Aktualności

Generali AGRO direct baner 750x250px

SGB blikomania 1180x200

 

BLIKOMANIA dla klientów Pobiedzisko-Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach.

Rekordowa pula nagród, ponad 2 mln zł do wygrania

autopay SGB k 900x500

 

Stanie w kolejce do bramki na autostradzie to nie jest Twoje ulubione zajęcie? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz.

mlodziezowa MC 240x240   mlodziezowa VISA 240x240

 

Odkryj naszą nową kartę młodzieżową

W Pobiedzisko-Goślińskim Banku Spółdzielczym, zgodnie z hasłem naszej strategii, „Otwieramy przyszłość”. Kluczem do niej na pewno są młodzi ludzie, a także nowoczesne formy płatności. Nasza nowa karta młodzieżowa łączy oba te aspekty.

wyróżnienie APP

 

Aplikacja SGB Mobile – Lider Roku 2020!

Stworzona na potrzeby klientów Spółdzielczej Grupy Bankowej, dostępna także w naszym Banku aplikacja SGB Mobile została uhonorowana wyróżnieniem „Lider Roku 2020” w prestiżowym konkursie technologicznym Techno Biznes, od dziewiętnastu lat organizowanym przez „Gazetę Bankową”.

 

Zawiadomienie o zwołaniu

Zebrania Przedstawicieli Pobiedzisko – Goślińskiego

Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach

Na podstawie § 28, ust. 1 punkt 7 Statutu Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach Zarząd Banku zwołuje Zebranie Przedstawicieli, zawiadamia Członków Banku oraz podmioty wymienione w § 15 ust. 9 Statutu Banku o czasie, miejscu i porządku obrad Zebrania Przedstawicieli.

Zebrania Grup Członkowskich

Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach

Zarząd Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach działając zgodnie
z postanowieniami § 19 Statutu - zwołuje

Zebrania Grup Członkowskich Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego
w Pobiedziskach, które odbędą się
w dniach 31 maja 2021r. i 01 czerwca 2021r.

          

750x200 SGB

Płać kartą Mastercard® i wygraj kampera lub jedną z setek innych nagród.

Czytaj więcej...

Uprzejmie informujemy, że umarzanie subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 rozpocznie się po 29 kwietnia 2021 r.

Zmiana regulaminu Tarczy Finansowej 1.0 – regulacji dotyczących umorzenia zostanie opublikowana na stronie internetowej PFR nie później niż do dnia 9 kwietnia 2021 r.

Przypominamy, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0 będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100% umorzenia subwencji.

Jednocześnie informujemy, że od 15 kwietnia – podobnie jak przy wdrażaniu Tarczy 1.0 oraz Tarczy 2.0 – rozpoczniemy codzienne otwarte szkolenia online dla przedsiębiorców dotyczących zasad rozliczania i umarzania Tarczy Finansowej PFR 1.0. Informacje na temat zapisów i terminów szkoleń będą dostępne na stronie https://pfrsa.pl/tarcza-finansowa-pfr/tarcza-finansowa-pfr-10.html#mmsp od 7 kwietnia.

Poniżej znajdziecie Państwo pomocne materiały:

SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. Dzięki niej można:

  • utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID 

Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.

Zobacz, jak założyć Profil Zaufany w Bankach Spółdzielczych SGB:

SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala Tobie na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:

  • obywatel.gov.pl
  • epuap.gov.pl
  • gabinet.gov.pl
  • ceidg.gov.pl
  • pacjent.gov.pl

SGB ID 800x600

Szczegóły dotyczące usługi w Regulaminie – TUTAJ

Związek Banków Polskich oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wypracowały wspólne rozwiązania w zakresie stosowania instrumentów moratorium pozaustawowego oraz grup kredytobiorców nimi objętych (mikro, małych, średnich, dużych przedsiębiorców, podmiotów prowadzących działalność rolniczą oraz działalność agroturystyczną). To kolejne narzędzia pomocowe dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.

Kto i kiedy będzie mógł skorzystać z instrumentów pomocowych?

Zmiany obowiązują od 22 lutego 2021 r. Szczegóły dotyczące najważniejszych dat i zakresu pomocy znajdą Państwo w stanowisku banków polskich wypracowanym w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tzw. moratorium pozaustawowym – do pobrania TUTAJ

Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 r. Bank jest uprawniony do podjęcia autonomicznej i elastycznej decyzji w zakresie okresu wsparcia udzielonego klientowi na podstawie Moratorium.

Więcej także na stronach Związku Banków Polskich oraz Krajowego Związku Banków Spółdzielczych

Dla sektora bankowości spółdzielczej, począwszy od 22 lutego 2021 r. obowiązuje odrębne moratorium pozaustawowe określające zasady stosowania instrumentów pomocowych dla osób fizycznych (w zakresie produktów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz działalnością rolniczą) oraz podmiotów prowadzących działalność rolniczą, w zakresie przetwórstwa oraz rybactwa.

Zagłosuj na aplikację mobilną SGB Mobile w konkursie Mobile Trends Awards!

Jeśli korzystasz z nowoczesnej, bezpiecznej i funkcjonalnej aplikacji mobilnej SGB Mobile – oddaj swój głos na SGB w plebiscycie Mobile Trends Awards 2020.

Zostaliśmy nominowani do Mobile Trends Awards w kategorii Bankowość i Finanse. To prestiżowa nagroda, przyznawana co roku dla najlepszych rozwiązań mobilnych.

Jak zagłosować na SGB Mobile?

Wejdź na stronę: https://mobiletrendsawards.pl/mta/glosowanie i oddaj swój głos na aplikację mobilną SGB Mobile! Pamiętaj, że możesz to zrobić tylko od 11 do 18 lutego.

To dla nas ogromne wyróżnienie i ważna nagroda, dlatego liczymy na Wasze głosy!

***

SGB Mobile powstała we współpracy z Ailleron SA i stała się symbolem zmian technologicznych jakie zaszły w ostatnim roku w SGB. Aplikacja umożliwia:

  • dostęp do rachunków osobistych i kart płatniczych,
  • logowanie się z wykorzystaniem biometrii,
  • zarządzanie kartami dodanymi do portfeli cyfrowych (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay czy Fitbit Pay),
  • dodatkowo, dzięki zarządzaniu subskrypcjami w SGB Mobile – rozwiązaniu, które wprowadziliśmy jako pierwsi w Polsce – sprawdzenie, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokowanie pobieranie środków z karty przez sklep internetowy.

Co najważniejsze – SGB Mobile jest w pełni bezpieczna i przyjazna dla użytkownika.

Po więcej o aplikacji mobilnej SGB Mobile kliknij tutaj.

 

Szanowni Państwo,

Od 15 stycznia br. możesz wystąpić o wsparcie w ramach uruchomionego przez rząd programu Tarczy Finansowej PFR 2.0, obsługiwanego przez Spółdzielczą Grupę Bankową.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Szanowni Państwo,

Uprzejmnie informujemy, iż w dniu 15.01.2021 r. do godziny 00:00, z uwagi na planowane prace administracyjne dostęp do funkcjonalności E-wnioski w kanałach elektronicznych nie będzie możliwy.

Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA – jednolite zasady oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego
11 stycznia 2021 r.

Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) reaktywował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania kolejnych narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.

Stanowisko banków polskich wypracowane w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tj. moratorium pozaustawowe, prezentujemy TUTAJ.

Obejmuje ono dalsze narzędzia pomocowe udzielane od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy – także klienci SGB-Banku SA obraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek do 15 marca 2021, tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 roku.

 

Szanowni Klienci
                                           uprzejmie informujemy, że wszystkie placówki naszego Banku w dniu                                                              

24.12.2020 r. – będą nieczynne

 natomiast w dniu

31.12.2020 r. 
Bank będzie funkcjonował w godzinach:  800 – 1200

 swiateczna

Ponadto przelewy przyjmowane będą:

Zlecenia płatnicze do godziny 1200,

Zlecenia elektroniczne ELIXIR i SORBNET realizowane będą do godziny 1200,

Zlecenia płatnicze przekazane po godzinie 1200 zostaną zrealizowane w dniu 04.01.2021 r.

Zlecenia płatnicze w obrocie dewizowym (importowych) wykonywane będą do godziny 1030,

Odbiór i przekazywanie zleceń otrzymanych o obrocie dewizowym (eksportowych) do godziny 1030

 

Zarząd

Pobiedzisko – Goślińskiego

Banku Spółdzielczego

w Pobiedziskach

Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR

Zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.

W zależności od sytuacji są to:

  • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub;
  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub;
  • Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub;
  • Oświadczenie Beneficjenta.

Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu Programu PFR (wzór pełnomocnictwa – str. 62, wzór oświadczenia – str. 64).

Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie Umowy przez Fundusz.

W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.

 

Od 24 sierpnia 2020 r. udostępniliśmy Użytkownikom naszej bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes szereg nowości.

Dodaliśmy między innymi możliwość przypisania zaufanego urządzenia (po dodaniu urządzenia  System nie będzie wymagał każdorazowego potwierdzania logowania kodem SMS).

Szczegóły dotyczące wszystkich zmian znajdziecie Państwo tutaj

Nowy wygląd strony logowania z informacją o możliwości dodania zaufanego urządzenia

zaufane uzradzenie

Zapraszamy do zapoznania się z SGB Mobile!

 

SGB mobile 700x200

 

 

 

Od 1 lipca można składać wniosek o świadczenie z programu Dobry Start na okres 2021/2022. Czy wiesz, że złożysz go szybko i wygodnie, nie wychodząc z domu, za pomocą naszej bankowości internetowej? To proste:

  • zaloguj się do usług bankowości internetowej:

https://sgb24.pl

  • wypełnij wniosek zgodnie z instrukcjami na ekranie.

 

Kiedy złożyć wniosek?

  • od 1.07.2021 r. złożysz wniosek – w tym roku tylko elektronicznie
    Gdy złożysz wniosek, to ZUS sprawdzi, czy masz profil na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli w systemie informatycznym ZUS, za pośrednictwem którego można załatwiać sprawy w ZUS przez internet – bez wychodzenia z domu. Jeśli nie – Zakład założy Ci taki profil. Potwierdzenie założenia profilu otrzymasz na adres e-mail, który podasz we wniosku. Natomiast na numer telefonu z wniosku otrzymasz jednorazowe hasło, które musisz zmienić przy pierwszym logowaniu do PUE ZUS;
  • do 30.11.2020 r. musisz złożyć wniosek.

 

Dowiedz się więcej o programie:

http://www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl/index.php/ uslugi/dobry-start

Z głębokim żalem zawiadamiamy, że w dniu 04 lipca 2020 roku zmarł

                                                                             Ś+P

                                                   JÓZEF MICHAŁOWSKI

długoletni Przewodniczący Rady Nadzorczej Pobiedzisko-Goślińskiego    Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach

odznaczony Złotym Krzyżem za Zasługi w Rozwoju Spółdzielczości Bankowej im. Ks. P. Wawrzyniaka, Złotą Odznaką Spółdzielczej Grupy Bankowej, Złotą Odznaką im. Franciszka Stefczyka.

Pozostanie w naszej pamięci na zawsze jako wielki spółdzielca, niezwykle prawy, serdeczny i życzliwy człowiek. Jego odejście stanowi dla naszego Banku niepowetowaną stratę.

Msza św. pogrzebowa zostanie odprawiona w czwartek 9 lipca 2020r. o godz. 11 w Domu Pogrzebowym w Pobiedziskach ul. Kiszkowska po czym odbędzie się pogrzeb na miejscowym cmentarzu.

Żonie i rodzinie wyrazy szczerego współczucia

składają

Rada Nadzorcza, Zarząd i Pracownicy

Pobiedzisko-Goślińskiego   Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach"

 

 

Zawiadomienie o zwołaniu

Zebrania Przedstawicieli Pobiedzisko – Goślińskiego

Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach

Na podstawie § 28, ust. 1 punkt 7 Statutu Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego
w Pobiedziskach Zarząd Banku zwołuje Zebranie Przedstawicieli, zawiadamia Członków Banku oraz podmioty wymienione w § 15 ust. 9 Statutu Banku o czasie, miejscu i porządku obrad Zebrania Przedstawicieli.

I.  Czas i miejsce

Zebranie Przedstawicieli odbędzie się w Restauracji „Maciejowa Chata” w Złotniczkach 24,
16 lipca 2020 r. o godz. 10:00.

II.  Porządek obrad:

  1. Otwarcie Zebrania Przedstawicieli.
  2. Przedstawienie i przyjęcie Regulaminu obrad Zebrania Przedstawicieli
  3. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza.
  4. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  5. Wybór komisji:
    1. mandatowo-skrutacyjnej,
    2. uchwał i wniosków oraz ds. odpowiedniości,
  6. Stwierdzenie prawomocności Zebrania Przedstawicieli.
  7. Przedstawienie projektu zmian Statutu oraz podjęcie Uchwały w sprawie zmian Statutu Banku.
  8. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego Zebrania Przedstawicieli.
  9. Sprawozdanie Zarządu z działalności Banku za rok 2019 rok.
  10. Sprawozdanie z wykonania uchwał poprzedniego Zebrania Przedstawicieli, rozpatrzenie wniosków i postulatów z Zebrań Grup Członkowskich w 2020 r.
  11. Przedstawienie sprawozdania finansowego Banku wraz z opinią niezależnego biegłego rewidenta.
  12. Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej Banku za rok 2019.
  13. Sprawozdanie ze stosowania zasad ładu korporacyjnego w Pobiedzisko-Goślińskim Banku Spółdzielczym w Pobiedziskach.
  14. Sprawozdanie ze stosowania polityki wynagradzania w Pobiedzisko-Goślińskim Banku Spółdzielczym w Pobiedziskach.
  15. Przedstawienie kierunków rozwoju działalności gospodarczej oraz społecznej i kulturalnej Banku na rok 2020.
  16. Dyskusja nad przedłożonymi sprawozdaniami.
  17. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Banku za 2019 rok,
    2. zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Banku za rok 2019;
    3. zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za rok 2019
    4. udzielenia absolutorium członkom Zarządu z wykonania obowiązków za rok 2019;
    5. oceny funkcjonowania polityki wynagradzania stosowanej w Pobiedzisko-Goślińskim Banku Spółdzielczym w Pobiedziskach;
    6. oceny funkcjonowania zasad ładu korporacyjnego w Pobiedzisko-Goślińskim Banku Spółdzielczym w Pobiedziskach,
    7. podziału nadwyżki bilansowej za 2019 rok;
    8. oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań jaką może zaciągnąć Bank w roku 2020,
    9. zatwierdzenie kierunków rozwoju działalności gospodarczej oraz społecznej i kulturalnej Banku na 2020 rok;
    10. wybór delegata na zjazd przedkongresowy Krajowej Rady Spółdzielczej.
  18. Wolne głosy i wnioski.
  19. Zakończenie obrad.

III.   Informacja o miejscu wyłożenia wszystkich projektów uchwał, które będą przedmiotem obrad

Projekty uchwał, które będą przedmiotem obrad Zebrania Przedstawicieli, sprawozdanie roczne i rachunek zysków i strat wraz z opinią niezależnego biegłego rewidenta z badania tych dokumentów za 2019 r. oraz protokół z poprzedniego Zebrania Przedstawicieli wyłożone są w Sekretariacie Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach, przy
ul. Tysiąclecia 15 w Pobiedziskach.

Członek Banku ma prawo zapoznać się z tymi materiałami.

IV.  Informacje organizacyjne

Mając na uwadze obowiązek zapobiegania rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa SARS-CoV-2, a także zdrowie naszych członków Zebranie Przedstawicieli odbędzie się
z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego (środki dezynfekujące, bezpieczna odległość między uczestnikami Zebrania).

Zarząd

Pobiedzisko – Goślińskiego

Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach

Zebrania Grup Członkowskich
Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach

Zarząd Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach działając zgodnie
z postanowieniami § 19 i §28 ustęp 1 punkt 7 Statutu - zwołuje

Zebrania Grup Członkowskich Pobiedzisko – Goślińskiego Banku Spółdzielczego
w Pobiedziskach, które odbędą się w następujących terminach:

Grupa Członkowska Swarzędz

miejscowości z Gminy Swarzędz

Zebranie odbędzie się w dniu 24 czerwca 2020 r. (środa) o godz. 10:00

- w lokalu Klubu Rolnika w Łowęcinie

 

Grupa Członkowska Murowana Goślina  

miejscowości z Gminy Murowana Goślina

Zebranie odbędzie się w dniu 24 czerwca 2020 r. (środa) o godz. 16:00

- w lokalu Biblioteki w Murowanej Goślinie przy ul. Poznańskiej 17

 

Grupa Członkowska Biskupice

miejscowości: Biskupice, Góra, Jankowo, Kołata, Kołatka, Kowalskie, Barcinek, Promienko, Jerzykowo

Zebranie odbędzie się w dniu 25 czerwca 2020 r. (czwartek) o godz. 10:00

- w świetlicy szkolnej w Jankowie 

 

Grupa Członkowska Pobiedziska

miejscowości Bednary, Borówko,  Jerzyn, Główienka, Główna, Gołuń, Kocanowo, Nadrożno, Pobiedziska, Polska Wieś, Promno, Stęszewko, Wagowo, Wójtostwo, Wronczyn, Wronczynek, Zbierkowo, Złotniczki, Latalice, Węglewo, Węglewko, Podarzewo, Pomarzanowice, Pomarzanki, Krześlice, Łagiewniki

Zebranie odbędzie się w dniu 25 czerwca 2020 r. (czwartek) o godz. 16:00

- w lokalu Banku w Pobiedziskach przy ul. Tysiąclecia 15  

Porządek obrad :

1. Otwarcie Zebrania.
2. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Zebrania.
3. Przyjęcie porządku obrad i Regulaminu Grupy Członkowskiej.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego Zebrania Grupy Członkowskiej.
5. Sprawozdanie Zarządu z działalności Banku za 2019 r. oraz propozycja podziału nadwyżki bilansowej za 2019 r.
6. Przedstawienie wykonania wniosków z poprzedniego Zebrania Grupy Członkowskiej oraz uchwał z Zebrania Przedstawicieli Banku z dnia 11 kwietnia 2019 r.
7. Sprawozdanie Rady Nadzorczej za 2019 rok.
8. Przedstawienie zmian w Statucie Banku.
9. Dyskusja.
10. Wolne głosy i wnioski.
11. Zamknięcie obrad.

Zapraszamy Członków do udziału w Zebraniu oraz prosimy o punktualne przybycie.

Zarząd
Pobiedzisko – Goślińskiego
Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach

Czerwiec z bankiem spółdzielczym grafika

Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.

Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.

  • Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?
  • Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient – także Pobiedzisko - Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach.

Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 czerwca 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 czerwca 2020 r.

Pliki do pobrania:

pdf small Jednolite zasady oferowania narzędzi pomocowych przez banki – moratorium pozaustawowe

pdf small Stanowisko banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego

Teraz jeszcze wygodniej! Płać dowolną kartą płatniczą bez PIN-u nawet do 100 zł.

Każdą z naszych kart Visa i Mastercard przy zakupach do wartości 100 zł zapłacisz teraz zbliżeniowo bez podawania numeru PIN.

Jeśli to karta Mastercard, z której już korzystasz, lub nowa karta Visa – nie musisz nic robić, by aktywować nowe limity transakcji. W przypadku karty Visa, którą już posiadasz – usługa zacznie działać po wykonaniu jednej transakcji stykowej.

Pamiętaj: płatność bez PIN-u zwiększa Twoje bezpieczeństwo w dobie koronawirusa.

bezpin

Prosimy pamiętać, że do obsługi podwyższonego limitu musi być gotowy także terminal, w którym dokonywana jest transakcja. Operatorzy terminali płatniczych podają, że intensywnie dostosowują kolejne urządzenia do obsługi nowego limitu. Obecnie terminale są już dostosowane w większości sklepów sieci Biedronka, Netto, Żabka, na stacjach paliw Orlen oraz w części niedużych sklepów.

Przypominamy, że korzystając z cyfrowych portfeli Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay nie musisz podawać PIN-u niezależnie od limitu. W tym przypadku PIN zastępują zabezpieczenia Twojego smartfona lub smartwatcha.

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach umożliwia klientom indywidualnym odłożenie terminu spłat pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu maksymalnie do 30 września 2020 r., natomiast klientom instytucjonalnym (przedsiębiorcom) oferuje zawieszenie spłat rat maksymalnie do 30 września 2020 r.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Palcówką Banku bądź telefonicznie pod nr tel. +48 666 095 954 oraz przesłać uproszczony wniosek na dedykowaną skrzynkę mailową Banku:

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

Ustawowe zawieszenie wykonania umowy kredytu

Klient Indywidualny

Rozwiązanie zawieszenia wykonania umowy kredytu w ramach Ustawy z dnia 19 czerwca 2020 r. o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19 (Dz. U. 2020 r. poz. 1086) – Tarcza antykryzysowa 4.0, jest skierowane do Klientów Indywidualnych, którzy po 13 marca 2020 r. utracili pracę lub inne główne źródło dochodu.

Zasady realizacji:

  • Warunek utraty źródła dochodu będzie spełniony w przypadku utraty pracy lub innego głównego źródła dochodu przez jednego z Kredytobiorców. Oświadczenie o utracie źródła dochodu składa Kredytobiorca, którego sytuacja dotyczy.
  • Zawieszenie wykonania umowy może zostać zrealizowane na pisemny wniosek Kredytobiorcy przy czym wniosek o zawieszenie wykonania umowy musi zostać podpisany przez wszystkich Kredytobiorców.
  • Wniosek o zawieszenie wykonania umowy musi zawierać oświadczenie kredytobiorcy o utracie źródła dochodu z klauzulą odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
  • Zawieszenie wykonania umowy dotyczy umów zawartych przed 13 marca 2020 r., dla których zakończenie okresu kredytowania przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty, czyli po 13 września 2020 r .
  • Bank realizuje zawieszenie wykonania umowy kredytu z dniem doręczenia Bankowi prawidłowego (kompletny, podpisany) wniosku o zawieszenie wykonania umowy kredytu na okres wskazany przez Kredytobiorcę we wniosku, nie dłuższy niż 3 miesiące.
  • Bank realizuje sprawy zawarte we wniosku, które spełniają warunki ustawowe.
  • Maksymalny okres zawieszenia wykonania umowy wynosi 3 miesiące.
  • Za realizację wniosku Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji a skorzystanie z zawieszenia wykonania umowy nie wymaga podpisania aneksu do umowy.
  • W okresie zawieszenia wykonania umowy Bank nie nalicza opłat ani odsetek od udzielonego kredytu oraz nie pobiera płatności z tyt. rat kapitałowo-odsetkowych, z wyjątkiem opłat z tytułu ubezpieczeń powiązanych z zawieszaną umową kredytu.
  • Zawieszeniem wykonania umowy mogą zostać objęte:
  • umowy o kredyt konsumencki – kredyt gotówkowy, limit w rachunku płatniczym, albo
  • umowy o kredyt hipoteczny - kredyt mieszkaniowy, pożyczka hipoteczna, kredyt konsolidacyjny, pozostałe zabezpieczone hipotecznie albo
  • umowy o kredyt w rozumieniu art. 69 Prawo bankowe – jeżeli Kredytobiorcą jest konsument w rozumieniu art. 221 ustawy Kodeks cywilny.

Posiadając kilka kredytów tego samego rodzaju (w ramach grupy kredytów konsumenckich, mieszkaniowych lub innych), Bank może zrealizować wniosek o zawieszenie wykonania tylko jednej umowy w ramach wymienionych grup kredytów. Dla każdego kredytu należy wypełnić wniosek oddzielnie.

  • Okres zawieszenia wykonania umowy nie jest traktowany jako okres kredytowania. Okres spłaty kredytu oraz wszystkie terminy przewidziane w umowie ulegają przedłużeniu o okres zawieszenia wykonania umowy. Zawieszenie wykonania umowy jest rozumiane jako zawieszenie wykonania wszelkich praw i obowiązków wynikających z umowy kredytu/pożyczki zarówno po stronie Banku jak i Kredytobiorcy. Tym samym w okresie zawieszenia wykonania umowy Bank nie realizuje wobec Kredytobiorców, którzy złożyli wniosek następujących czynności i operacji, w szczególności:
  • wypłat transz kredytów,
  • brak możliwości korzystania z przyznanych limitów w ramach rachunku płatniczego,
  • wniosków Kredytobiorców o zmianę warunków umowy oraz nie podpisuje aneksów,
  • nie udziela Kredytobiorcom dodatkowego finansowania,
  • wszystkich pozostałych czynności wynikających bezpośrednio i pośrednio (na wniosek Kredytobiorcy) z umowy kredytowej, czynności dodatkowych, dyspozycji klientowskich
  • nie realizuje postanowień umownych przypadających na okres zawieszenia wykonania umowy.

Dodatkowo Bank informuje, że:

  • informację o zawieszeniu wykonania umowy kredytu Bank przekazuje do Biura Informacji Kredytowej S.A.,
  • zgodnie z Ustawą Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. Kredytobiorca w czasie obowiązywania umowy kredytu jest zobowiązany przedstawić - na żądanie banku - informacje i dokumenty niezbędne do oceny jego sytuacji finansowej i gospodarczej oraz umożliwiające kontrolę wykorzystania i spłaty kredytu,
  • zgodnie z Ustawą Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. w przypadku niedotrzymania przez Kredytobiorcę warunków udzielenia kredytu albo w przypadku utraty przez kredytobiorcę zdolności kredytowej bank może obniżyć kwotę przyznanego kredytu albo wypowiedzieć umowę kredytu,
  • Każdorazowo Bank ma prawo do oceny wiarygodności złożonego oświadczenia o utracie źródła dochodu.

Wniosek o zawieszenie wykonania umowy, którego integralną częścią jest oświadczenie o utracie źródła dochodu może być złożony:

  • w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie uzupełnionego, kompletnego i podpisanego wniosku oraz oświadczenia) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo
  • osobiście w Oddziale Banku

Wnioski do pobrania: Dla Klienta Indywidualnego:

Wniosek Klient indywidualny Moratorium EBA (doc)
Wniosek Klient indywidualny Moratorium EBA (pdf)
Wniosek Klient indywidualny Wakacje Ustawowe (doc)
Wniosek Klient indywidualny Wakacje Ustawowe (pdf)

Wnioski do pobrania: Dla Klienta Instytucjonalnego:

Wniosek COVID Klient Instytucjonalny (doc)
Wniosek COVID Klient Instytucjonalny (pdf)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (pdf)
Załącznik dla osób prowadzących działalność rolniczą (doc)
Załącznik dla osób prowadzących działalność gospodarczą (doc)

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, które pomogą Państwu uchronić się przed „korona-oszustami”.

aplikacje2Możesz otrzymać fałszywe smsy lub maile z informacją o rzekomym przekazywaniu środków do rezerw NBP i poleceniem zalogowania się na swoje konto, aby do tego nie dopuścić. Link kieruje do strony podstawionej przez przestępców, która wygląda jak strona Twojego banku. Taka spreparowana strona zapisuje dane do logowania na Twoje konto. Nie klikaj w link i skasuj wiadomość! Instytucje finansowe nigdy nie rozsyłają do swoich klientów wiadomości wraz z linkami do logowania.

 

 

 

 

 

bliki2Przestępcy podszywają się pod serwisy informacyjne lub strony rządowe i przesyłają informację lub film, których obejrzenie wymaga zalogowania się przez Facebooka. Nie rób tego – logując się tak naprawdę przekazujesz swoje dane i umożliwiasz oszustom wejście na swoje konto. Przez to Twoi znajomi mogą otrzymać, z Twojego profilu, prośbę o przesłanie pieniędzy za pomocą BLIKA oraz linki do wyłudzeń ich danych. Takie prośby od „znajomych” możesz także otrzymywać Ty. Nie daj się oszukać, nie podawaj kodu BLIK w wiadomościach! Najlepiej w takiej sytuacji skontaktować się telefonicznie z osobą proszącą o pomoc.

 

 

 

 

 

fake newsy2Fake news, czyli fałszywe, często sensacyjne informacje na temat epidemii, potrzebnego wsparcia żywnościowego, czy prośby o przekazanie brakujących środków ochrony itp. Wiadomości te zawierają złośliwe oprogramowanie oraz linki lub załączniki, które mają na celu wyłudzenie danych osobowych, a najczęściej też danych do logowania na Twoje konto w bankowości internetowej. Nie klikaj w takie linki!

 

 

 

 

 

aplikacje2Dostałeś propozycję zainstalowania aplikacji związanych z epidemią, np. mapy przedstawiające na bieżąco jej zasięg? Nie rób tego! Pobierając taką aplikację ściągasz złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane, np. dane logowania do bankowości internetowej. Wszystkie wiadomości możesz na bieżąco śledzić w oficjalnych serwisach informacyjnych, nie musisz niczego instalować na telefonie czy komputerze.

 

 

 

 

 

leki2Uważaj na leki i testy na koronawirusa oferowane w internecie. Te „specjalistyczne” sklepy prowadzą do fałszywych stron pośredników płatności np. PayPal, pozyskujących poufne dane, czyli poświadczenia do bankowości internetowej. Nie daj się korona-oszustom!

Miło nam poinformować, że główną nagrodę w ogólnopolskiej loterii promocyjnej ,,Loteria SGB -Wiosna 2019" wylosowali klienci naszego Banku.
W dniu 17.03.2020r. w salonie Forda w Poznaniu Pan Maciej Grzegorowski - Wiceprezes Zarządu uroczyście przekazał kluczyki do samochodu marki Ford Focus.
Serdecznie gratulujemy wygranej!
DSC 3855

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!

W naszym Banku Spółdzielczym mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.

Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

Równocześnie apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony – jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi.

Ich szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady

płatności mobilne

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 14.02.2020r. od godz. 22:00 do dnia 15.02.2020r. do godz. 06:00, z uwagi na planowane prace administracyjne mogą występować utrudnienia w dostępie i/lub realizacji transakcji w Systemie Bankowości Internetowej.

 

Dodatkowo informujemy, że dnia 15.02.2020 roku nasi Doradcy Call Center będą dostępni w godzinach od 08:00 do 14:00.

 

Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy , że od dnia 3 lutego 2020 roku uruchomiliśmy możliwość dokonywania wpłat gotówkowych w bankomacie umiejscowionym w Oddziale w Pobiedziskach.

Zapraszamy do korzystania z tej funkcjonalności Klientów posiadających rachunek w naszym Banku.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 03.02.2020r zmianie ulega czas dostępności Infolinii SGB pod numerem 0-800-888-888 - od tego dnia połączenie z konsultantem będzie możliwe w godzinach od 8:00 do 20:00 w dni robocze.

Od 1 stycznia 2020 r. wprowadzony zostanie mikrorachunek podatkowy – indywidualny rachunek podatkowy, który będzie obowiązywał przy wpłatach należności z tytułu PIT, CIT i VAT. Mikrorachunek można wygenerować już teraz na stronie podatki.gov.pl

 

Korzyści płynące z posiadania mikrorachunku:

  • to jeden stały, indywidualny, wygodny i prosty sposób na zapłatę PIT, CIT i VAT
  • w każdym momencie łatwo sprawdzisz numer swojego mikrorachunku
  • działa całodobowo, także na urządzeniach mobilnych
  • jest darmowy

Mikrorachunek podatkowy

Banki Spółdzielcze SGB oraz SGB-Bank SA umożliwiają szybkie i bezpieczne przelewy pieniędzy z banku do banku.

Oszczędność czasu

  • Transakcje są rozliczane w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Odbiorca może więc zobaczyć środki na swoim koncie nawet w kilka sekund od zlecenia przelewu.
  • Niezależnie od daty i godziny, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Pomoc w sytuacjach kryzysowych

  • To niezwykłe ułatwienie, gdy zależy Ci na błyskawicznym uregulowaniu należności.
  • Szybko opłacisz rachunki, spłacisz ratę kredytu albo zasilisz konto bliskiej osobie.

Wygodne rozwiązanie

  • Przelewy można realizować za pośrednictwem bankowości internetowej lub w placówce Banku.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

  • Bezpośredni przekaz na rachunek odbiorcy.
  • Transakcje obsługuje KIR, czyli instytucja, która od 25 lat odpowiada za prawidłowy przebieg rozliczeń pomiędzy bankami w Polsce.

Jak działa przelew natychmiastowy?

  • Aby móc złożyć dyspozycję realizacji przelewu natychmiastowego, konieczne jest, aby bank odbiorcy przelewu był dostępny w systemie i realizował przelewy natychmiastowe.*
  • Przelewy natychmiastowe realizowane są wyłącznie w złotych.
  • Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona wyłącznie z datą bieżącą.
  • Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.**

* Lista banków realizujących przelewy natychmiastowe dostępna jest na stronie internetowej www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci.

**Zakres godzin dostępności Usługi w bankach spółdzielczy może w poszczególnych przypadkach być krótszy od ustalonego dla Zrzeszenia.

Aby uzyskać informacje o dostępności usługi, szczegółach oferty oraz opłatach i prowizjach, odwiedź najbliższą placówkę Banku Spółdzielczego SGB.

Narodowe Święto Niepodległości 3

11 listopada upamiętniamy odzyskanie niepodległości. To dzień, w którym Polska powróciła na mapę Europy po 123 latach zniewolenia. Święto, które skłania do refleksji czym jest wolność, patriotyzm i siła narodowej wspólnoty.

To także święto bardzo ważne dla Banków Spółdzielczych, których sięgająca ponad 160 lat tradycja tak mocno związana jest z historią Polski i losami wielu pokoleń Polaków. Zarówno w okresie zaborów, jak i po odzyskaniu niepodległości spółdzielczość bankowa z oddaniem walczyła o naszą narodową tożsamość, wspierała budowanie lokalnych społeczności, pozwalała umacniać przedsiębiorczość i struktury samorządowe.

Idea gospodarczego patriotyzmu przyświeca nam także dzisiaj, gdy każdego dnia dbamy
o finanse Polaków i lokalną wspólnotę. Świętujemy Dzień Niepodległości jako rocznicę symboliczną dla wszystkich polskich spółdzielców.

Od 14 września 2019 r. zmiana sposobu logowania.
Począwszy od 14 września 2019 r. zgodnie z unijną dyrektywą PSD2 Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach wprowadza silne uwierzytelnienie polegające na dwuelementowej weryfikacji tożsamości.
Każdy klient, który do zalogowania obecnie wykorzystuje hasło stałe to po zmianie będzie musiał podawać
własne hasło + jednorazowy kod SMS lub własne hasło + akceptacja w Tokenie SGB.

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w celu udostępnienia nowych usług bankowości elektronicznej dla klientów, nastąpi:
- wdrożenie nowego systemu bankowego i migracja (przeniesienie) danych do tego systemu w dniach od 30 sierpnia do 01 września 2019 r.
- wdrożenie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej.
Udostępnienie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej nastąpi po zakończeniu migracji do nowego systemu bankowego, tj. od dnia 02 września 2019 r. Będzie to skutkować zmianami, które przedstawiamy poniżej.
Wszelkie informacje dotyczące oferty Banku znajdą Państwo na stronie internetowej www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl
NOWA FUNKCJONALNOŚĆ BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
Nowa bankowość niesie ze sobą szereg korzyści począwszy od możliwości zlecania przelewów walutowych, zleceń natychmiastowych (ExpressElixir), SORBNET (przelewów wysokokwotowych), jak też możliwości sprawnej obsługi i zarządzania kartami płatniczymi wydanymi do konta.
Logowanie do nowego systemu SGB24 odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej Banku www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl. Odrębną przesyłką zostaną Państwu dostarczone nowe środki dostępu do logowania:
- identyfikator (ID)
- hasło stałe.
Wydanie nowych środków dostępu związane jest z technicznym wymogiem procesu migracji danych do nowego systemu oraz ze zwiększeniem bezpieczeństwa korzystania z bankowości internetowej. Zasady posługiwania się nowymi środkami dostępu opisane będą w informacji dołączonej do wysyłanych środków. Ponadto szczegóły funkcjonalności systemu opisane są w „Przewodniku dla Klienta”, który opublikowany zostanie na stronie internetowej Banku www.pgbs.pobiedziska.sgb.pl – prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed uruchomieniem nowego serwisu bankowości internetowej.
Ponadto informujemy, że w czasie migracji (przenoszenia) danych oraz po migracji nie będzie możliwości logowania do dotychczasowego systemu tj. ePGBS24 z wykorzystaniem dotychczasowych środków dostępu pod adresem https://www.pgbs.pl
NOWY NUMER RACHUNKU
Wdrożenie nowych rozwiązań nie łączy się z koniecznością zmiany numerów rachunków bankowych.
W konsekwencji z dniem wprowadzenia nowej oferty nie zmieni się numer Państwa rachunku, który będzie widoczny po zalogowaniu do serwisu internetowego oraz na otrzymanym wyciągu z rachunku.
Informujemy również, że zmiana nie ma wpływu na funkcjonowanie kart płatniczych wydanych do rachunku – posiadane karty nadal będą ważne.
WSPARCIE KLIENTÓW W OKRESIE WDRAŻANIA NOWEJ OFERTY
Wprowadzenie ujednoliconej oferty bankowości elektronicznej i produktowej wiąże się z wprowadzeniem nowego systemu bankowego i bankowości elektronicznej, w związku z tym uprzejmie informujemy, że w trakcie wdrażania zmian mogą wystąpić okresowe problemy z logowaniem do systemów bankowości elektronicznej. Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby utrudnienia nie wystąpiły, a jeżeli zaistnieją, aby były dla Państwa jak najmniej uciążliwe.
W przypadku problemów i wątpliwości z Państwa strony, nasi Doradcy Call Center są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 22:00 pod numerami:
 800 888 888 oraz (+48) 61 647 28 46 – w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej,
Pragniemy zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby wprowadzenie nowego rozwiązania bankowości elektronicznej było przeprowadzone sprawnie, jednocześnie mając nadzieję, że nowa oferta bankowości elektronicznej spotka się z Państwa uznaniem.

 

Z poważaniem,

Zarząd Banku

Szanowny Panie/Szanowna Pani/Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzeniem nowego modelu działalności biznesowej Pobiedzisko-Goślińskiego Banku Spółdzielczego w Pobiedziskach, podjęta została decyzja o zamknięciu Punktu Obsługi Klienta w Gruszczynie ul. Swarzędzka 23 z dniem 31 maja 2019 roku.

W konsekwencji obsługa Pani/Pana/Państwa rachunków bankowych, w tym rachunków kredytowych, od dnia 01 czerwca 2019 roku powierzona zostanie Punktowi Obsługi Klienta w Swarzędzu ul. Wrzesińska 15.  Niezmiennie mogą Państwo korzystać z usług oferowanych przez nasz Bank, w tym w związku z posiadanymi rachunkami bankowymi, we wszystkich placówkach Banku, które stanowią:

  1. Oddział w Pobiedziskach ul. Tysiąclecia 15,
  2. Oddział w Murowanej Goślinie ul. Poznańska 12,
  3. Filia w Swarzędzu os. Raczyńskiego 19,
  4. Punkt Obsługi Klienta w Swarzędzu ul. Wrzesińska 15,
  5. Filia w Biskupicach ul. Mieszka I 8,

 lub poprzez elektroniczne kanały dostępu do rachunków bankowych.

Pragniemy jednocześnie zaznaczyć, że wszystkie warunki dotychczasowej współpracy, podobnie jak i numery Państwa rachunków pozostają bez zmian. 

Zależy nam na kontynuowaniu naszej współpracy, dlatego może Pani/Pan/mogą Państwo korzystać z pomocy doświadczonych doradców, którzy pozostają do Pana/Pani/Państwa dyspozycji: 

  1. Martyna Endler -  Kierownik Filii w Biskupicach tel. 600 349 944
  2. Agata Czerniak -  Kierownik Filii w Swarzędzu tel. 600 349 844

Wszelkich informacji dotyczących zmiany obsługującej Państwa placówki można uzyskać również w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Banku w godzinach urzędowania od poniedziałku do piątku.

Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu[1]

 

Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej (UE), jednocześnie od 1 lutego 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ustanowiony został tzw. okres przejściowy, który w praktyce oznacza, że Wielka Brytania jest związana całym prawem UE i jest traktowana jakby nadal była członkiem UE, z tą jednak różnicą, że przedstawiciele Wielkiej Brytanii nie uczestniczą w pracach instytucji UE.

 

Okres przejściowy dobiega końca, a dzień 1 stycznia 2021 r. będzie pierwszym dniem po jego zakończeniu. Obecnie negocjowana jest umowa o przyszłych stosunkach między UE i Wielką Brytanią, która miałaby być zawarta jeszcze przed 31 grudnia 2020 roku. Mamy jednak do czynienia z procesem uwarunkowanym politycznie i nie można przewidzieć ostatecznego wyniku tych negocjacji.

 

Niezależnie od faktu, czy umowa określająca ramy przyszłych stosunków Wielka Brytania -UE zostanie zawarta czy nie, od 1 stycznia 2021 r.:

 

  • Wielka Brytania będzie państwem trzecim (nie będzie państwem członkowskim UE),
  • Wielka Brytania nie będzie częścią Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

 

Oznacza to, że podmioty z siedzibą w Wielkiej Brytanii oraz obywatele Wielkiej Brytanii stracą dostęp do rynku wewnętrznego UE na dotychczasowych zasadach, w tym możliwość korzystania ze swobody przepływu towarów, usług, kapitału i osób wewnątrz UE na podstawie prawa UE. Obywatele UE oraz podmioty z siedzibą w UE stracą analogicznie dostęp na dotychczasowych zasadach do rynku brytyjskiego na podstawie wspomnianych swobód gwarantowanych prawem UE.

 

Konsekwencją ww. procesu będą również zmiany w korzystaniu z usług bankowych, które ze względu na swój transgraniczny charakter mogłyby być powiązanie z Wielką Brytanią. Do obszarów, w których mogą nastąpić takie zmiany, należy w szczególności zaliczyć:

 

  1. Obszar płatniczy

 

  1. Według obecnego stanu wiedzy, Wielka Brytania nadal będzie uznawana za część geograficznego obszaru SEPA, a więc klienci banków z Polski będą mogli realizować przelewy w ramach Jednolitego Obszaru Płatności w Euro i po 1 stycznia 2021 r., do czasu pojawienia się ewentualnych innych wytycznych, rozliczenia SEPA realizowane z Wielką Brytanią pozostaną w niezmienionej formule.
  2. W poleceniach przelewu do banków w Wielkiej Brytanii we wszystkich walutach klienci banków z Polski będą mogli wybierać dowolną opcję kosztową: SHA, OUR lub BEN[2]
  3. Konsekwencją brexitu mogą być zmiany stawek opłat z tytułu realizacji płatności zagranicznych do Wielkiej Brytanii.
  4. Zgodnie z rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r.[3]w odniesieniu do przelewów z UE do Wielkiej Brytanii dostawcy usług płatniczych muszą przedstawiać bardziej szczegółowe informacje o zleceniodawcy i odbiorcy, w porównaniu z przelewami wewnątrz UE. Wpraktyce może to skutkować obowiązkiem podania bardziej szczegółowych informacji przez klienta.

 

  1. Transakcje w e-commerce dokonywane kartami bankowymi – SCA

 

W wyniku brexitu może również dojść do zmian w zakresie uwierzytelniania transakcji w handlu elektronicznym wykorzystujących karty płatnicze. W przypadku, gdy odbiorca płatności znajduje się na terenie Wielkiej Brytanii, klient będący płatnikiem może nie zostać objęty procedurą silnego uwierzytelnienia (SCA) transakcji, gdyż jest ona realizowana poza EOG. W wyjątkowych sytuacjach, w których odbiorca płatności nie wspiera wymaganego standardu zabezpieczenia transakcji zgodnego z protokołem 3DS 2.1. lub 3DS 2.2., taka transakcja płatnicza może zostać odrzucona.

 

  1. Podstawowe rachunki płatnicze[4]

 

Na dotychczasowych zasadach nie będzie możliwe:

 

  1. realizowanie przelewów do Wielkiej Brytanii z podstawowego rachunku płatniczego,
  2. korzystanie z usług płatniczych na terytorium Wielkiej Brytanii (wypłaty gotówki, wykonywanie transakcji) przez posiadaczy podstawowego rachunku płatniczego.

 

  1. Inwestycje na rynku finansowym

 

  1. Brexit jest procesem uwarunkowanym politycznie z toczącym się procesem negocjacyjnym, który wykracza poza wszystkie wcześniej ustalone ramy czasowe i taka niepewność może wpływać na zmiany w kursach walutowych i wycenach instrumentów finansowych. Nie można przy tym wykluczyć, że sam fakt braku porozumienia o współpracy między Wielką Brytanią a Unią Europejską, może pociągnąć za sobą pewne zmiany ekonomiczne, w tym wzrost zmienności cen instrumentów finansowych, czy też zmiany kursów walutowych, co - biorąc pod uwagę relacje między Bankiem a jego Klientami może mieć wpływ na zobowiązania wynikające ze stosunków umownych.
  2. Brexit może także wpłynąć na ograniczenie dostępności do usług inwestycyjnych świadczonych przez podmioty z Wielkiej Brytanii czy też ograniczyć dostępność nabywania instrumentów finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku regulowanym zlokalizowanym w Wielkiej Brytanii czy też w systemach obrotu prowadzonych z Wielkiej Brytanii.

 

  1. Informacje dodatkowe

 

  1. Informujemy, że niezależnie od posiadanego obywatelstwa (UE lub Wielkiej Brytanii) oraz od miejsca zamieszkania klienta, depozyty które znajdują się w polskich bankach, są objęte gwarancją do kwoty 100.000 EUR przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
  2. Zgodnie z przepisami przejściowymi, zawartymi w art. 51 ust 5 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/1011, niezależnie od zakończenia okresu przejściowego w umowach finansowych i instrumentach finansowych będą mogły być stosowane wskaźniki referencyjne (jak np. LIBOR) opracowywane przez podmioty z Wielkiej Brytanii, na zasadach określonych w treści ww. Rozporządzenia.

 

Bank na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji związanej z brexitem i jego potencjalnymi skutkami. Bank będzie odrębnie informował, jeśli wystąpią w procesie brexitu zdarzenia, które będą ewentualnie wymagały podjęcia stosownych działań przez klientów.

 


Komunikat dla Klientów w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z UE i możliwością realizacji scenariusza „hard brexit”/„no deal”.[5]

W dniu 29 marca 2017 r. Wielka Brytania ogłosiła zamiar wystąpienia z Unii Europejskiej (UE). Może to w istotny sposób wpłynąć na status i sytuację prawną  obywateli, przedsiębiorstw i organów publicznych zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w państwach członkowskich Unii Europejskiej, w tym w Polsce. Na dzień publikacji niniejszego komunikatu nie jest możliwe jednoznaczne określenie trybu, w jakim Wielka Brytania wystąpi z UE. Najbardziej prawdopodobne wydaje się zaistnienie jednego z dwóch wariantów:

  • wyjście Wielkiej Brytanii z UE na podstawie umowy o wystąpieniu, a następnie negocjacje porozumienia handlowego;
  • tzw. no deal / hard brexit („twardy brexit”, „brexit bezumowny”) – sytuacja, w której negocjacje między UE a Wielką Brytanią nie zakończą się porozumieniem i wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE nie zostanie uregulowane żadną umową. 

Pierwszy wariant opiera się na uzgodnionej w dniu 25 listopada 2018 r. umowie między UE i Wielką Brytanią przewidującej okres przejściowy, podczas którego Wielka Brytania będzie miała dostęp do rynku wewnętrznego UE (tak, jakby była państwem członkowskim), ale nie będzie miała możliwości uczestniczenia w procesach decyzyjnych UE i w pracach instytucji UE. Okres przejściowy miałby trwać od dnia 30 marca 2019 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., z możliwością jego przedłużenia o rok lub dwa lata.

Drugi wariant może mieć miejsce w konsekwencji decyzji podjętej przez brytyjski Parlament w dniu 15 stycznia 2019 roku  o odrzuceniu umowy z UE. Jeśli do dnia 29 marca 2019 r. decyzja ta zostanie utrzymana, oznaczać to będzie  wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE bez określenia żadnych szczególnych zasad, czyli sytuację, gdy Wielka Brytania stanie się od dnia 30 marca 2019 r. godz. 00.00 czasu środkowoeuropejskiego „państwem trzecim”, nie będącym Państwem Członkowskim UE, w odniesieniu do którego m.in. przestanie być stosowane całe prawo unijne. 

Bank, kierując się odpowiedzialnością wobec swoich Klientów, podjął stosowne działania w celu analizy wpływu ewentualnego „hard brexit” na działalność Banku oraz sytuację jego  klientów.

Podkreślić jednak należy, że wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE może pociągnąć za sobą pewne trudne do oszacowania na tym etapie zmiany gospodarcze, w tym wzrost zmienności cen instrumentów finansowych czy też zmiany kursów walutowych, co - biorąc pod uwagę relacje między Bankiem a jego Klientami może mieć wpływ na zobowiązania wynikające ze stosunków umownych.

Ponadto wystąpienie Wielkiej Brytanii może też wpłynąć na możliwość stosowania w umowach finansowych i instrumentach finansowych wskaźników referencyjnych publikowanych przez podmioty z Wielkiej Brytanii. Jednak zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/1011 z dnia 8 czerwca 2016 r[6], Bank opracował i będzie na bieżąco monitorował plany awaryjne w tym obszarze.

Realizacja scenariusza „hard brexit” może także narazić podmioty mające siedzibę w Wielkiej Brytanii m.in. na utratę możliwość świadczenia usług dla podmiotów z krajów UE, w tym usług płatniczych. Warto też brać pod uwagę, iż Wielka Brytania przestanie także być członkiem Jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA). Jeśli więc nie zostanie podpisane żadne odrębne porozumienie regulujące tę kwestię, to należy się spodziewać, iż polecenia przelewu SEPA i przelewy TARGET nie będą realizowane na rachunki w Wielkiej Brytanii.

Jednocześnie informujemy, że sam brexit – niezależnie od jego formuły – nie będzie miał wpływu na prawa Klienta, w tym możliwość odstąpienia od umowy przez Klienta lub jej zmiany zarówno na zasadach ogólnych określonych w prawie, jak i w  umowie.

Bank na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji związanej z brexitem i jego potencjalne skutki. Odpowiednie zmiany legislacyjne oraz podjęcie  ewentualnych działań zapobiegawczych leży jednak także po stronie właściwych organów państwa.

Ponadto pragniemy przypomnieć, że zgodnie z obowiązującą Ustawą z dn. 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji, środki deponentów – obywateli Wielkiej Brytanii złożone w polskich bankach, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, są objęte gwarancją depozytów do kwoty 100.000 EUR na zasadach określonych w tejże Ustawie.

 

 

[1]  Brexit- przyjęta nazwa dla procesu występowania Wielkiej Brytanii z UE.

[2] Opcja SHA oznacza, że prowizje i opłaty należne bankowi wysyłającemu opłaca zleceniodawca, a koszty banku odbiorcy i banków pośredniczących biorących udział w realizacji przelewu zagranicznego pokrywa odbiorca Opcja kosztowa OUR – oznacza, że zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty wszystkich należnych prowizji i opłat bankowych z tytułu realizacji przelewu zagranicznego, w tym kosztów banków pośredniczących biorących udział w realizacji przelewu zagranicznego oraz opcja kosztowa BEN – oznacza, że prowizje i opłaty wszystkich banków biorących udział w realizacji przelewu zagranicznego pokrywa Odbiorca.

[3] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1781/2006 (Tekst mający znaczenie dla EOG), Dz.U. L 141 z 5.6.2015, str. 1—18.

[4] Podstawowy rachunek płatniczy jako usługa specjalnego dedykowanego rachunku świadczona zgodnie z art. 59ia ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych. Nie dotyczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

[5] Przez taką sytuację należy rozumieć wystąpienie Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, w ramach którego ustaną między innymi  kontakty handlowe i polityka migracyjna dotychczas prowadzone w ramach przepisów UE i nastąpi powrót do umów obowiązujących przed przystąpieniem Wielkiej Brytanii do UE.

[6] Rozporządzenie  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/1011 z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie indeksów stosowanych jako wskaźniki referencyjne w instrumentach finansowych i umowach finansowych lub do pomiaru wyników funduszy inwestycyjnych

Zima zasil swoje konto podwójnie- zapewnij sobie zysk i szansę na nagrodę do pary.
Zakładając LOKATĘ SGB w okresie od 7 stycznia do 29 marca 2019 roku możesz wygrać nowego Opla Mokke i inne atrakcyjne nagrody.
Otwierając w naszym Banku Spółdzielczym SGB Lokatę 6-miesięczną, na której zostanie ulokowane minimum 500zł, weźmiesz udział w Loterii Promocyjnej.
Każda wielokrotność tej sumy zwiększa Twoją szansę na nagrody i pomnaża Twój zysk.

Kalkulator kredytowy

Jesienią zasil swoje konto podwójnie- zapewnij sobie zysk i szansę na nagrodę do pary.
Zakładając LOKATĘ SGB w okresie od 1 października do 21 grudnia 2018 możesz wygrać nową KIE Stonic i inne atrakcyjne nagrody.
Otwierając w naszym Banku Spółdzielczym SGB Lokatę 6-miesięczną, na której zostanie ulokowane minimum 500zł, weźmiesz udział w Loterii Promocyjnej.
Każda wielokrotność tej sumy zwiększa Twoją szansę na nagrody i pomnaża Twój zysk.

Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy udostępnił możliwość złożenia Wniosku do programu Dobry Start 300+ online w systemie SGB24. Wniosek dostępny jest pod zakładką "wnioski". 

Złożenie wniosku w oddziale lub za pośrednictwem konsultanta infolinii nie będzie możliwe. Wysłany Wniosek Dobry Start 300+ możesz pobrać tylko raz, od razu po jego wysłaniu, w ramach tej samej sesji logowania. 

Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ prowadzący w gminie, po tym jak wniosek zostanie przekazany do tego Organu.

300 zł jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Wsparcie otrzymać może 4,6 mln uczniów.

Rodziny otrzymają wsparcie bez względu na dochód.
 
Dla kogo wsparcie?
Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do ukończenia 20 roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24 roku życia.
 
Ważne!
Świadczenie dobry start przysługuje wyłącznie dzieciom uczącym się w szkole  (a szkoła  w rozumieniu przepisów rozporządzenia oznacza szkołę podstawową, dotychczasowe gimnazjum, szkołę ponadpodstawową i dotychczasową szkołę ponadgimnazjalną, z wyjątkiem szkoły policealnej i szkoły dla dorosłych, szkołę artystyczną, w której jest realizowany obowiązek szkolny lub nauki, a także młodzieżowy ośrodek socjoterapii, specjalny ośrodek szkolno- -wychowawczy, specjalny ośrodek wychowawczy, ośrodek rewalidacyjno-wychowawczy.
Program nie obejmuje dzieci realizujących przygotowanie przedszkolne ani w przedszkolu, ani w tzw. „zerówce” prowadzonej w szkole. Nie obejmuje także studentów, uczniów szkół policealnych i uczniów szkół dla dorosłych.
Świadczenie dobry start nie podlega unijnej koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Oznacza to, że gmina ustala prawo do  świadczenia dobry start samodzielnie i nie przekazuje wniosku  do wojewody, nawet jeśli jeden z rodziców dziecka przebywa poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - w państwie Unii Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub w Szwajcarii.
 
Jak otrzymać świadczenie dobry start?
Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć wniosek. Może to zrobić mama lub tata dziecka, opiekun prawny lub opiekun faktyczny dziecka, a w przypadku dzieci przebywających w pieczy zastępczej – rodzic zastępczy, osoba prowadząca rodzinny dom dziecka lub dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej.
 
Gdzie złożyć wniosek?
Wnioski o świadczenie będą przyjmowane i realizowane przez te same instytucje , które realizują obecnie świadczenie wychowawcze w ramach programu „Rodzina 500+”. Chodzi tu o urząd miasta/gminy, ośrodek pomocy społecznej lub inną jednostkę organizacyjną (np. centrum świadczeń)  właściwą dla miejsca zamieszkania rodzica ubiegającego się o wyprawkę na dziecko (w przypadku powiatów świadczenia będą realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie).
 
Kiedy złożyć wniosek?
Wniosek – podobnie jak wnioski o świadczenie wychowawcze z programu „Rodzina 500+” – będzie można składać już od 1 lipca online przez stronę Ministerstwa Rodziny empatia.mrpips.gov.pl oraz przez bankowość elektroniczną.
 
Ważne! Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
 
Kiedy rodzina otrzyma wsparcie?
W przypadku wniosków złożonych w lipcu i sierpniu, rodziny wyprawkę otrzymają nie później niż 30 września. W przypadku wniosków złożonych w kolejnych miesiącach gminy będą miały maksymalnie 2 miesiące od dnia złożenia wniosku na jego rozpatrzenie i wypłatę świadczenia. Złożenie wniosku o świadczenie dobry start w lipcu i sierpniu to gwarancja wypłaty świadczenia nie później niż do 30 września.

strona Ministerstwa Rodziny, Pracy i polityki Społecznej dotycząca programu Dobry Start 300+

Paybynet - płatności internetowe

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że PGBS w Pobiedziskach wprowadził usługę PayByNet – płatności internetowe dla wszystkich Klientów Banku, którzy korzystają z bankowości internetowej.

Dzięki tej usłudze możliwe jest realizowanie transakcji o każdej porze dnia i nocy.

Dlaczego warto korzystać z bezpiecznych płatności internetowej PayByNet:

  • bezpieczeństwo - przelew wykonywany jest bezpośrednio z konta kupującego na konto sprzedawcy bądź urzędu, bez zatrzymywania pieniędzy w instytucji pośredniczącej, widzisz na przelewie, komu przelewasz pieniądze,
  • szybkość - informacja o płatności przez Internet przekazywana jest natychmiast do sklepu, co przyspiesza realizację zamówienia, rozliczenie płatności gwarantuje KIR,
  • wygoda - dane przelewu w systemie bankowości internetowej są wypełniane automatycznie, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu


Jak korzystać z PayByNet?

  • W momencie dokonywania zakupów w internecie przy wyborze rodzaju płatności należy wybrać PayByNet
  • kliknij logo SGB Spółdzielcza Grupa Bankowa
  • wybierz woj. wielkopolskie
  • wybierz Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach
  • automatycznie zostaniesz przekierowany na stronę logowania do bankowości internetowej SGB24
  • po zalogowaniu otrzymasz wypełniony automatycznie przelew do realizacji, system poprosi o zaakceptowanie przelewu
  • transakcja realizowana jest zaledwie w kilka sekund
  • sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu sprzedający może przystąpić do realizacji zamówienia.

Więcej informacji na temat usługi: www.paybynet.pl

700x200 wtorki MC

845x252

Tankuj za mniej!

Karta z rabatem na paliwo 9gr/litr na stacjach Orlen, Bliska i BP!

Karta paliwowa dedykowana jest dla przedsiębiorców (w tym rolników), którzy są podatnikami VAT. Oferta została przygotowana dla Klientów Banków Spółdzielczych we współpracy z firmą Flotex.

Przedsiębiorcy i rolnicy będący klientami P-G BS w Pobiedziskach mogą tankować za mniej na wybranych stacjach dzięki specjalnej karcie paliwowej od firmy FLOTEX.

Rabat Paliwowy dotyczy wszystkich stacji Orlen, Bliska oraz BP a wysokości rabatu to aż 9 gr na każdym zatankowanym litrze!

Ponadto oszczędzasz czas dzięki pominięciu procedury wypłacania kierowcom zaliczek i księgowania poszczególnych faktur.

Rozliczanie zakupów dokonuje się poprzez wystawienie na koniec miesiąca faktur zbiorczych z załączonym wykazem wszystkich transakcji.

W zależności od tego, czy z samochodu korzysta jeden, czy więcej kierowców, dostępne będą dwa rodzaje kart:

·         Kartę typu K – wystawianą na imię i nazwisko kierowcy lub okaziciela

·         Kartę typu S – wystawianą na numer rejestracyjny pojazdu

Korzyści z posiadania karty :

  • Rabat na każdym litrze zatankowanego paliwa 9 gr, który nalicza się niezależnie od ilości zatankowanego paliwa!
  • karta paliwowa pozwala bezgotówkowo dokonywać transakcji w sieci ponad 1700 stacji paliw marek ORLEN i BLISKA oraz 500 stacji marki BP.
  • Możliwość zbiorczego fakturowania, faktura wysyłana jest 1 w m-c przez firmę Flotex.
  • Możliwość skorzystania z ofert partnerów firmy Flotex np. wynajem długoterminowy „Samochód dla Firmy” (https://www.flotex.pl/wynajem-aut/) czy „Monitoring GPR” (https://www.flotex.pl/systemy-lokalizacji-gps/)
  • Niskie koszty wydania i utrzymania karty. Opłata jednorazowa za wydanie karty to tylko 10 zł, miesięczny koszt utrzymania karty to tylko 1 zł netto.

Jak skorzystać z dodatkowych rabatów dzięki karcie paliwowej ? To proste ! Jeśli posiadasz rachunek i kartę debetową w Naszym Banku przyjdź do najbliższego Oddziału P-G BS w Pobiedziskach i wypełnij oświadczenie celem wydania karty paliwowej. Oświadczenie klienta Bank przekazuje do firmy FLOTEX. Jeśli nie masz u Nas jeszcze rachunku i karty, przyjdź do Baku a nasi Pracownicy otworzą Ci nowy rachunek na korzystnych warunkach i Ty też będziesz mógł skorzystać z tej fantastycznej oferty i tankować za mniej!

700agro firma

VISA HCE 2

Z przyjemnością informujemy, że została wprowadzona w Banku dla klientów indywidualnych możliwość płatności mobilnych telefonem komórkowym w technologii HCE. Płatności te umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie smartfonem z aplikacją HCE w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową. Usługa ta jest bezpłatna i dotyczy wybranych kart debetowych.

Concordia AGRO SGB

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy

Każdy Klient posiadający rachunek oszczędnościowy, oszczędnościowo - rozliczeniowy lub rachunek terminowej lokaty oszczędnościowej ma możliwość wydania pisemnej dyspozycji wkładem na wypadek śmierci (nie stosuje się do rachunków wspólnych) oraz o treści art. 56  ustawy – Prawo bankowe. O skutku złożenia dyspozycji (wypłata przez Bank określonej kwoty osobie/osobom wskazanym w dyspozycji, dyspozycja wydana później ma pierwszeństwo przed dyspozycją wydaną wcześniej) jak również o tym, że dyspozycja wkładem na wypadek śmierci może być w każdym czasie przez posiadacza rachunku zmieniona lub odwołana na piśmie oraz że zadysponowana kwota nie wchodzi do spadku po osobie składającej dyspozycję oraz o tym, że osobą/osobami wskazaną/wskazanymi w dyspozycji (zapisobiercą/zapisobiercami) mogą  być:  małżonek, wstępni, zstępni lub rodzeństwo.

Więcej informacji uzyskasz w placówkach Banku .

Rabat AGRO-SGB to unikalny i wyjątkowy program skupiający wybranych Partnerów oferujących rabaty klientom posiadającym kartę z logo SGB. Program kierowany jest głównie do Klientów z sektora rolniczego, natomiast praktycznie każdy Klient posiadający kartę płatniczą z logo SGB będzie mógł otrzymać rabat. Mechanizm rabatowy jest bardzo prosty – aby otrzymać rabat wystarczy zgłosić sprzedawcy chęć otrzymania rabatu, a następnie zapłacić za towar lub usługę kartą płatniczą SGB lub okazać kartę sprzedawcy. Lista placówek udzielających rabaty oraz regulamin znajduje się na stronie www.agro-sgb.pl

Wybierz sklep, zabierz na zakupy kartę płatniczą SGB i ciesz się wyjątkowymi rabatami!

SGB AGRO karty promo baner 700x200

19 lutego na terenie Zespołu Szkół w Pobiedziskach odbyła się uroczysta Sesja Rady Miejskiej, podczas której wręczono wyjątkową nagrodę - Statuę ,,Odnowiciel 2015".

Link do reportażu:

http://telewizjastk.pl/3842,odnowiciel-2015

wu sgb

Western Union

Przekazy pieniężne Western Union pozwalają na szybkie (do kilkunastu minut) i bezpieczne przesyłanie gotówki w obrocie krajowym oraz międzynarodowym. (w zależności od godzin otwarcia punktów i różnic w strefach czasowych) od chwili ich wysłania.

SZYBKOŚĆ

Pieniądze można otrzymać dosłownie w kilkanaście minut po ich wysłaniu. Western Union stosuje najbardziej zaawansowaną technologię elektroniczną i jedyną w swoim rodzaju sieć komputerową, która umożliwia natychmiastowe wypłacenie pieniędzy w ponad 200 krajach na całym świecie.

NIEZAWODNOŚĆ

Western Union oferuje swoim Klientom międzynarodowe przekazy pieniężne od ponad 150 lat. Dzięki numerowi kontrolnemu każdy przekaz jest monitorowany, co gwarantuje, że pieniądze są wypłacane szybko i wyłącznie osobie upoważnionej.

WYGODA

Wysyłający i odbiorcy mogą korzystać z ponad 500 000 punktów Western Union na całym świecie. Możesz skorzystać z placówki agencyjnej znajdującej się w Twoim sąsiedztwie.

WYSYŁANIE PIENIĘDZY

Aby wysłać pieniądze wystarczy zgłosić się do dowolnej placówki agencyjnej, aby:

wypełnić formularz „Wpłata"

wpłacić kwotę przekazu wraz z opłatą za przekaz (zgodną z Tabelą Opłat)

Po otrzymaniu Numeru Kontrolnego transakcji (MTCN) od operatora nadawca sam powiadamia Adresata, np. telefonicznie, o dokonaniu przekazu. Pieniądze będą dostępne w dowolnej agencji Western Union w ciągu kilkunastu minut od momentu nadania przekazu.

OTRZYMYWANIE PIENIĘDZY
Po otrzymaniu powiadomienia od nadawcy przekazu, o dokonaniu przekazu przez sieć Western Union, można zgłosić się do dowolnej placówki agencyjnej, aby:

wypełnić formularz „Wypłata PLN” i przedłożyć dowód tożsamości.

Na formularzu powinny znaleźć się następujące dane: imię i nazwisko adresata, imię i nazwisko nadawcy, numer telefonu nadawcy, spodziewana kwota przekazu, miejsce nadania przekazu oraz ewentualnie Numer Kontrolny przekazu (MTCN).

Zapraszamy do korzystania z naszych usług!

kredyt agro 201601

Szczegóły kredytu dostępne na stronie http://www.agro-sgb.pl.

TERMINALE PŁATNICZE

Polecamy nowoczesne terminale płatnicze First Data Polska S.A.

W dobie intensywnego rozwoju płatności bezgotówkowych, terminale płatnicze stają się niezbędnym narzędziem prowadzenia biznesu.

Wybierz:

  1. Satysfakcję klientów
  2. Bezpieczne transakcje
  3. Szybkie rozliczenia
  4. Integrację z kasą fiskalną
  5. Płatności mobilne i bezstykowe
  6. Doładawania telefonów komórkowych, Cashback, DCC

FD baner

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą terminali poprzez formularz lub osobiście w placówce banku.

https://www.polcard.pl/content/dam/polcard/lp/sgb-argo/?utm_source=BS_POBIEDZISKA&utm_medium=banner

Klientom instytucjonalnym naszego Banku proponujemy - leasing środków trwałych.

SGB Leasing jest specjalnie opracowanym produktem skierowanym do klientów Banków Spółdzielczych:

  • dostosowuje warunki do specyfiki i profilu naszych klientów;
  • uwzględnia dotychczasową współpracę z Bankiem i historię kredytową każdego klienta;
  • ogranicza procedury do niezbędnego minimum;
  • wystarczająca jest tylko aktualizacja dokumentów będących w posiadaniu Banku;
  • dopuszcza negocjacje i indywidualizuje ofertę na każdym etapie transakcji;
  • oferuje ciekawe rozwiązania i ...
  • ... specjalne warunki dla stałych i rzetelnych klientów naszego Banku.

Bank Spółdzielczy to nie SKOK - KZBS informuje w związku z obecną sytuacją w sektorze SKOK. 

W związku z trwającymi dyskusjami i ujawnianymi przez media faktami na temat sytuacji w SKOK, a w szczególności informacjami na temat ich kłopotów finansowych skutkujących upadłością niektórych kas, KZBS uprzejmie informuje wszystkich zainteresowanych, w tym obecnych i przyszłych Klientów banków spółdzielczych, że sektor banków spółdzielczych bezpiecznie kontynuuje swoją działalność.







icon Szczegóły programu rabatowego
icon Regulamin programu lojalnościowego

 

W zasięgu Twojej firmy.
Podręczny Kredyt Obrotowy to nowa oferta, przygotowana specjalnie dla małych przedsiębiorstw. Prowadząc działalność gospodarczą, dobrze jest mieć w rezerwie dodatkowe środki. Podręczny Kredyt Obrotowy w SGB to stały dostęp do pieniędzy. Dzięki niemu bieżące koszty nie sprawią Twojej firmie żadnych trudności. Jeżeli planujesz większe wydatki, sprawdź też atrakcyjny kredyt inwestycyjny. Przekonaj się, jak wiele korzyści daje Twojej firmie uruchomienie limitu kredytowego w SGB.

Jest  produktem przeznaczonym dla rolników, którzy  korzystali z kredytów obrotowych z dopłatami ARiMR. Bardzo korzystne oprocentowanie, szybka procedura udzielenia to jego główne zalety.