, by aktywować nowe limity transakcji. W przypadku karty Visa, którą już posiadasz – usługa zacznie działać po wykonaniu jednej transakcji stykowej.
Pamiętaj: płatność bez PIN-u zwiększa Twoje bezpieczeństwo w dobie koronawirusa.
Prosimy pamiętać, że do obsługi podwyższonego limitu musi być gotowy także terminal, w którym dokonywana jest transakcja. Operatorzy terminali płatniczych podają, że intensywnie dostosowują kolejne urządzenia do obsługi nowego limitu. Obecnie terminale są już dostosowane w większości sklepów sieci Biedronka, Netto, Żabka, na stacjach paliw Orlen oraz w części niedużych sklepów.
Przypominamy, że korzystając z cyfrowych portfeli Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay nie musisz podawać PIN-u niezależnie od limitu. W tym przypadku PIN zastępują zabezpieczenia Twojego smartfona lub smartwatcha.
Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych
Szczegóły
W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach umożliwia klientom indywidualnym odłożenie terminu spłat pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu maksymalnie do 30 września 2020 r., natomiast klientom instytucjonalnym (przedsiębiorcom) oferuje zawieszenie spłat rat maksymalnie do 30 września 2020 r.
Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Palcówką Banku bądź telefonicznie pod nr tel. +48 666 095 954 oraz przesłać uproszczony wniosek na dedykowaną skrzynkę mailową Banku:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.
Ustawowe zawieszenie wykonania umowy kredytu
Klient Indywidualny
Rozwiązanie zawieszenia wykonania umowy kredytu w ramach Ustawy z dnia 19 czerwca 2020 r. o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19 (Dz. U. 2020 r. poz. 1086) – Tarcza antykryzysowa 4.0, jest skierowane do Klientów Indywidualnych, którzy po 13 marca 2020 r. utracili pracę lub inne główne źródło dochodu.
Zasady realizacji:
Warunek utraty źródła dochodu będzie spełniony w przypadku utraty pracy lub innego głównego źródła dochodu przez jednego z Kredytobiorców. Oświadczenie o utracie źródła dochodu składa Kredytobiorca, którego sytuacja dotyczy.
Zawieszenie wykonania umowy może zostać zrealizowane na pisemny wniosek Kredytobiorcy przy czym wniosek o zawieszenie wykonania umowy musi zostać podpisany przez wszystkich Kredytobiorców.
Wniosek o zawieszenie wykonania umowy musi zawierać oświadczenie kredytobiorcy o utracie źródła dochodu z klauzulą odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
Zawieszenie wykonania umowy dotyczy umów zawartych przed 13 marca 2020 r., dla których zakończenie okresu kredytowania przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty, czyli po 13 września 2020 r .
Bank realizuje zawieszenie wykonania umowy kredytu z dniem doręczenia Bankowi prawidłowego (kompletny, podpisany) wniosku o zawieszenie wykonania umowy kredytu na okres wskazany przez Kredytobiorcę we wniosku, nie dłuższy niż 3 miesiące.
Bank realizuje sprawy zawarte we wniosku, które spełniają warunki ustawowe.
Maksymalny okres zawieszenia wykonania umowy wynosi 3 miesiące.
Za realizację wniosku Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji a skorzystanie z zawieszenia wykonania umowy nie wymaga podpisania aneksu do umowy.
W okresie zawieszenia wykonania umowy Bank nie nalicza opłat ani odsetek od udzielonego kredytu oraz nie pobiera płatności z tyt. rat kapitałowo-odsetkowych, z wyjątkiem opłat z tytułu ubezpieczeń powiązanych z zawieszaną umową kredytu.
Zawieszeniem wykonania umowy mogą zostać objęte:
umowy o kredyt konsumencki – kredyt gotówkowy, limit w rachunku płatniczym, albo
umowy o kredyt hipoteczny - kredyt mieszkaniowy, pożyczka hipoteczna, kredyt konsolidacyjny, pozostałe zabezpieczone hipotecznie albo
umowy o kredyt w rozumieniu art. 69 Prawo bankowe – jeżeli Kredytobiorcą jest konsument w rozumieniu art. 221 ustawy Kodeks cywilny.
Posiadając kilka kredytów tego samego rodzaju (w ramach grupy kredytów konsumenckich, mieszkaniowych lub innych), Bank może zrealizować wniosek o zawieszenie wykonania tylko jednej umowy w ramach wymienionych grup kredytów. Dla każdego kredytu należy wypełnić wniosek oddzielnie.
Okres zawieszenia wykonania umowy nie jest traktowany jako okres kredytowania. Okres spłaty kredytu oraz wszystkie terminy przewidziane w umowie ulegają przedłużeniu o okres zawieszenia wykonania umowy. Zawieszenie wykonania umowy jest rozumiane jako zawieszenie wykonania wszelkich praw i obowiązków wynikających z umowy kredytu/pożyczki zarówno po stronie Banku jak i Kredytobiorcy. Tym samym w okresie zawieszenia wykonania umowy Bank nie realizuje wobec Kredytobiorców, którzy złożyli wniosek następujących czynności i operacji, w szczególności:
wypłat transz kredytów,
brak możliwości korzystania z przyznanych limitów w ramach rachunku płatniczego,
wniosków Kredytobiorców o zmianę warunków umowy oraz nie podpisuje aneksów,
nie udziela Kredytobiorcom dodatkowego finansowania,
wszystkich pozostałych czynności wynikających bezpośrednio i pośrednio (na wniosek Kredytobiorcy) z umowy kredytowej, czynności dodatkowych, dyspozycji klientowskich
nie realizuje postanowień umownych przypadających na okres zawieszenia wykonania umowy.
Dodatkowo Bank informuje, że:
informację o zawieszeniu wykonania umowy kredytu Bank przekazuje do Biura Informacji Kredytowej S.A.,
zgodnie z Ustawą Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. Kredytobiorca w czasie obowiązywania umowy kredytu jest zobowiązany przedstawić - na żądanie banku - informacje i dokumenty niezbędne do oceny jego sytuacji finansowej i gospodarczej oraz umożliwiające kontrolę wykorzystania i spłaty kredytu,
zgodnie z Ustawą Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. w przypadku niedotrzymania przez Kredytobiorcę warunków udzielenia kredytu albo w przypadku utraty przez kredytobiorcę zdolności kredytowej bank może obniżyć kwotę przyznanego kredytu albo wypowiedzieć umowę kredytu,
Każdorazowo Bank ma prawo do oceny wiarygodności złożonego oświadczenia o utracie źródła dochodu.
Wniosek o zawieszenie wykonania umowy, którego integralną częścią jest oświadczenie o utracie źródła dochodu może być złożony:
w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie uzupełnionego, kompletnego i podpisanego wniosku oraz oświadczenia) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, które pomogą Państwu uchronić się przed „korona-oszustami”.
Możesz otrzymać fałszywe smsy lub maile z informacją o rzekomym przekazywaniu środków do rezerw NBP i poleceniem zalogowania się na swoje konto, aby do tego nie dopuścić. Link kieruje do strony podstawionej przez przestępców, która wygląda jak strona Twojego banku. Taka spreparowana strona zapisuje dane do logowania na Twoje konto. Nie klikaj w link i skasuj wiadomość! Instytucje finansowe nigdy nie rozsyłają do swoich klientów wiadomości wraz z linkami do logowania.
Przestępcy podszywają się pod serwisy informacyjne lub strony rządowe i przesyłają informację lub film, których obejrzenie wymaga zalogowania się przez Facebooka. Nie rób tego – logując się tak naprawdę przekazujesz swoje dane i umożliwiasz oszustom wejście na swoje konto. Przez to Twoi znajomi mogą otrzymać, z Twojego profilu, prośbę o przesłanie pieniędzy za pomocą BLIKA oraz linki do wyłudzeń ich danych. Takie prośby od „znajomych” możesz także otrzymywać Ty. Nie daj się oszukać, nie podawaj kodu BLIK w wiadomościach! Najlepiej w takiej sytuacji skontaktować się telefonicznie z osobą proszącą o pomoc.
Fake news, czyli fałszywe, często sensacyjne informacje na temat epidemii, potrzebnego wsparcia żywnościowego, czy prośby o przekazanie brakujących środków ochrony itp. Wiadomości te zawierają złośliwe oprogramowanie oraz linki lub załączniki, które mają na celu wyłudzenie danych osobowych, a najczęściej też danych do logowania na Twoje konto w bankowości internetowej. Nie klikaj w takie linki!
Dostałeś propozycję zainstalowania aplikacji związanych z epidemią, np. mapy przedstawiające na bieżąco jej zasięg? Nie rób tego! Pobierając taką aplikację ściągasz złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane, np. dane logowania do bankowości internetowej. Wszystkie wiadomości możesz na bieżąco śledzić w oficjalnych serwisach informacyjnych, nie musisz niczego instalować na telefonie czy komputerze.
Uważaj na leki i testy na koronawirusa oferowane w internecie. Te „specjalistyczne” sklepy prowadzą do fałszywych stron pośredników płatności np. PayPal, pozyskujących poufne dane, czyli poświadczenia do bankowości internetowej. Nie daj się korona-oszustom!
Warto oszczędzać w Pobiedzisko-Goślińskim Banku Spółdzielczym w Pobiedziskach
Szczegóły
Miło nam poinformować, że główną nagrodę w ogólnopolskiej loterii promocyjnej ,,Loteria SGB -Wiosna 2019" wylosowali klienci naszego Banku. W dniu 17.03.2020r. w salonie Forda w Poznaniu Pan Maciej Grzegorowski - Wiceprezes Zarządu uroczyście przekazał kluczyki do samochodu marki Ford Focus. Serdecznie gratulujemy wygranej!
Odłóżmy gotówkę, korzystajmy z płatności mobilnych!
Szczegóły
W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!
W naszym Banku Spółdzielczym mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.
Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.
Równocześnie apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony – jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi.
Uprzejmie informujemy , że od dnia 3 lutego 2020 roku uruchomiliśmy możliwość dokonywania wpłat gotówkowych w bankomacie umiejscowionym w Oddziale w Pobiedziskach.
Zapraszamy do korzystania z tej funkcjonalności Klientów posiadających rachunek w naszym Banku.
Infolinia SGB - zmiana godzin dostępności konsultantów
Szczegóły
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 03.02.2020r zmianie ulega czas dostępności Infolinii SGB pod numerem 0-800-888-888 - od tego dnia połączenie z konsultantem będzie możliwe w godzinach od 8:00 do 20:00 w dni robocze.
Od 1 stycznia obowiązuje mikrorachunek podatkowy
Szczegóły
Od 1 stycznia 2020 r. wprowadzony zostanie mikrorachunek podatkowy – indywidualny rachunek podatkowy, który będzie obowiązywał przy wpłatach należności z tytułu PIT, CIT i VAT. Mikrorachunek można wygenerować już teraz na stronie podatki.gov.pl
Korzyści płynące z posiadania mikrorachunku:
to jeden stały, indywidualny, wygodny i prosty sposób na zapłatę PIT, CIT i VAT
w każdym momencie łatwo sprawdzisz numer swojego mikrorachunku
działa całodobowo, także na urządzeniach mobilnych
jest darmowy
Przelew natychmiastowy
Szczegóły
Banki Spółdzielcze SGB oraz SGB-Bank SA umożliwiają szybkie i bezpieczne przelewy pieniędzy z banku do banku.
Oszczędność czasu
Transakcje są rozliczane w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Odbiorca może więc zobaczyć środki na swoim koncie nawet w kilka sekund od zlecenia przelewu.
Niezależnie od daty i godziny, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Pomoc w sytuacjach kryzysowych
To niezwykłe ułatwienie, gdy zależy Ci na błyskawicznym uregulowaniu należności.
Szybko opłacisz rachunki, spłacisz ratę kredytu albo zasilisz konto bliskiej osobie.
Wygodne rozwiązanie
Przelewy można realizować za pośrednictwem bankowości internetowej lub w placówce Banku.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Bezpośredni przekaz na rachunek odbiorcy.
Transakcje obsługuje KIR, czyli instytucja, która od 25 lat odpowiada za prawidłowy przebieg rozliczeń pomiędzy bankami w Polsce.
Jak działa przelew natychmiastowy?
Aby móc złożyć dyspozycję realizacji przelewu natychmiastowego, konieczne jest, aby bank odbiorcy przelewu był dostępny w systemie i realizował przelewy natychmiastowe.*
Przelewy natychmiastowe realizowane są wyłącznie w złotych.
Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona wyłącznie z datą bieżącą.
Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.**
**Zakres godzin dostępności Usługi w bankach spółdzielczy może w poszczególnych przypadkach być krótszy od ustalonego dla Zrzeszenia.
Aby uzyskać informacje o dostępności usługi, szczegółach oferty oraz opłatach i prowizjach, odwiedź najbliższą placówkę Banku Spółdzielczego SGB.
11 listopada – Narodowe Święto Niepodległości
Szczegóły
11 listopada upamiętniamy odzyskanie niepodległości. To dzień, w którym Polska powróciła na mapę Europy po 123 latach zniewolenia. Święto, które skłania do refleksji czym jest wolność, patriotyzm i siła narodowej wspólnoty.
To także święto bardzo ważne dla Banków Spółdzielczych, których sięgająca ponad 160 lat tradycja tak mocno związana jest z historią Polski i losami wielu pokoleń Polaków. Zarówno w okresie zaborów, jak i po odzyskaniu niepodległości spółdzielczość bankowa z oddaniem walczyła o naszą narodową tożsamość, wspierała budowanie lokalnych społeczności, pozwalała umacniać przedsiębiorczość i struktury samorządowe.
Idea gospodarczego patriotyzmu przyświeca nam także dzisiaj, gdy każdego dnia dbamy o finanse Polaków i lokalną wspólnotę. Świętujemy Dzień Niepodległości jako rocznicę symboliczną dla wszystkich polskich spółdzielców.
Od 14 września 2019 r. zmiana sposobu logowania.
Szczegóły
Od 14 września 2019 r. zmiana sposobu logowania. Począwszy od 14 września 2019 r. zgodnie z unijną dyrektywą PSD2 Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach wprowadza silne uwierzytelnienie polegające na dwuelementowej weryfikacji tożsamości. Każdy klient, który do zalogowania obecnie wykorzystuje hasło stałe to po zmianie będzie musiał podawać własne hasło + jednorazowy kod SMS lub własne hasło + akceptacja w Tokenie SGB.
Wdrożenie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej i migracji do nowego systemu.
Szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w celu udostępnienia nowych usług bankowości elektronicznej dla klientów, nastąpi: - wdrożenie nowego systemu bankowego i migracja (przeniesienie) danych do tego systemu w dniach od 30 sierpnia do 01 września 2019 r. - wdrożenie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej. Udostępnienie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej nastąpi po zakończeniu migracji do nowego systemu bankowego, tj. od dnia 02 września 2019 r. Będzie to skutkować zmianami, które przedstawiamy poniżej. Wszelkie informacje dotyczące oferty Banku znajdą Państwo na stronie internetowej www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl NOWA FUNKCJONALNOŚĆ BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ Nowa bankowość niesie ze sobą szereg korzyści począwszy od możliwości zlecania przelewów walutowych, zleceń natychmiastowych (ExpressElixir), SORBNET (przelewów wysokokwotowych), jak też możliwości sprawnej obsługi i zarządzania kartami płatniczymi wydanymi do konta. Logowanie do nowego systemu SGB24 odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej Banku www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl. Odrębną przesyłką zostaną Państwu dostarczone nowe środki dostępu do logowania: - identyfikator (ID) - hasło stałe. Wydanie nowych środków dostępu związane jest z technicznym wymogiem procesu migracji danych do nowego systemu oraz ze zwiększeniem bezpieczeństwa korzystania z bankowości internetowej. Zasady posługiwania się nowymi środkami dostępu opisane będą w informacji dołączonej do wysyłanych środków. Ponadto szczegóły funkcjonalności systemu opisane są w „Przewodniku dla Klienta”, który opublikowany zostanie na stronie internetowej Banku www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl – prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed uruchomieniem nowego serwisu bankowości internetowej. Ponadto informujemy, że w czasie migracji (przenoszenia) danych oraz po migracji nie będzie możliwości logowania do dotychczasowego systemu tj. ePGBS24 z wykorzystaniem dotychczasowych środków dostępu pod adresem https://www.pgbs.pl NOWY NUMER RACHUNKU Wdrożenie nowych rozwiązań nie łączy się z koniecznością zmiany numerów rachunków bankowych. W konsekwencji z dniem wprowadzenia nowej oferty nie zmieni się numer Państwa rachunku, który będzie widoczny po zalogowaniu do serwisu internetowego oraz na otrzymanym wyciągu z rachunku. Informujemy również, że zmiana nie ma wpływu na funkcjonowanie kart płatniczych wydanych do rachunku – posiadane karty nadal będą ważne. WSPARCIE KLIENTÓW W OKRESIE WDRAŻANIA NOWEJ OFERTY Wprowadzenie ujednoliconej oferty bankowości elektronicznej i produktowej wiąże się z wprowadzeniem nowego systemu bankowego i bankowości elektronicznej, w związku z tym uprzejmie informujemy, że w trakcie wdrażania zmian mogą wystąpić okresowe problemy z logowaniem do systemów bankowości elektronicznej. Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby utrudnienia nie wystąpiły, a jeżeli zaistnieją, aby były dla Państwa jak najmniej uciążliwe. W przypadku problemów i wątpliwości z Państwa strony, nasi Doradcy Call Center są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 22:00 pod numerami: 800 888 888 oraz (+48) 61 647 28 46 – w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej, Pragniemy zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby wprowadzenie nowego rozwiązania bankowości elektronicznej było przeprowadzone sprawnie, jednocześnie mając nadzieję, że nowa oferta bankowości elektronicznej spotka się z Państwa uznaniem.
Z poważaniem,
Zarząd Banku
Zamknięcie Punktu Obsługi Klienta w Gruszczynie
Szczegóły
Szanowny Panie/Szanowna Pani/Szanowni Państwo,
W związku z wprowadzeniem nowego modelu działalności biznesowej Pobiedzisko-Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach, podjęta została decyzja o zamknięciu Punktu Obsługi Klienta w Gruszczynie ul. Swarzędzka 23 z dniem 31 maja 2019 roku.
W konsekwencji obsługa Pani/Pana/Państwa rachunków bankowych, w tym rachunków kredytowych, od dnia 01 czerwca 2019 roku powierzona zostanie Punktowi Obsługi Klienta w Swarzędzu ul. Wrzesińska 15. Niezmiennie mogą Państwo korzystać z usług oferowanych przez nasz Bank, w tym w związku z posiadanymi rachunkami bankowymi, we wszystkich placówkach Banku, które stanowią:
lub poprzez elektroniczne kanały dostępu do rachunków bankowych.
Pragniemy jednocześnie zaznaczyć, że wszystkie warunki dotychczasowej współpracy, podobnie jak i numery Państwa rachunków pozostają bez zmian.
Zależy nam na kontynuowaniu naszej współpracy, dlatego może Pani/Pan/mogą Państwo korzystać z pomocy doświadczonych doradców, którzy pozostają do Pana/Pani/Państwa dyspozycji:
Martyna Endler - Kierownik Filii w Biskupicach tel. 600 349 944
Agata Czerniak - Kierownik Filii w Swarzędzu tel. 600 349 844
Wszelkich informacji dotyczących zmiany obsługującej Państwa placówki można uzyskać również w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Banku w godzinach urzędowania od poniedziałku do piątku.
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu
Szczegóły
Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu[1]
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej (UE), jednocześnie od 1 lutego 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ustanowiony został tzw. okres przejściowy, który w praktyce oznacza, że Wielka Brytania jest związana całym prawem UE i jest traktowana jakby nadal była członkiem UE, z tą jednak różnicą, że przedstawiciele Wielkiej Brytanii nie uczestniczą w pracach instytucji UE.
Okres przejściowy dobiega końca, a dzień 1 stycznia 2021 r. będzie pierwszym dniem po jego zakończeniu. Obecnie negocjowana jest umowa o przyszłych stosunkach między UE i Wielką Brytanią, która miałaby być zawarta jeszcze przed 31 grudnia 2020 roku. Mamy jednak do czynienia z procesem uwarunkowanym politycznie i nie można przewidzieć ostatecznego wyniku tych negocjacji.
Niezależnie od faktu, czy umowa określająca ramy przyszłych stosunków Wielka Brytania -UE zostanie zawarta czy nie, od 1 stycznia 2021 r.:
Wielka Brytania będzie państwem trzecim (nie będzie państwem członkowskim UE),
Wielka Brytania nie będzie częścią Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Oznacza to, że podmioty z siedzibą w Wielkiej Brytanii oraz obywatele Wielkiej Brytanii stracą dostęp do rynku wewnętrznego UE na dotychczasowych zasadach, w tym możliwość korzystania ze swobody przepływu towarów, usług, kapitału i osób wewnątrz UE na podstawie prawa UE. Obywatele UE oraz podmioty z siedzibą w UE stracą analogicznie dostęp na dotychczasowych zasadach do rynku brytyjskiego na podstawie wspomnianych swobód gwarantowanych prawem UE.
Konsekwencją ww. procesu będą również zmiany w korzystaniu z usług bankowych, które ze względu na swój transgraniczny charakter mogłyby być powiązanie z Wielką Brytanią. Do obszarów, w których mogą nastąpić takie zmiany, należy w szczególności zaliczyć:
Obszar płatniczy
Według obecnego stanu wiedzy, Wielka Brytania nadal będzie uznawana za część geograficznego obszaru SEPA, a więc klienci banków z Polski będą mogli realizować przelewy w ramach Jednolitego Obszaru Płatności w Euro i po 1 stycznia 2021 r., do czasu pojawienia się ewentualnych innych wytycznych, rozliczenia SEPA realizowane z Wielką Brytanią pozostaną w niezmienionej formule.
W poleceniach przelewu do banków w Wielkiej Brytanii we wszystkich walutach klienci banków z Polski będą mogli wybierać dowolną opcję kosztową: SHA, OUR lub BEN[2]
Konsekwencją brexitu mogą być zmiany stawek opłat z tytułu realizacji płatności zagranicznych do Wielkiej Brytanii.
Zgodnie z rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r.[3]w odniesieniu do przelewów z UE do Wielkiej Brytanii dostawcy usług płatniczych muszą przedstawiać bardziej szczegółowe informacje o zleceniodawcy i odbiorcy, w porównaniu z przelewami wewnątrz UE. Wpraktyce może to skutkować obowiązkiem podania bardziej szczegółowych informacji przez klienta.
Transakcje w e-commerce dokonywane kartami bankowymi – SCA
W wyniku brexitu może również dojść do zmian w zakresie uwierzytelniania transakcji w handlu elektronicznym wykorzystujących karty płatnicze. W przypadku, gdy odbiorca płatności znajduje się na terenie Wielkiej Brytanii, klient będący płatnikiem może nie zostać objęty procedurą silnego uwierzytelnienia (SCA) transakcji, gdyż jest ona realizowana poza EOG. W wyjątkowych sytuacjach, w których odbiorca płatności nie wspiera wymaganego standardu zabezpieczenia transakcji zgodnego z protokołem 3DS 2.1. lub 3DS 2.2., taka transakcja płatnicza może zostać odrzucona.
realizowanie przelewów do Wielkiej Brytanii z podstawowego rachunku płatniczego,
korzystanie z usług płatniczych na terytorium Wielkiej Brytanii (wypłaty gotówki, wykonywanie transakcji) przez posiadaczy podstawowego rachunku płatniczego.
Inwestycje na rynku finansowym
Brexit jest procesem uwarunkowanym politycznie z toczącym się procesem negocjacyjnym, który wykracza poza wszystkie wcześniej ustalone ramy czasowe i taka niepewność może wpływać na zmiany w kursach walutowych i wycenach instrumentów finansowych. Nie można przy tym wykluczyć, że sam fakt braku porozumienia o współpracy między Wielką Brytanią a Unią Europejską, może pociągnąć za sobą pewne zmiany ekonomiczne, w tym wzrost zmienności cen instrumentów finansowych, czy też zmiany kursów walutowych, co - biorąc pod uwagę relacje między Bankiem a jego Klientami może mieć wpływ na zobowiązania wynikające ze stosunków umownych.
Brexit może także wpłynąć na ograniczenie dostępności do usług inwestycyjnych świadczonych przez podmioty z Wielkiej Brytanii czy też ograniczyć dostępność nabywania instrumentów finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku regulowanym zlokalizowanym w Wielkiej Brytanii czy też w systemach obrotu prowadzonych z Wielkiej Brytanii.
Informacje dodatkowe
Informujemy, że niezależnie od posiadanego obywatelstwa (UE lub Wielkiej Brytanii) oraz od miejsca zamieszkania klienta, depozyty które znajdują się w polskich bankach, są objęte gwarancją do kwoty 100.000 EUR przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
Zgodnie z przepisami przejściowymi, zawartymi w art. 51 ust 5 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/1011, niezależnie od zakończenia okresu przejściowego w umowach finansowych i instrumentach finansowych będą mogły być stosowane wskaźniki referencyjne (jak np. LIBOR) opracowywane przez podmioty z Wielkiej Brytanii, na zasadach określonych w treści ww. Rozporządzenia.
Bank na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji związanej z brexitem i jego potencjalnymi skutkami. Bank będzie odrębnie informował, jeśli wystąpią w procesie brexitu zdarzenia, które będą ewentualnie wymagały podjęcia stosownych działań przez klientów.
Komunikat dla Klientów w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z UE i możliwością realizacji scenariusza „hard brexit”/„no deal”.[5]
W dniu 29 marca 2017 r. Wielka Brytania ogłosiła zamiar wystąpienia z Unii Europejskiej (UE). Może to w istotny sposób wpłynąć na status i sytuację prawną obywateli, przedsiębiorstw i organów publicznych zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w państwach członkowskich Unii Europejskiej, w tym w Polsce. Na dzień publikacji niniejszego komunikatu nie jest możliwe jednoznaczne określenie trybu, w jakim Wielka Brytania wystąpi z UE. Najbardziej prawdopodobne wydaje się zaistnienie jednego z dwóch wariantów:
wyjście Wielkiej Brytanii z UE na podstawie umowy o wystąpieniu, a następnie negocjacje porozumienia handlowego;
tzw. no deal / hard brexit („twardy brexit”, „brexit bezumowny”) – sytuacja, w której negocjacje między UE a Wielką Brytanią nie zakończą się porozumieniem i wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE nie zostanie uregulowane żadną umową.
Pierwszy wariant opiera się na uzgodnionej w dniu 25 listopada 2018 r. umowie między UE i Wielką Brytanią przewidującej okres przejściowy, podczas którego Wielka Brytania będzie miała dostęp do rynku wewnętrznego UE (tak, jakby była państwem członkowskim), ale nie będzie miała możliwości uczestniczenia w procesach decyzyjnych UE i w pracach instytucji UE. Okres przejściowy miałby trwać od dnia 30 marca 2019 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., z możliwością jego przedłużenia o rok lub dwa lata.
Drugi wariant może mieć miejsce w konsekwencji decyzji podjętej przez brytyjski Parlament w dniu 15 stycznia 2019 roku o odrzuceniu umowy z UE. Jeśli do dnia 29 marca 2019 r. decyzja ta zostanie utrzymana, oznaczać to będzie wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE bez określenia żadnych szczególnych zasad, czyli sytuację, gdy Wielka Brytania stanie się od dnia 30 marca 2019 r. godz. 00.00 czasu środkowoeuropejskiego „państwem trzecim”, nie będącym Państwem Członkowskim UE, w odniesieniu do którego m.in. przestanie być stosowane całe prawo unijne.
Bank, kierując się odpowiedzialnością wobec swoich Klientów, podjął stosowne działania w celu analizy wpływu ewentualnego „hard brexit” na działalność Banku oraz sytuację jego klientów.
Podkreślić jednak należy, że wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE może pociągnąć za sobą pewne trudne do oszacowania na tym etapie zmiany gospodarcze, w tym wzrost zmienności cen instrumentów finansowych czy też zmiany kursów walutowych, co - biorąc pod uwagę relacje między Bankiem a jego Klientami może mieć wpływ na zobowiązania wynikające ze stosunków umownych.
Ponadto wystąpienie Wielkiej Brytanii może też wpłynąć na możliwość stosowania w umowach finansowych i instrumentach finansowych wskaźników referencyjnych publikowanych przez podmioty z Wielkiej Brytanii. Jednak zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/1011 z dnia 8 czerwca 2016 r[6], Bank opracował i będzie na bieżąco monitorował plany awaryjne w tym obszarze.
Realizacja scenariusza „hard brexit” może także narazić podmioty mające siedzibę w Wielkiej Brytanii m.in. na utratę możliwość świadczenia usług dla podmiotów z krajów UE, w tym usług płatniczych. Warto też brać pod uwagę, iż Wielka Brytania przestanie także być członkiem Jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA). Jeśli więc nie zostanie podpisane żadne odrębne porozumienie regulujące tę kwestię, to należy się spodziewać, iż polecenia przelewu SEPA i przelewy TARGET nie będą realizowane na rachunki w Wielkiej Brytanii.
Jednocześnie informujemy, że sam brexit – niezależnie od jego formuły – nie będzie miał wpływu na prawa Klienta, w tym możliwość odstąpienia od umowy przez Klienta lub jej zmiany zarówno na zasadach ogólnych określonych w prawie, jak i w umowie.
Bank na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji związanej z brexitem i jego potencjalne skutki. Odpowiednie zmiany legislacyjne oraz podjęcie ewentualnych działań zapobiegawczych leży jednak także po stronie właściwych organów państwa.
Ponadto pragniemy przypomnieć, że zgodnie z obowiązującą Ustawą z dn. 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji, środki deponentów – obywateli Wielkiej Brytanii złożone w polskich bankach, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, są objęte gwarancją depozytów do kwoty 100.000 EUR na zasadach określonych w tejże Ustawie.
[1]Brexit- przyjęta nazwa dla procesu występowania Wielkiej Brytanii z UE.
[2]Opcja SHA oznacza, że prowizje i opłaty należne bankowi wysyłającemu opłaca zleceniodawca, a koszty banku odbiorcy i banków pośredniczących biorących udział w realizacji przelewu zagranicznego pokrywa odbiorca Opcja kosztowa OUR – oznacza, że zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty wszystkich należnych prowizji i opłat bankowych z tytułu realizacji przelewu zagranicznego, w tym kosztów banków pośredniczących biorących udział w realizacji przelewu zagranicznego oraz opcja kosztowa BEN – oznacza, że prowizje i opłaty wszystkich banków biorących udział w realizacji przelewu zagranicznego pokrywa Odbiorca.
[3] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1781/2006 (Tekst mający znaczenie dla EOG), Dz.U. L 141 z 5.6.2015, str. 1—18.
[4] Podstawowy rachunek płatniczy jako usługa specjalnego dedykowanego rachunku świadczona zgodnie z art. 59ia ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych. Nie dotyczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.
[5] Przez taką sytuację należy rozumieć wystąpienie Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, w ramach którego ustaną między innymi kontakty handlowe i polityka migracyjna dotychczas prowadzone w ramach przepisów UE i nastąpi powrót do umów obowiązujących przed przystąpieniem Wielkiej Brytanii do UE.
[6] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/1011 z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie indeksów stosowanych jako wskaźniki referencyjne w instrumentach finansowych i umowach finansowych lub do pomiaru wyników funduszy inwestycyjnych
Lokata SGB "Zima 2019"
Szczegóły
Zima zasil swoje konto podwójnie- zapewnij sobie zysk i szansę na nagrodę do pary. Zakładając LOKATĘ SGB w okresie od 7 stycznia do 29 marca 2019 roku możesz wygrać nowego Opla Mokke i inne atrakcyjne nagrody. Otwierając w naszym Banku Spółdzielczym SGB Lokatę 6-miesięczną, na której zostanie ulokowane minimum 500zł, weźmiesz udział w Loterii Promocyjnej. Każda wielokrotność tej sumy zwiększa Twoją szansę na nagrody i pomnaża Twój zysk.
Jesienią zasil swoje konto podwójnie- zapewnij sobie zysk i szansę na nagrodę do pary. Zakładając LOKATĘ SGB w okresie od 1 października do 21 grudnia 2018 możesz wygrać nową KIE Stonic i inne atrakcyjne nagrody. Otwierając w naszym Banku Spółdzielczym SGB Lokatę 6-miesięczną, na której zostanie ulokowane minimum 500zł, weźmiesz udział w Loterii Promocyjnej. Każda wielokrotność tej sumy zwiększa Twoją szansę na nagrody i pomnaża Twój zysk.
Paybynet - płatności internetowe
Szczegóły
Paybynet - płatności internetowe
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że PGBS w Pobiedziskach wprowadził usługę PayByNet – płatności internetowe dla wszystkich Klientów Banku, którzy korzystają z bankowości internetowej.
Dzięki tej usłudze możliwe jest realizowanie transakcji o każdej porze dnia i nocy.
Dlaczego warto korzystać z bezpiecznych płatności internetowej PayByNet:
bezpieczeństwo - przelew wykonywany jest bezpośrednio z konta kupującego na konto sprzedawcy bądź urzędu, bez zatrzymywania pieniędzy w instytucji pośredniczącej, widzisz na przelewie, komu przelewasz pieniądze,
szybkość - informacja o płatności przez Internet przekazywana jest natychmiast do sklepu, co przyspiesza realizację zamówienia, rozliczenie płatności gwarantuje KIR,
wygoda - dane przelewu w systemie bankowości internetowej są wypełniane automatycznie, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu
Jak korzystać z PayByNet?
W momencie dokonywania zakupów w internecie przy wyborze rodzaju płatności należy wybrać PayByNet
kliknij logo SGB Spółdzielcza Grupa Bankowa
wybierz woj. wielkopolskie
wybierz Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach
automatycznie zostaniesz przekierowany na stronę logowania do bankowości internetowej SGB24
po zalogowaniu otrzymasz wypełniony automatycznie przelew do realizacji, system poprosi o zaakceptowanie przelewu
transakcja realizowana jest zaledwie w kilka sekund
sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu sprzedający może przystąpić do realizacji zamówienia.
Karta z rabatem na paliwo 9gr/litr na stacjach Orlen, Bliska i BP!
Karta paliwowa dedykowana jest dla przedsiębiorców (w tym rolników), którzy są podatnikami VAT. Oferta została przygotowana dla Klientów Banków Spółdzielczych we współpracy z firmą Flotex.
Przedsiębiorcy i rolnicy będący klientami P-G BS w Pobiedziskach mogą tankować za mniej na wybranych stacjach dzięki specjalnej karcie paliwowej od firmy FLOTEX.
Rabat Paliwowy dotyczy wszystkich stacji Orlen, Bliska oraz BP a wysokości rabatu to aż 9 gr na każdym zatankowanym litrze!
Ponadto oszczędzasz czas dzięki pominięciu procedury wypłacania kierowcom zaliczek i księgowania poszczególnych faktur.
Rozliczanie zakupów dokonuje się poprzez wystawienie na koniec miesiąca faktur zbiorczych z załączonym wykazem wszystkich transakcji.
W zależności od tego, czy z samochodu korzysta jeden, czy więcej kierowców, dostępne będą dwa rodzaje kart:
· Kartę typu K – wystawianą na imię i nazwisko kierowcy lub okaziciela
· Kartę typu S – wystawianą na numer rejestracyjny pojazdu
Korzyści z posiadania karty :
Rabat na każdym litrze zatankowanego paliwa 9 gr, który nalicza się niezależnie od ilości zatankowanego paliwa!
karta paliwowa pozwala bezgotówkowo dokonywać transakcji w sieci ponad 1700 stacji paliw marek ORLEN i BLISKA oraz 500 stacji marki BP.
Możliwość zbiorczego fakturowania, faktura wysyłana jest 1 w m-c przez firmę Flotex.
Niskie koszty wydania i utrzymania karty. Opłata jednorazowa za wydanie karty to tylko 10 zł, miesięczny koszt utrzymania karty to tylko 1 zł netto.
Jak skorzystać z dodatkowych rabatów dzięki karcie paliwowej ? To proste ! Jeśli posiadasz rachunek i kartę debetową w Naszym Banku przyjdź do najbliższego Oddziału P-G BS w Pobiedziskach i wypełnij oświadczenie celem wydania karty paliwowej. Oświadczenie klienta Bank przekazuje do firmy FLOTEX. Jeśli nie masz u Nas jeszcze rachunku i karty, przyjdź do Baku a nasi Pracownicy otworzą Ci nowy rachunek na korzystnych warunkach i Ty też będziesz mógł skorzystać z tej fantastycznej oferty i tankować za mniej!
Mobilna karta - Visa HCE
Szczegóły
Z przyjemnością informujemy, że została wprowadzona w Banku dla klientów indywidualnych możliwość płatności mobilnych telefonem komórkowym w technologii HCE. Płatności te umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie smartfonem z aplikacją HCE w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową. Usługa ta jest bezpłatna i dotyczy wybranych kart debetowych.
Każdy Klient posiadający rachunek oszczędnościowy, oszczędnościowo - rozliczeniowy lub rachunek terminowej lokaty oszczędnościowej ma możliwość wydania pisemnej dyspozycji wkładem na wypadek śmierci (nie stosuje się do rachunków wspólnych) oraz o treści art. 56 ustawy – Prawo bankowe. O skutku złożenia dyspozycji (wypłata przez Bank określonej kwoty osobie/osobom wskazanym w dyspozycji, dyspozycja wydana później ma pierwszeństwo przed dyspozycją wydaną wcześniej) jak również o tym, że dyspozycja wkładem na wypadek śmierci może być w każdym czasie przez posiadacza rachunku zmieniona lub odwołana na piśmie oraz że zadysponowana kwota nie wchodzi do spadku po osobie składającej dyspozycję oraz o tym, że osobą/osobami wskazaną/wskazanymi w dyspozycji (zapisobiercą/zapisobiercami) mogą być: małżonek, wstępni, zstępni lub rodzeństwo.
Więcej informacji uzyskasz w placówkach Banku .
PROGRAM RABATOWY SGB - AGRO
Szczegóły
Rabat AGRO-SGB to unikalny i wyjątkowy program skupiający wybranych Partnerów oferujących rabaty klientom posiadającym kartę z logo SGB. Program kierowany jest głównie do Klientów z sektora rolniczego, natomiast praktycznie każdy Klient posiadający kartę płatniczą z logo SGB będzie mógł otrzymać rabat. Mechanizm rabatowy jest bardzo prosty – aby otrzymać rabat wystarczy zgłosić sprzedawcy chęć otrzymania rabatu, a następnie zapłacić za towar lub usługę kartą płatniczą SGB lub okazać kartę sprzedawcy. Lista placówek udzielających rabaty oraz regulamin znajduje się na stronie www.agro-sgb.pl
Wybierz sklep, zabierz na zakupy kartę płatniczą SGB i ciesz się wyjątkowymi rabatami!
Odnowiciel 2015
Szczegóły
19 lutego na terenie Zespołu Szkół w Pobiedziskach odbyła się uroczysta Sesja Rady Miejskiej, podczas której wręczono wyjątkową nagrodę - Statuę ,,Odnowiciel 2015".
Przekazy pieniężne Western Union pozwalają na szybkie (do kilkunastu minut) i bezpieczne przesyłanie gotówki w obrocie krajowym oraz międzynarodowym. (w zależności od godzin otwarcia punktów i różnic w strefach czasowych) od chwili ich wysłania.
SZYBKOŚĆ
Pieniądze można otrzymać dosłownie w kilkanaście minut po ich wysłaniu. Western Union stosuje najbardziej zaawansowaną technologię elektroniczną i jedyną w swoim rodzaju sieć komputerową, która umożliwia natychmiastowe wypłacenie pieniędzy w ponad 200 krajach na całym świecie.
NIEZAWODNOŚĆ
Western Union oferuje swoim Klientom międzynarodowe przekazy pieniężne od ponad 150 lat. Dzięki numerowi kontrolnemu każdy przekaz jest monitorowany, co gwarantuje, że pieniądze są wypłacane szybko i wyłącznie osobie upoważnionej.
WYGODA
Wysyłający i odbiorcy mogą korzystać z ponad 500 000 punktów Western Union na całym świecie. Możesz skorzystać z placówki agencyjnej znajdującej się w Twoim sąsiedztwie.
WYSYŁANIE PIENIĘDZY
Aby wysłać pieniądze wystarczy zgłosić się do dowolnej placówki agencyjnej, aby:
wypełnić formularz „Wpłata"
wpłacić kwotę przekazu wraz z opłatą za przekaz (zgodną z Tabelą Opłat)
Po otrzymaniu Numeru Kontrolnego transakcji (MTCN) od operatora nadawca sam powiadamia Adresata, np. telefonicznie, o dokonaniu przekazu. Pieniądze będą dostępne w dowolnej agencji Western Union w ciągu kilkunastu minut od momentu nadania przekazu.
OTRZYMYWANIE PIENIĘDZY Po otrzymaniu powiadomienia od nadawcy przekazu, o dokonaniu przekazu przez sieć Western Union, można zgłosić się do dowolnej placówki agencyjnej, aby:
wypełnić formularz „Wypłata PLN” i przedłożyć dowód tożsamości.
Na formularzu powinny znaleźć się następujące dane: imię i nazwisko adresata, imię i nazwisko nadawcy, numer telefonu nadawcy, spodziewana kwota przekazu, miejsce nadania przekazu oraz ewentualnie Numer Kontrolny przekazu (MTCN).
Bank Spółdzielczy to nie SKOK - KZBS informuje w związku z obecną sytuacją w sektorze SKOK.
W związku z trwającymi dyskusjami i ujawnianymi przez media faktami na temat sytuacji w SKOK, a w szczególności informacjami na temat ich kłopotów finansowych skutkujących upadłością niektórych kas, KZBS uprzejmie informuje wszystkich zainteresowanych, w tym obecnych i przyszłych Klientów banków spółdzielczych, że sektor banków spółdzielczych bezpiecznie kontynuuje swoją działalność.
W zasięgu Twojej firmy. Podręczny Kredyt Obrotowy to nowa oferta, przygotowana specjalnie dla małych przedsiębiorstw. Prowadząc działalność gospodarczą, dobrze jest mieć w rezerwie dodatkowe środki. Podręczny Kredyt Obrotowy w SGB to stały dostęp do pieniędzy. Dzięki niemu bieżące koszty nie sprawią Twojej firmie żadnych trudności. Jeżeli planujesz większe wydatki, sprawdź też atrakcyjny kredyt inwestycyjny. Przekonaj się, jak wiele korzyści daje Twojej firmie uruchomienie limitu kredytowego w SGB.
Jest produktem przeznaczonym dla rolników, którzy korzystali z kredytów obrotowych z dopłatami ARiMR. Bardzo korzystne oprocentowanie, szybka procedura udzielenia to jego główne zalety.